Khamis, 11 Ogos 2011

PELIK TAPI BENAR



Mat pagi semua http://www.emocutez.com ..pagi nie aku nak berkongsikan dengan korang tentang bende PELIK tapi BENAR. Mesti ramai yang dah PERNAH TENGOK gambar2 ni sebelom nie .. Gambar2 yang menunjukkan KEBESARAN ciptaan ALLAH.S.W.T. dimuka BUMI nie .. dan bagi yang BELOM PERNAH tengok .. meh aku TUNJUKKAN .. Jom TERJAH !!!



Ni Pokok Sujud ..yang pernah di GEMBAR GEMBURKAN dulu ..


Aneh Pokok nie ..


 Pokok kelapa nie ade tak kat Rumah Korang ??


 Pokok berukur SINGA ..Mengkagumkan ..


\
Pokok Menari .. Cantiknya .. 


Pokok berwajah Manusia .. Indahnya Ciptaan - NYA.


 Ni pulak rupe mcm separuh Manusia ..Separuh Ular ..



Haaa semua dah tengok kan? Begitu indahnya CIPTAAN-NYA. Banyak sebenarnya Pokok2 Pelik ni ..tapi kalau aku letak semua GAMBOR2 tu kang berat lak korang nak LOADING ..  hihi. Harap korang terhibur gan cerita aku hari ni .. Lain kali aku nak POST entri yang MENAKUTKAN pulak .. korang nak tengok tak? Aku takut korang tak lalu nak makan nanti hihi ..Nantilah aku fikirkan yer ..

Hrmmm sehingga bertemu lagi http://www.emocutez.com .. Tata ..Titi .. Brumm Brumm ..

5 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

Subhanallah

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Mahasuci ciptaan ALLAH S.W.T. ... Sungguh besar sekali ..terimakasih krn sudi memberi komen :)

is revered by you berkata... Reply To This Comment

walaupun dah perna tgk..tp suka uga tgk lagi n lagi n lagi... uniknya ciptaan Allah.. sngat halus n teperinci.. penuh hikmah d sebalik..

tirahzairi berkata... Reply To This Comment

cantikkn....tp kalo tira yg jmpe pokok2 cm nie, terkejut gak...kot2 la tbe2 bleyhhh ckp..hihii

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Terima kasih semua sebab komen entri umi hihi. Hrmmm umi pun tak tau, tapi mengikut sumber2 yang dipercaya, pokok2 ni berada kat luar negara ..and memang ade and tak diedit. Silap umi jugak tak letakkan tempat dimana die diambil.