Isnin, 8 Ogos 2011

OH! IKAN PAREK


Hai semua http://www.emocutez.com.. lama tak bercerita gan korang ni hihihi. Hari ni aku nak citer cikit tentang IKAN PARI ..Kalau orang SARAWAK pangil die .. IKAN PAREK .. Walau ape pun name die .. rasanya tetap MENJADI POJAANKU hahahaha.


Ui ui kepala otak aku ni dah TERBAYANG-BAYANG Lauk Ikan Pari .. Walaupun WAJAHnya NGERI cikit (Bagi aku la) .. Tapi isi nya FOHHHHHHH Menusuk hatiku ...  Sedap dimasak KARI, ASAM PEDAS dan BAKAR ..Ye kite bakorrr jer. Hrmmm ade lagi RESIPI lain yang sedap dibuat? Habak kat cni yer. Tapi tak dinafikan ..ade juge orang tak sukakan isi Ikan Pari ni ..



Meleleh laaa air liur aku .. Slurrrppppppp ... Aiii tak senonoh tol ler ANAK DARA TUE BANGKE ni .. Maaf yer kawan2 sebab buat korang TEGOK .. Lebih2 lagi bulan puase ni  ..Buat dose jer aku ni hihihi. Maaf ye kawan2.


Besor nye Ikan Pari ni .. kalau aku nak siang die ni tak tau la berapa jam hahahaha .. mesti liat ni ... Kalau nak jamu 1 kampung blm tentu habis ni wawawawawawawawwa.


*
*
*

Bile citer Ikan Pari ni ..aku teringat tentang En. Abah .. hari Sabtu lepas die gi memancing. Haaaa biase lah die ni RIBUT ke ..TAUFAN ker .. HUJAN ker ..kalau niat nak memancing ..Diredahnyer juga. Bulan Puase pun tak LEPASKAN PELUANG jugak hihi.



Jom kita Zazzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..


Jadi Part time NELAYAN hihihi ..


Jauh Termenung Cik Abang Seorang nie ..


Indahnya Ciptaan Allah S.W.T


Disebabkan hari dah petang dan nampak mcm nak HUJAN .. En. Abah dan Kawan nya pun beransur PULANG ..


 Aku pun teringin nak memancing Ikan Pari ni .. Nak try mcm mana rasanya kalau Joran kite berbentuk U. Ui uiiiiii ... mesti best .. Fresh2 terus BAKORR ..Cicah Air Asam atau Sambal Kicap .. Ahhhhhhhhh tak mau citer lagi .. (Batal Puase hihi).  Petang ni aku serbu bazar cari Pari Bakar .. Yeahhhhhhhhhhhhhhh.


Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Nak tengok Rancangan Ketok2 Ramadhan hihi .. Tata .. Titi .. Brummm Brumm .. Selamat Berpuasa ... Renung Renungkan dan Selamat Beramalhttp://www.emocutez.com ...

4 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

besornye ikang pari tu..hehe..best.. =))

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi memang beso ..mesti isi liat hihi :D

deqlis berkata... Reply To This Comment

fuhh bakar sodapp nie cical air asam..:)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Memang sedap ui ui ..umi nak join segmen deqlis tapi dah tarikh luput ..wawawa ..