Rabu, 3 Ogos 2011

KEPALA TERSANGKUT DI PELEPAH SAWIT



Hai semua http://www.emocutez.com .. mcm mana puase hari ni? Pejam celik pejam celik ... dan 3 hari kita berpuasa kan? Memang tak terasa masa berlalu hihihihihi .. haaaa dah nak tue aku rupenye hihihihi.


Haaa berbalik kepada tajuk entri aku diatas .. KEPALA tersangkut di pelepah sawit. BADAN dan KAKI berada beberapa meter dari kawasan NGERI tersebut. Haaaa sedih aku dengar. Aku imagine mcm mana KEPALA arwarh leh berada kat situ dan badan lain2 tempat. Mcm2 andaian boleh dibuat kan? ... Mungkin die dikejar oleh BINATANG BUAS dan meningal mengejut ... Tubuh badan dimakan ... Tinggal kepala .. Lalu kepala die dibawa BURUNG kat pelepah tu .. Tapi yang aku pelik, nape de tali dijumpai di KEPALA tu? Muskil aku ... ummm. Ui ui .. tak mau komen lebih, kang KENE MARAH aku pulak. 



Menurut berita yang aku bace pagi tadi .. Kejadian nie berlaku kat Ladang Kelapa Sawit, Air Merah  di KULIM, Kedah. Orang yang jumpe KEPALA REPUT ni merupekan pekerja ladang tu .. Namanya S Nandakumaran, 31. Waktu tu dalam jam 12:30 tengahari, die tengah  mengait Buah Kelapa Sawit and die terkejut bile ternampak KEPALA REPUT di pelepah dan Badan serta kaki beberapa meter dari tempat kejadian .. Ui ui


Hanya Allah S.W.T jer yang tau apa yang sebenarnya berlaku .. Mayat arwarh dibawa ke HOSPITAL KULIM untuk dibedah siasat. Pihak polis akan tahu biler buat PENYIASATAN. Dengar citer setakat ni PIHAK POLIS klasifikasikan kematian arwarh sebagai KEMATIAN MENGEJUT.

Kalau aku lah gerenti MERAUNG. Ye la terjumpe bende NGERI http://www.emocutez.com .. Kecian arwarh. Menurut berite yang aku baca .. arwarh ni orang KLANG, SELANGOR .. Namanya tak silap aku .. A Benny Roy, 31 tahun. Hrmm masih mude lagi. Tuhan lebih sayangkan die ... Harap de tenang disana ...


Meh aku tunjukkan gambar yang aku jumpe kat En. GOOGLE ye. Gambar ni sebagai maklumat untuk kite berkongsi bersama dan bukan berniat untuk mengecilkan hati sesiapa.

*
*
*



Keciankan arwarh ... Harap tiada lagi kejadian mcm ni berlaku ... Dalam kesempatan ni, aku nak mengucapkan TAKZIAH kepada ahli keluarga En. A Benny Roy, walau dimana anda berada. Tuhan lebih sayangkan die .. cuba cara kematiannya berlainan dari orang yang lain. 


Haaa sampai disini saje ye kawan2 http://www.emocutez.com .. esok luse kita jumpa lagi ... RENUNG-RENUNGKAN .. dan selamat BERAMAL .. Tata . Titi .. Brumm Brummm






6 comments:

yayqah berkata... Reply To This Comment

cute je blog ni. suka sangat. ouh btw boleh tak jadi followers saya please^^ ini link yayqah.blogspot.com

Ayu berkata... Reply To This Comment

tragisnya....first time ke sni..nice blog

IMANSHAH berkata... Reply To This Comment

sungguh tragik

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Memang tragik peristiwa nie .. harap tidak akan ada lagi peristiwa seperti ini berlaku. Harap keluarga mendiang banyakkan bersabar .. :(. Terima kasih semua krn sudi memberi komen :D

Unknown berkata... Reply To This Comment

perghh..bapak mesti sedeh gile..sampai reput kepale tuh..ermm macam2 hal la..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Bapak mana yang tak sedih kan .. harap keluarga mendiang dapat menerima pemergiaan mendiang :(