Isnin, 15 Ogos 2011

TAMAN UNIK DI NEGARA CHINA


Mat pagi semua ..Chat tak? Harap korang semua cihat2 selalu http://www.emocutez.com .. Aku? Chat jer, cuma sakit ikit jer. Aku sakit gigi .. Cian aku ni, dah tua2 bangke baru nak tumbuh GIGI BELAKANG ..huhuhuhuhu. Tak dapat tinggi lagi daaa .. Orang tue2 cakap la ..bukan aku ar.


Aik2 melalut pulak .. Hek hek hek ... Hrmmm mcm biasa hari ni aku nak HIDANGKAN korang dengan Masakan TERBARU aku .. Masakan Ala Cina .. Cey, mcm nak hidang lauk pulak aku ni .. Nak kene SEKEH ni. 

Korang mesti suke gi TAMAN kan? http://www.emocutez.com Boleh rehat2 .. Boleh Bersantai dengan Ahli Keluarga .. Sanak saudara .. Orang Tersayang mahupun Kwan2 .. Betol tak? Tapi kalau kat TAMAN kat Negara kite nie .. Susah nak KOMEN .. Hrmm korang pun tau. Tapi .. ada tapi, tapi  tak semua yang rosak .. ade jugak yang Masih dalam keadaan yang BAIK dan CANTIK .. Hihihihihi


Macam biasa .. Aku ambik GAMBOR ni dari En. GOOGLE .. Haaaa daripada aku melalut panjang .. meh kita tengok sama2 GAMBOR2 kat bawah tu .. Jom Zasss ..









*
*
*

Apa macam? Cantik tak? Cantik GILER GILER GILERRRR .. Bukan jer TEMBOK BESAR CINA yang Unik didunia .. ada lagi benda Unik datangnya dari Negara Sejuk nie .. Bestnyer tempat2 ni ..Unik sekali kan? Kreatif .. Inovatif sekali mereka ni. Mcam2 ader .. Tak pe, mane tau NEGARA kite akan ader jugak mcm ni .. Anak2 mude masa akan datang mesti akan lebih KREATIF dan INOVATIF dari ZAMAN kita ..yeyyyyy.

Sehingga bertemu lagi kawan2 .. http://www.emocutez.com Tingkat diri dengan KREATIF dan INOVATIF seperti yang dilaung-laungkan oleh PEMIMPIN kita ..Yeayyyy ..Tata ..Titi .. Brumm Brumm 




Korang Rasa?

6 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

mmg hebat la sapa yg buat nie

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

umi....
tau x..bertapa asya teruja tengok semua gambar2 tu..
setiap kali scroll..asya xpasan yang asya ckp "wOOwwwww..." sambil mulut separa terbuka..ahaha.. nasib ada adik kat sebelah..dia tegur.. apa yang best sangat sampai ternganga mulut tu?? ahahaha.

cam teringin nak g china a pasni.. hik2..
rajen awak google2 ... pastu share dengan readers..good2! how i lap u lah umi.. gheks.

keep on google super interesting nyer perkara k...

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata... Reply To This Comment

suka pic yg ada ikan dolphin tu...lawa sgt

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Terima kasih semua sebab sudi memberi komen. Sukernyer asya ni ..kang masuk lalat kang. Mestilah rajin ..umi cube nak memuaskan hati para pembace umi ..tak la diorang boring nanti. Walau apapun..terima kasih semua ..umi sangat2 terharu dengan komen yang diberikan ..muahhhh

syrupmasin berkata... Reply To This Comment

style gile :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hihi memang style syrupmasin :)