Sabtu, 20 Ogos 2011

BLOGGER YANG KUHARGAI HIHI


Mat pagi semua ... Wawawawawa hari ni pagi2 BUTA http://www.emocutez.com aku melalak dalam BLOG hihi. Mata aku ni tak leh PEJAM .. Asyik TERBUKA jer. Oleh kerana BADAN terasa PENAT buat kerja SEMALAM (Rase mcm tadi jer) .. Aku minum 2 Tin KACIP FATIMAH, Jadi terasa mcm dapat BERLARI mcm Wasem Nyambek aku ni (Sebarang jer eja nama org ai ai).

Haaaa ENTRI aku pada Hari ini ialah BLOGGER http://www.emocutez.com .. bukam POM POM GIRL ar .. Toink ..Toink ..Toink .. Hari2 citer pasal BENDE PELIK jer tentu korang rase BOSAN kan? Aku pun BOSAN hihihihi.


Aku nak citer cikit pasal BLOGGER yang sangat2 aku HARGAI dan SAYANGI .. BLOGGER nie selalu jer KOMEN di blog aku. Korang semua pun best gak selalu singgah dan aku sangat2 MENGHARGAI dan MENYAYANGI korang .. cume BLOGGER ni aku bagi LEBIH CIKIT laa hihihihi. Jgn marah aku ar .. PUASE.


Blogger yang aku maksudkan ialah http://www.emocutez.com ASYA ( A Crack Mirror) .. YEAYYY .. Tepuk2 sayang ..Umah2! (Adoiii melekat air lio basi aku ai ai ai). Walaupun aku baru jer kenal ASYA ..Tapi rasenye mcm dah lama kenal and aku rasa SERONOK sangat dengar segala KOMEN dan kata2 dari nya .. rase mcm KAWAN LAME pulak.



Meh aku citer sikit tentang ASYA yer. Asya seorang yang PERAMAH .. SWEET plus plus CANTIK hihihihi (Aku puji jgn salah anggap ar hihi) .. MUDAH MESRA .. BAIK HATI .. CARE tentang Kawannya .. Aku baru jer jadi kawan INTERNET die .. belum jadi KAWAN sebenar die dah care gan aku ..jadi kepada sesiapa yang jadi kawan kepada ASYA aku pasti mesti korang sangat2 BERTUAH memiliki kawan SEBAIK ASYA ..Yeayyyyyyy!!!! 



Kadang2 rase terharu sangat bile die PENAT2 buat KERJA .. Die masih lagi sempat membaca ENTRI yang aku buat. Rasa kepuasan menjadi BLOGGER disitu .. Aku baru lagi dalam DUNIA BLOGGER nie  .. Jadi bile ade TOP KOMENTAR, rase mcm seronok sangat dan sangat2 MENGHARGAINYA .. membuat aku tak nak berenti MENULIS hihihi.



Ni laa orangnyer ... Sweet kan?



Jadi dalam KESEMPATAN nie .. alang2 meyeluk pekasam .. meh aku PROMOTE cikit BLOG ASYA .. Nama blog ASYA ialah WHEN I HAVE NO WHERE ELSE TO SHARE. Tak rugi kalau korang nak jadi FOLLOWER die sebab die akan MEMBALAS dan MENJENGUK korang semua. Kalau die tak sempat jenguk tu ..sebab ASYA bz ..lain hari mesti die akan JENGUK .. Mcm aku gak la hihihihihi.



Kepada BLOGGER lain seperti http://www.emocutez.com BELLA LUNA .. MRS NURY .. ABANG KHAIRUL .. SR .. aku juga sangat2 MENGHARGAI korang .. cuma ENTRI untuk tu ..belum ade idea lagi hihihihi. Walau bagaimana pun, aku nak ucapkan TERIMA KASIH kepada kesemua BLOGGER2 yang selalu KOMEN entri aku dan kesemua BLOGGER2 yang selalu SINGGAH dan tak tau erti JEMU membaca ENTRI aku ni. Terima kasih kawan2 ..Tepuk2 SAYANG!!! Umah2!



Haaa nak jam 3 dah ni http://www.emocutez.com ..aku nak sahur and nak masuk tido ..sehingga bertemu lagi kawan2 .. Salam Ramadhan ke 20 buat semua .. Tata ..Titi Brumm brumm ..



9 comments:

bella luna berkata... Reply To This Comment

hihi,mmg sweet cik asya nie;),.jgn risau umi,walaupun no entry,bella tau umi appreciate bella,.umi selalu jenguk2 and komen entry bella pun dah more than enough;)

Unknown berkata... Reply To This Comment

nasib baik last2 tu ada nama abg..klu tak nk marah dh nie ...joke jer..

Honda Black Devil .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/honda-black-devil.html

is revered by you berkata... Reply To This Comment

waaaahhhhh!!!!!!!!!!!
saya sangat terharu ok!! sob3*
the 1st kawan blogger yg reward saya sampai camni skali... (blush3*)

tapi betul lah... padahal baru jer pun kawan... rasa macam kawan lama. itulah yang buat umi special... asya harap kita akan kekal kawan baik2 cam ni sampai bila2..kalau boleh bila umi kawen asya mesti dapat invitation tau... HEHeHEE.. (ni xgurau tau!)

yer2..betul..kalau asya tak bz..mmg asya akan jenguk.. NO pRoblem.

nway umie... nanti k..bila kerja2 asya da kurang sikit..asya akan balas entri umi ni..k2? sayaaaaaaaaang Umie jugak... cipiki cipika... muahhx. ;)

ZULHILMI TEMPOYAK berkata... Reply To This Comment

nk knln ngan kwn umie tu bleh x..???
hahaha

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hahaha sukenyer umi baca komen2 nie ..umi beberapa hari ni bz sangat2 ..sampai tak sempat nak post entri n balas komen2 ni huhu. Walau apapun umi suke baca komen kawan2 semua. Sayang semuaaaaaaaa umahhhh!!!

Unknown berkata... Reply To This Comment

yg tu anak bongsu abg..lagi dua boys..sulong dh 12thn..lagi sorng 9 thn

is revered by you berkata... Reply To This Comment

xpa mie..xpa... utamakan yang lebih penting..kitorg paham..masing2 pun akan bz pasni..selagi tak raya..ada jer yg tak complete.. nnt da raya mesti semua update cerita raya pulak kan?? ehehe..

khairul: asya pun kene pnggil abg juga ke?? ahaks. bia asya teka..yg bongsu 7 tahun ek?? ghek~

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Haha biar betul bang, muke muda lagi ..semuanya dah besar2 ..bestnya. Semua mesti cantik2 dan hensem2 hihihi... (mcm nak bodek duit raye jer ni, haha.)


Anak umi yang sulong name momoru tu baru jer 1 tahun ..yang bungsu tu pulak 9 bulan ..ecehwah ..tak mau kalah hahaha.

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi nakalnya asya ..ye betul tu, umi sokong 101% extra 1% haha ..memang selagi tak raya ..selagi tu bz ..mesti seronok dengar citer raya dari semua nanti hahahahaha ..kite tak la bankrup sangat kan asya ..kalau abg khairul tu gerenti bankrup ..nak duit raya wawawawawwa.