Sabtu, 17 September 2011

BAYI ISTIMEWA DI DUNIA

Mat malam semua http://www.emocutez.com .. Dah makan ke belom? Harap kwan2 sihat walaufiat hendaknya .. Hampir setiap Hari .. Jam .. Minit dan Saat BAYI lahir di DUNIA ini .. Kegembiraan terpancar disetiap WAJAH yang menatap bayi yang baru LAHIR. Tapi apabila menyentuh hal Bayi Istimewa didunia .. Kegembiraan itu terpancar tetapi ada sedikit Kebingungan .. Mesti Ibu bapa bayi fikir macam mana PERJALANAN HIDUP bayi yang mereka sayangi itu nanti hrmm ..

Disini ada http://www.emocutez.com 7 Bayi Istimewa yang aku dapat cari .. Gambar2 nie bukan bermaksud untuk memalukan atau menyedihkan sesiapa .. tapi ianya sebagai maklumat dan cerita untuk dikongsikan bersama .. Jom kite Terjah ... 


*
*

BAYI ICTHYOSIS HARLEQUIN


Bayi ni lahir di Gilgit, Pakistanpada tahun 2010 .. kulit bayi ini dipercayai seperti kulit Harimau .. Bayi ini meninggal dunia selepas dilahirkan ..


*
*
BAYI TERKECIL DIDUNIA


Bayi ini bernama Amilia Taylor .. dan direkodkan sebagai Bayi terkecil didunia .. comelnya dia kan ..

*
*
BAYI 4 LENGAN DAN 4 KAKI


Bayi ini dilahirkan di India ..dan dianggap sebagai kembalinya Dewa Wisnu.

*
*
BAYI BERJARI KAKI 16


Bayi ini dilahirkan di China pada tahun 2008 ..Bayi ini mempunyai 8 jari pada setiap kaki dan tiada ibu jari pada kedua tangan .. hrmm

*
*
BAYI BEREKOR


Bayi ini dilahirkan di India pada tahun 2001.. Ekor bayi ini sepanjang 10 inci .. ramai mengangap kewujudan bayi ni sebagai Tuhan ..

*
*
BAYI MUTASI


Bayi ini dilahirkan pada tahun 2006 dalam keadaan ANENCEPHALY .. Bayi ini tidak mempunyai otak .. hrmm mcm mana tu .. kuasa Maha pencipta ...

*
*
BAYI BERKEPALA DUA


Bayi ini dilahirkan di Bangladesh pada tahun 2008 .. bayi nie mempunyai 2 kepala ..

*
*


Sayu hati bila tengok bayi2 nie .. harap mereka semua dapat hidup dengan sempurna ... harap BAYI nie dan IBUBAPA mereka tabah mengharungi segala cabaran dan dugaan yang mereka hadapi .. Berat mata memandang .. Berat lagi bahu yang memikulnya ..
Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com .. Tata ..Titi ..Brumm Brumm
Korang Rasa?

4 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

tak tergambar kekecewaan parents mereka kan...mintak simpang la Umi kan

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Betul kate bang kahirul .. mesti ibu bapa mereka sedih sangat ..harap kejadian mcm nie takkan berlaku lagi ..amin

nida husna berkata... Reply To This Comment

hebatnya ciptaan Allah :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Benar kata nida .. ciptaan allah tiada sempadannya .. tak terjangka oleh akal fikiran ..