Khamis, 15 September 2011

CARA PELIK MENGANGKUT BARANG


Mat pagi semua http://www.emocutez.com .. haaa gantok pulak aku hari ni .. Tapi tak pe, untuk menghilangkan rasa GANTOK aku ni, aku nak POST ENTRI .. Bioo besar cikit mata aku ni hek2 ..

Hari ni aku nak cerita cikit tentang CARA PELIK MENGANGKUT BARANG hihihttp://www.emocutez.com .. Aku pasti mesti ramai diantara kita punya CARA tersendiri mengangkat barang .. Mungkin salah sorang daripada korang pernah ikut cara ni .. apa lagi .. Jom ikut aku ZASSS.

 Agaknya benda apa la nie hihi .. kuat gak pakcik ni hihi ..


 Ni yang aku confius ni .. mcm mana die nampak jalan ar?

 Stail gak pakcik ni angkat kerusi .. sungguh kreatif ..

 Hrmmm kuat nyaaaa ..

Ni pulak .. selalu kite tengok ..jgn buat ar .. Senyum bapak polisi hek2

Haaa macam mana .. macam2 orang ZAMAN sekarang ni hihi http://www.emocutez.com .. terpulang pada korang nak angkat barang. Nak buat mcm2 POSE pun tak kisah hihihihi .. Tapi aku nak SARAN kan korang jgn ikut cara pelik ni .. sebab ianya boleh mengundang KEMALANGAN .. Renung- renungkan .. 


Sehingga bertemu lagi http://www.emocutez.com .. Tata .. Titi Brumm Brummm ... 
Korang Rasa?

10 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

biaq btol pic yg no 1 tu !

pCL [p@kcikLie] berkata... Reply To This Comment

singgah2 sini hlgkn boring...kakaka..xble blah yg gamba bawak keta potong tu naik roda tiga..usaha gigih tu..

+dieabella+ berkata... Reply To This Comment

kt kg aku salu naek moto sampai 3org...hehe

bella luna berkata... Reply To This Comment

yg pic no 1 tu mesti barang die ringan,lau tak,takkan larat kowt tarik pakai beskal je,.tul ta tul tak?hehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Haha abg khairul tak caye ek? hahaha ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hahahaha betul kate pakcik lie .. die memang usaha gigih tu :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Betul tu diabella .. kat cni pun selalu tengok orang naik sampai 3 orang ..tapi kalau da 5 orang tu lom pernah tengok .. haha :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Pandainya bella ..betul tu, kalu kite tengok dari dekat ..nampak botol yang die bawak tu hihihihihi :)

khairul berkata... Reply To This Comment

abg komen kt sini sbb shoutbow x keluar...

Terima kaseh Umi wish kan abg he3

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hihihi lambat loading tu ..tu la pasal shoutbox tak keluar hihi ..nak kene delete bende yang tak patot :)