Jumaat, 30 September 2011

TIDAK KU DUGA
Mat pagi semuahttp://www.emocutez.com .. Kembali lagi kita dalam rancangan .. JEJAK KENTUT. Yer Tuan2 dan Puan2 sekalian, sebelum saya memulakan tugas harian .. Blog tetap menjadi KEUTAMAAN.  Ingin menjadi PEKERJA yang CERMELANG? .. Ikutlah JEJAK aku, chak! Banyak la aku nie hihi.

Haaa mengantukhttp://www.emocutez.com tol aku nie .. Lagi 13 MINGGU genap lah  SETAHUN aku tak cukup TIDO. Amboi lain bebenar statement aku ni. Aku tak dapat TIDO sebab .. Bukan tak dapat selalu KENTUT, cuma .. ada benda yang aku fikirkan. Haaa PERNANTIAN itu Suatu PEYIKSAAN .. Dark Circle pun dah makin gelap kat bawah mata aku .. Silap haribulan korang pun dah tak CAM muke aku .. Sebab aku dah jadi Jelmaan Part time PANDA BEAR.

Semakin harihttp://www.emocutez.com .. aku semakin gemar MENCARUT .. Terserlah Kejelitaan Kesengalan aku .. Semuannya kerana BAKAT TERPENDAM aku dicungkil oleh Blog HANIE and JUE. Ingin mengenali mereka? Click ON di SINI.


Hrmmm hari nie aku nak HIBURKAN korang dengan GAMBOR anak2 aku. Aku ingatkan MANUSIA and MONYET jer suke BUNGGA .. Rupanya .. Kucing pun suke. Haaa pe gi, Jom Zass

*
*

 Nape Bungge ni Tak der BAU ar MAMA?

 Try TEST gigit Jap.

 Aku Penunggu Disini .. Jangan berani DEKAT

Barang BAGUS ..

Simba : Weii geng! ada barang bagus la.

Momoru : Ko pe hal geng? Kacau tol la aku nak jilat BULU.

Simba : Ni haa .. bakul nie, sesuai untuk aku jadikan tempat BERANAK.

Momoru : Banyak la kau .. habis aku nie? Nak beranak kat ne? Ko ni memang tak aci la.

Simba : Aci kat INDIA ar. Ko ni geng, memang tak sekolah la wei. Mak kau tak hantar ke sekolah ke?

Momoru :  Bukan ke Mak kau .. Mak aku jugak ke? 

Simba : Tapi .. nape badan die tak berbulu PANJANG mcm kite ye? 

*
*
Yerrr terdapat PERSOALAN disitu.http://www.emocutez.com Toink .... Toink .. Toink ..  Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata Titi Brumm Brumm ..

17 comments:

Unknown berkata... Reply To This Comment

tempat lepak dia ker ke Umi ? nice

Cikrosecute berkata... Reply To This Comment

Comelnya...kucing tue...nak seekor boleh hihihi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Hihi aa bang, tempat lepak diorang ni ..simba tu suke kacau barang ..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Sis Rose: Tak mau bagi ..tak mau bagi ..lalalalalalalalala .. gurau je sis ..umah!

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

eeeeeeeeeeeee KEJAWAK DA JAKKKKK. geram mek diat nya. dh lah cute. ngegeh gik ya. pesit tinga ngaco ya bok tauk. HAHA :D

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hahaha ..simba ya nang nakal zie ..pantang nanga barang .. gago nya mau yelongkar ..

Pssit boleh ..kiss2 nya pun boleh aw ..miawwwwww

Hafiz Ghani berkata... Reply To This Comment

wah comel!!! ape2 pun slamat ulang tahun pertama "tak cukup tidur"

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Salam pekenalan sengat .. hahah lawak la sengat ni. Terima kasih sengat ..chak!

eva berkata... Reply To This Comment

deng.. komen kmk xda masok ctok x? mek da komen pjg2 tek.. mek takut x masok

is revered by you berkata... Reply To This Comment

Comel lah... Tp asya takut nk dtg dekat..huhu... seyes cmel.. Suka2... Kalau stress mesti sonok kan layan diorg tu..kan3?

Aduh..sedey plak bila baca ayat penantian satu peyiksaan tu mie.. Sabo2... Umi takecare tau...xmo bnyk pk..kang botak pale..ehee.... Gurau2..

zati embong berkata... Reply To This Comment

eh2,nama kucing ofismate jat pun simba tau.tp da hilang.sedih gile akak ofismate jat.huhu.

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Eva: Hihi cda eva ..cian ktk, kali laen internet c bagus kali ..mcm ne pun, ktk da datang ctok ..kira kmk bersyukur la hihi ..syg eva ..muah.

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Asya: Hihihi tak pe asya, janji asya suke tengok miaw miaw. Hahahah, asya ni dah pandai buat lawak yer ..tak marah pun ..suke ade la hahaha

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Zati: Cian kucing tu ..harap nanti die dapat jumpe orang yang baik hati spya dapat jage die...cian die nak cari makanan

eva berkata... Reply To This Comment

mek nak mdh pusak ktk first pic ya nang kedak pusak kmk si bella.. kembar kali nak hahahaaah.. rindu ndah ngn pusak mek bella ya.. tym tok nya xda ngn kmk.. gik dating ngn gereknya d rumah kwn mek.. haha.. xtauk mjd ke x..

Jue berkata... Reply To This Comment

Hahaha kiut aih. Pandei jak ko molah script arah cdak duak haha. Fahla bulu tebal. Mun aku nang hug kuat2!

eva berkata... Reply To This Comment

sayang umi juak.. aikk.. tang rupa bz jak tok.. elo eloooooo~ haaha