Khamis, 18 Ogos 2011

BANTAL UNIK


Mat pagi semua .. http://www.emocutez.com haa sejuknya opis aku hari ni .. naik beku KUKU JARIKU ini ..hihi. Hari nie aku nak cerito cikit tentang BANTAL. Hrmmm aku YAKIN dan PASTI .. Mesti korang Ade BANTAL KESUKAAN yang buat korang LENA TIDO SEMALAMAN hihi .. Berbagai Corak dan Warna ade kat situ .. Korang faham2 je ar .. kang aku sebut karang, korang TERBAYANG2 dek BAU dan Rasa .. korang MUNTAH kat situ. Aku gak yang dose ..buat PUASE korang BATAL. Wawawawawwa ..


Hari nie aku nak citer .. http://www.emocutez.com bukan Jenis2 BANTAL .. bukan Jenis2 BENTUK bantal .. Tapi hari nie aku nak Citer tentang Jenis2 Bantal UNIK ..Yeahhh.

Aku agak2 mesti ader yang PERNAH tengok BANTAL UNIK nie http://www.emocutez.com .. Bagi yang belum pernah .. Meh aku tunjukkan .. Mcm biase, aku ambik dari EN.GOOGLE yang baik hati hihihi. Jom Zasss ..


 Amboi pakcik .. sedap tido yer .. hihihi


Alo bucuk2 baby ni .. Nasib baik die tak takut tengok TANGAN BESO tu ..


 Ader jugak Bantal Mata TELOR ..Buat aku LAPO jer laa ..


 Hrmmm yam yammm slurppppp ..


Haaa ni .. Bantal BERULAT ..Ader gak orang CIPTE yerrr ..

 Ingatkan kene HEMPAP BATU tadi .. lorrrr ...


 Sesuai untuk isteri2 yang berjauhan dari SUAMI hihihi .. 


Oleh kerana terlalu cintakan Bantalnya DAKIMURA .. Lee Jin Gyu bertindak untuk mengahwininya hihi.

*
*
*

Bestnya kalau dapat 1 bantal ni .. hihihi .. tapi kadang2 nampak MENYERAMKAN. Memang Kreatif PEMIKIRAN orang yang buat ni hihi.

Sehingga bertemu lagi http://www.emocutez.com ... Tata ..Titi ..Brumm Brumm


4 comments:

is revered by you berkata... Reply To This Comment

waaah...xsangka ek...bnyak rupanya bntal pelik yg dah tercipta...huhu~ ada juga yg rajen membeli tu..org yg beli tu pun sama2 pelik.. siap nak berkahwin... umi jgn sampai tempah bantal klon abah tau...ahaha~

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hahaha unik sekali komen asya ni ..lawak umi dengar haha. Adeh2! kalau dapat nak jugak ..tapi umi tak giler sampai nak kahwin gan bantal.

Wahhh awalnya asya online mesti buat kerja sampai lewat2 malam nie ..cian asya huhu

NiNaBaNaNa berkata... Reply To This Comment

haha lawak lahh . mcm2 lahh . hahahaha

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi umi gembira bila nina suke :). Muah muah