Jumaat, 26 Ogos 2011

KERBAU BERANAK MANUSIA



Mat malam semua .. http://www.emocutez.com hihi .. Apakhabar hari nie? Harap korang semua Chat dan Ceria selalu .. Malam ni kalau kat SARWAK .. Kitaorang gelar sebagai MALAM 7 LIKO .. Dan kebanyakkan masyarakat kat SARAWAK akan buat KUIH PASUNG dan disedekahkan kat MASJID atau SURAU .. Dah turun menurun aku tengok keluarga aku meneruskan TRADISI macam tu ... hrmmm ..


Haaa tak lama lagi raya kan .. Hihi ... Mesti diantara kita akan buat JUADAH hari Raya dengan Daging Lembu .. Tak kurang juga Daging Kambing Dan Kerbau .. ader gak yang gune Daging Kerbau tak silap aku hihi .. Liat tapi SEDAP .. nyam .. nyam ..


Berbalik kepada cerita kat atas .. Kalau dulu aku postkan Kambing beranakkan MANUSIA .. Hari nie aku nak citer tentang Kerbau Beranak MANUSIA pulak ... Kejadian nie berlaku di THAILAND .. Hal ini menunjukkan kekuasaan Allah S.W.T kepada kita .. betapa Besarnya KEKUASAANNYA di Dunia Fana ini ..

Jom ikut aku Zassss ... http://www.emocutez.com

*
*
*








*
*
*

Haa ni pulak Anjung Beranakkan MANUSIA .. Hrmmm ... Uniknya Ciptaan Allah kan kawan2?. Tapi mengikut apa yang aku baca laa .. semua cakap orang buat hubungan Sexual keatas haiwan2 nie .. aku pun tak pasti .. Aku jumpe GAMBOR2 ni semua tapi tak der INFO yang Mendalam tentang gambar nie .. uuuu ..





Harap korang semua terhibur .. Aku nak masuk TIDO da http://www.emocutez.com ..esok banyak lagi kerja2 PEMBERSIHAN aku nak buat hihi. Sehingga bertemu lagi .. MAT MALAM semua .. Tata .. Titi ..Brumm .. Brummm ...

6 comments:

is revered by you berkata... Reply To This Comment

kuih pasung!!!!!!! kawan2 yg da rasa ckp sedaaap.tp asya masih belum ada peluang nak rasa..nntlah..bila balik kuching.. perkara pertama yg asya cr time outing..hehehe..

subhanallah...bgeri pula asya tgk gambar2 tu mi.. sesungguhnya DIA maha mencipta...

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

dasyat betul r..ni baru tau ade haiwan beranakkan rupa manusia walaupun x serupa 100 peratus..ade hikmah disebaliknya

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Terima kasih dear sebab komen .. hrmm cian asya belom pernah makan ..nanti asya balim UNIMAS .. Asya pesan gan kawan2 untuk belikan ye ..


Umi doakan asaya akan dapat makn kuih pasung nanti :).

ALLAH S.W.T Maha mengetahui ..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Memang dasyat a chik .. segalanya ada hikmahnya ..hrm ..begitu besar CIPTAAN ALLAH S.W.T. :)

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

speechless,adakah ni mimpi atau realiti *gosok mata.

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi ini adalah realiti mira syg ... :)