Isnin, 29 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA SEMUA !!! HIHIHI




Mat malam semua http://www.emocutez.com .. mesti korang semua tengah sibuk membuat PERSIAPAN yang TERAKHIR untuk ESOK ..Yeayyyyy esok HARI RAYA hihihiihihi ...


Dalam kesempatan ini, aku .. UMI dan ABAH ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .. MAAF ZAHIR dan BATIN kepada kesemua PEMBACA yang ku sayangi TERUTAMA sekali .. Asya .. Abang Khairul .. Bella .. Cik Nina .. Mrs Nury .. Norgadis .. Zulhelmi ... SR .. Ucu Kenya .. Dan kepada semua PEMBACA yang lain yang tidak dapat aku sebutkan disini .. Maaf kawan2 .. Jangan MERAJUK tau ..Tanpa ANDA siapalah BLOG UMI ABAH nie .. Hihihi.


Jika ada terkasar BAHASA .. Terkasar PERILAKU .. sepuluh jari aku hulurkan untuk MEMOHON MAAF ... Semoga hari  BAHGIA yang bakal MENJELMA ini, kita semua akan GEMBIRA dan CERIA selalu ... Moga segala pekerjaan yang kita lakukan BERJALAN dengan LANCAR .. Moga kita di BERKATI .. DIRAHMATI .. DIMURAHKAN REZEKI  serta DIPANJANGKAN UMUR .. Mudahan kita bertemu lagi RAMADHAN yang akan DATANG .. AMIN ..


Hati2 tau time buat kerja nanti ye .. Abah pun same yer .. Mat Hari Raya ABAHKU CAYANG .. hek2 .. hati2 cuci AKUARIUM and KANDANG SIMBA yer .. kang terlekat "KEK COKLAT" kat kuku tu hahahaha .. gan mare, peace ..  sehingga bertemu lagi .. Tata ..Titi .. Brum ..Brum ..Selamat Hari Raya semua !!!!! 




6 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

salam, selamat hari raya..

Unknown berkata... Reply To This Comment

Umi masih beraya ka ?

is revered by you berkata... Reply To This Comment

yeay2~
asya yg pertama..suka2...
selamat hari raya to u too umi..maaf zahir batin sepanjang perkenalan internet kita ni.
di harap persahabatan ni berterusan even asya da lama tak online nnt... ( xconfirm lagi kat unimas wi-fi ok ke tak..)

apa2 pun...enjoy2 juga d hari raya ni... mkn msti beringat k?? nnt jd boolat susah pulak..ehehe~

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihihihihihih ..selamat hari raya hanez ..terima kasih krn singgah :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Mat hari raya bang khairul :) .. dah tak beraya lagi dah ..esok nak masuk opis hihihi ..terima akasih krn singgah :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihihihi amboi asya ..suke menyakat ar. Tak pe, kita akan jadi kawan internet selagi internet masih berlegar2 di udara haha.

Uiui.. hari raya mesti badan maikin naik ..muke umi pun dah jadi bulat hahaha ..tak pe, nanti 2 3 4 5 kucing berlari kurus la umi ..hihi. Mat hari raya juga asya syg ..muahhh!