Sabtu, 22 Oktober 2011

KUCING DISIAT - SIAT

Mat pagi semuahttp://www.emocutez.com .. Gah buat pe tu? Korek IDONG yer?hihi. Ui ui sejuknya hari ni .. Minggu nie mcm biasa, aku kerja lebih masa sebab aku terlebih masa hihi. Setiap minggu kena berada kat OPIS sebab takut OPIS kiteorang ni LARI wawawa. Aisehmen ketawa sorang ..Tak lawak pun lalala .. dush dush ..


Hari ni aku nak bawak korang tengok GAMBORhttp://www.emocutez.com .. Yer bukan gambor AWEK atau PAKWE cun yer .. Ni ha aku nak tunjuk GAMBOR yang CUN sangat sampai korang pun terasa nak jadi MERCUN. Mulut aku ni BERKUMAT KAMIT .. bukan bace MENTERA yer tuan2 dan puan2 .. 


Jom ikut aku Zasss ..

Amboiii SERONOKNYE die ..


Haa mcm mana? MENDIDIHhttp://www.emocutez.com tak DARAH korang? Hrmmm agak2 nya mcm mana darah mendidih yer hihi. Teruknya diorang ni. KETAWA pulak tu .. kang sat gi kulit korang pulak yang kene SIAT. Apamacam  KEJAM tak aku hihi ...


Harap perkara mcm ni tak berlaku lagihttp://www.emocutez.com .. Dunia semakin MODEN .. Mcm dah tak der perikemanusiaan pulak kan? Huhuhu Hrmmm .. Korang RASA?


Sehingga bertemu lagi kawan2 ..Tata ..Titi Brumm Brummm ..




Korang Rasa?

27 comments:

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

slmt pagi cinta....opss! slmt pagi sis umi!


erkk,itu mcm holocoust je..adeh...

bhahaha nnti opis lari iyer..luculah umi ni..jga bagusx2 arr nnti ofis lari plak.........

brumm..brumm....

khairul berkata... Reply To This Comment

depa siat2 hidop2 ka kucin tu Umi?

Miza LafvaLiSz berkata... Reply To This Comment

dasyat nye..mmg tk berperikemanusiaan .. cian kt kucing tu... :-(

shanas ishak berkata... Reply To This Comment

mereka suka makan kucing ka?

YOUsoF berkata... Reply To This Comment

Kesian kucing tu. Selalu dengar kes pekerja² asing macam dari Vietnam, kemboja makan kucing² jiran terdekat. Dah la menumpang tempat orang, perangai 'molek' pulak tu...



Tak pelik, sebab manusia sekarnag ni makin rami yang berperangai mengalahkan BINATANG.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Uchi: Hihi nakalnya uchi ni ..tu la pasal uchi ..setiap minggu ..setiap bulan ..setiap tahun ..opis ni tak pernah tutup hihi ..public holiday pun same hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Huhu iye bang ..jahat kan mereka nie.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Shanaz: Hrmmm umi tak pasti pulak ..tapi kalau kat sarawak ada yang makan kucing ..tapi bukan islam la ..sekarang dah moden tak de lagi ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yousof: Betul ka yousof? hrmmm teruk jugak mcm tu ...nape la diorang ni kejam sangat huuuu.


ada benar apa yang yousof cakap tu ..mcm2 zaman sekarang ni

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Mizz: Memang dasyat miss ..tak tau la nape diorang ni kejam sangat ..nak kene masuk penjara ni hrmm

CintaKhadijah berkata... Reply To This Comment

haisshh.. kejam siot! see.. ck da emo dah.. x de hati perot betol >.<

pape pun, kerja rajin2 ye..^^P

Amirul Hafizin berkata... Reply To This Comment

da jd makanan deme~

kakngah berkata... Reply To This Comment

harap2 kucing tu mmg dah siap sembelih la sebelum kene lapah....

TwIstiEs*meSti Mau* berkata... Reply To This Comment

sedaap yee...nyum2

Ayien Ocaca berkata... Reply To This Comment

yien ade tgk pasal kucing ni...
tergamak betul dorang wat cmtu...

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

hai umi! awl pagi jengah ofis blog umi ni sek bek tak lari...hihihi..


okeh sis umi t.care ..

slmt berhjg minggu iya..^-*

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Cinta: Memang pun cinta, tapi kalau cinta tengok chinese fur.. cinta mesti sedih jugak..huhu ..dasyat dan kejam ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Amir: Ada betul gak ..tapi diorang seronok pulak huu

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Kak ngah: Umi pun harap mcm tu, sebab kecian tengok diorang ni meraung kesakitan ..tapi nampak gayanya mcm tak disembelih pun ade gak hrmm

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Twisties: Hihi amboi .. cubit kang twisties nie..comel la ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Ayien: Betul tu ayien ..zaman sekarang ni zaman mcm kejam pun ade gak ..mcm dah berputar balik ke zaman dulu ..hrmm

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Uchi: Hahaha wala nya uchi nie ..time nie umi masih berdengkur lagi hahaha

bella luna berkata... Reply To This Comment

kejamnya dwrg umi!!dah bunuh kucing tu dengan kejam tu pun boleh senyum lagi,.confirm dwrg nie mmg jahat and dah tak de sifat kasih sayang dah,.

aimie amalina berkata... Reply To This Comment

huuuuu
dah mcm x de lembu nak dsembelih
aduhaiiiii

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

Ish..mmg geram asya tgk gmbr ni...kesian kucing ni...mmg asya skt hati tgk muka laki yg senggeh tu... Semoga satu hr nnt mereka mndapat petunjuk dgn tindak tnduk mrk ni....kan mie?

Redbloodsnow berkata... Reply To This Comment

aieee umiiiiii. mati lah pusak ya nk ow. tedah nyaa. paloi cdak negro ya. babi!

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

ya Allah! kejamnya manusia. aku rasa kucing tu hidup lagi.

penah aku ktgk video anjing serigala disiat kulitnya hidup hidup. kulit dah tanggal angjing tu masih toleh kiri kanan. mmg sadis.

pastu org kaya dok pakau jaket bulu tu. ish.