Selasa, 18 Oktober 2011

WORDLESS TUESDAY
Selamat pagi http://www.emocutez.com.. Teman UMI disini .. Bangun dengan RIANG .. MENYANYI .. MENARI bersama .. Aiyooh. Ape la aku nie .. Pagi2 dah ajak orang nyanyi LAGU PAMPERS huah huah huah.





Disebabkan aku tak sabar nak tunggu hari esok. Dengan ini aku mengistiharkan Wordless Tuesday. Hihi yer, aku memang memandai lalalala. Pstttttttttt .. tak leh cakap banyak. Kan aku tengah buat WORDLESS TUESDAY nie ..

Jom ikut aku Zassss ..

*
*

Dapat melalui CCTV

Semasa KEBAKARAN

Nampak kat ATAS tu?

Kalau yang ini? Yang ni kalau tak tau leh kene KETOK ni hihi.


Apamacam? Seram tak?http://www.emocutez.com Hrmmm lu fikirlah sendiri ... Sehingga bertemu lagi .. Tata Titi Brumm Brumm ..
Korang Rasa?

20 comments:

Redbloodsnow berkata... Reply To This Comment

hehehe....wordless tuesday eh? :D btw, lawak na juak gambo org laki dlm pampes ya eh :D

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Zie: Hahaha auk zie, kmk terkejut juak nemu gambar ya hahahahahaha

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

mula2 tgk gambar hatu serammm... sampai kat part hantu kak limah terus berdekah ketawa... tak tahu la kenapa hantu kak limah ni ada komersial dia punya muka agaknyaaa... haaa3x

Jue berkata... Reply To This Comment

Oit. Pg2 dah kentut d blog mekorg. Ney nak bbau kuat tek hahaha
Nsb la bc blog tok time siang. Mun mlm trus ku tkan X tek hahaha

Jue berkata... Reply To This Comment

Eh kjap. Ari tok selasa. Ko nang sik aci!hahaha

khairul berkata... Reply To This Comment

apa pon hantu kak limah paling best Umi hahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman & sis sue: Hihi saje je nak mengacau orang ..hari2 buat orang ketawa rasa seronok hihihihihi :)


Aaaaa sesuai watak jadi hantu kak limah ..belum gi umi tengok citer yang terbaru die hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Jue: Hahaha tedah cyg kmk sorang tok ..belum gik engkah gambar seram .. alu dipeluknya tiang kak ya lalalalalala


Hahaha auk jue, lamak da mau nunggu esok ..ya terus molah wordless tuesday hihi .. syok dikpun hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Itu dia .. Hantu kak limah tetap menjadi pojaan hihi

Yui Light berkata... Reply To This Comment

tudia tudia! Jeng jeng jeng! Worldless Tuesday? Pande...pande...hahahahak :p

P.s Glad you like my sketch! Syg ktk jwak! >w<

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yui Light: Hihi auk yui ..kmk tok mkn lamak makin sengal hahahahaha :).


Kmk sayang kitak ketat2! kacak lukisan ktk buat ..sape yang tak suke cik adik manis oiii hihi

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

aaaaaa...aku dah la penakut ko pi post n3 cenggini.seram ssejuk aku tekezut.

Khairull-Dean berkata... Reply To This Comment

betul2 king size... hahahhaa... maka tercipta lah WT hari nie... :D

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahahaha cian hanie ..gan takut kak yong .. nanti orang bawahan kak yong pun tak jadi samseng lak hihi.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Khairull: Hahaha lawak komen nie ..yer khairul ni baru king size hahahahaha

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

woitx2 wordles tuesday iye..!

bhahaha hantu kak limah bertapok kat blog umi...adoi jaga2 umi krg umi balik ade yg tenggek kat moto umi!

ps:-tqvm...sya okeh sikiT!

~Nana 귀여운~ berkata... Reply To This Comment

Lol..hapakahh ?

:D

naga berkata... Reply To This Comment

Bukan gambar Abah kitak rah pampers ya Umi?...

Umi, tuk mek madah benar ngan kitak. Dah 3 hari? terlalu lamak ya Umi. Berdarah sikit atau banyak bukan soalnya, masalahnya darahya fresh atau sik. Mun darah ya fresh bermakna pendarahan ya akan berterusan. Lamak2 simba akan lemah.Soalnya kinek tuk bukan nyawa anak dlm perutnya tapi nyawa simba sendiri.Selalunya perkara tuk berlaku kerana anak mati dalam perut, reput dan tulang anak menusuk di saluran peranakan ibunya atau anak tadi songsang. Rawatannya sik apat ndak Umi mesti ngembak ke Vet. Sidak Vet akan ngecek dolok samada anak tadi masih idup atau sik atau Umi mpun boleh melakukannya. Mun nya agik idup 2 suntikan selang 15 minit akan diberikan untuk membantu proses simba meneran. Mun gagal juak, terpaksa di bedah. Yang ditakut anakya udah mati lamak dan bernanah dalam perut. Bila dibedah pastikan Umi buang terus saluran peranakan(kembiri) sebab mun sik masalahya akan berulang bila simba buntin agik. Untuk makluman Umi pusak buntin antara 60-64 hari dari mula nya Ngeeeer, jangan tetak, mek serius tuk. Jangan lambat Umi. Sian ngan Simba. sakit nya. malah boleh mengancam nyawa. Mun nya udah beranak secara normal pun Umi kena bawa ke Vet juak lepas ya sebab takut ada kompilasi.
Ada apa2 masaalah lak kitak madah ngan amek agik. Kitak pun jangan kerna susah ati sampey sik njaga kesihatan kitak. K.Mek cuma apat doakan ari jauh ajak.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Naga: Aduh mau nangis kmk koh .. rasa mau isi borang cuti sekarang tok gi kuching ... aduh bingung eh naga ..sedih kmk tok ..

eva berkata... Reply To This Comment

ahahhah..lawak da jak pampers king size ya..

aishhhh hantu ndah lok.. tp nok last ya2 antu nak pa nama ya.. ahhahahah..