Jumaat, 5 Ogos 2011

BERIKAN KU KEKUATAN





Ya ALLAH S.W.T .. Yang Maha Mengetahui .. Yang Maha Mengasihi ..
Berikan Aku kekuatan ..
Menempuhi Onak Dan Duri ..
Dalam Meniti Kehidupan.


Ya ALLAH S.W.T ..
Tunjukkan Ku Jalan ..
Agar aku bisa Berdiri ..
Kerna Aku Tiada Kekuatan ..
Berdiri di Dunia Ini ..


Ya ALLAH S.W.T ..
Bukakan Pintu Hati IbuBapaku ..
Agar Memahami Pendirianku ..
Kesensaraanku .. Keinginanku
Agar Menemui Jalan Kebahagiaan ..


Ya ALLAH S.W.T .. 
Ujilah Aku Setimpal Dengan Imanku .. 
Sesungguhnya, Aku Insan Yang Lemah .. 
Amin ..




6 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

salam.....

moga Allah memberi rahmat pada puan sekeluarga..

ﻨﻭﺭﺤﻔﻴﻅﻪ ﻤﺤﻤﺩ ﻋﻠﻲ berkata... Reply To This Comment

amin :)

Shorim Kasih berkata... Reply To This Comment

amin ..semoga dipermudahkan

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Terima kasih semua krn memahami perasaan umi .. umi sedang dilanda krisis .. Moga, berkat daripada doa2 umi dan kawan2 sekalian akan memudahkan perancangan umi. Amin .. Terima kasih semua .. menitis air mata membaca komen kawan2 :)

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

salam...

singgah lagi sini dengan doa moga pemilik blog ini dirahmati Allah swt selalu..

mR.sAm berkata... Reply To This Comment

amin mudah mudahn...yakin dan sntiasa la memohon pdaNYA..kerna ALLAH MAHA MENGASIHI