Rabu, 10 Ogos 2011

ABDUL FARIQUE : SAYA NAK TUKAR TEMPLATE SAYA !






Mat pagi semua http://www.emocutez.com ..harap korang semua cerah dan ceria selalu. Hrmmm .. pagi ni aku nak  cikit tentang TEMPLATE aku ..wawawa ..


Sebenarnya, walaupun aku ni masih BARU dalam DUNIA BLOG ni .. dan belum lama mengunakan TEMPLATE aku ni ... HAKIKATnya aku sebenarnya BORING sebenarnya .. Aku, kalau boleh nak jer TUKAR aku punye TEMPLATE and HEADER tu .. Tak MENARIK lansung. Kadang2 hati ni berkata ..comelnyerrrrrrrrrrrrr TEMPLATE and HEADER orang tu ... BESTNYERRRRRRRRRRRRR ... Tapi apakan daya, aku ni bukan laaa seorang yang KREATIF apalagi ..INOVATIF hihihihi.



Sebab2 aku JOIN contest Blog ABDUL FARIQUE nie .. sebabnya, aku tengok TEMPLATE aku lebih2 HEADER aku tu tak menarik LANSUNG. Kalau boleh aku nak sangat TEMPLATE aku macam Blog ABDUL FARIQUE tu .. kebanyakkan die punye DESIGN memang MARVELOSSSS sekali http://www.emocutez.com . Sebagai contoh GAMBOR kat atas tu ... Comelkan? Korang tak teringin ker?



Sebab yang kedua .. Ada banyak TEMPLATE yang ada ..tapi KOMBINASI warnanya aku tak berapa berkenan .. sebabnya JIWA dan RAGA aku ni .. hanyalah Jiwa PURPLE dan PINK .. Plus2 HIJAU hihihihi. Kalaulah En. ABDUL FARIQUE dapat buat 1 TEMPLATE yang cantik mengikut warna kesukaan aku ... alangkah GUMBIRANYA hatiku ini.



Sebab yang ketiga .. sekiranya En. ABDUL FARIQUE sudi memilih aku sebagai PEMENANG .. tak kisah la SAGUHATI ker ..janji ade OLAHAN KREATIF dari nya .. Aku yakin TEMPLATE aku akan jadi lebih menarik. Sebab aku tak KREATIF seperti dirinya ..  wawawawa.



Yang keempat pula ..kenapa aku nak sangat tukar TEMPLATE aku sebab aku rasa ..aku punye TEMPLATE nampak SKEMA jer ..Sedih aku huhuhuhu Korang tak rase mcm tu ker? .. Harap En. ABDUL FARIQUE dapat membantu aku .. Huhuhu. 



Sebab yang TERAKHIR .. Kalau En. ABDUL FARIQUE sudi memilih aku sebagai PEMENANG .. Aku akan menganggapnya sebagai HADIAH sempena MENJADI orang baru kepada DUNIA BLOGGER yayyyyyyyyyyyyy .. tak dapat DUIT RAYA ..dapat TEMPLATE baru pun jadi la hihihi.


Kawan - kawan yang telah diTAGkan hihi




Aku nak ucapkan terima kasih pada MRS NURY sebab telah TAG kan aku untuk join CONTEST Blog yang GOJESSSSS ... Blog ABDUL FARIQUE : SAYA NAK TUKAR TEMPLATE SAYA. Terima kasih kepada kedua2 blog ini sebab memberi peluang kepada aku untuk MENUKAR WAJAH baru blog aku ni hihi. Mudahan aku beroleh KEJAYAAN .. Amin.


Tata ..Titi ..Brummm Brumm http://www.emocutez.com  





7 comments:

Sheila Adziz berkata... Reply To This Comment

warghh... cantik nampak header tu.. merah tu semangat... teruskan berblogging... hehe

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi terima kasih Pn.sheila :). Chayo2!

Nina Isofea berkata... Reply To This Comment

hi syg! tq for tagging me! nina nk try join la contest ni (walopon x pnh menang bile msuk contest) ekkeke..nt mlm ni nina explore more bout the contest...skg tgh kje..heheh..nina pon same cm umi la..ase cpt bosan dgn template blog sendiri..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi yeyayyyyy ..bestnya bila cik nina nak join sekali. Umi doakan agar cik nina dan kwn2 yang lain termasuk umi ada peluang utk menang ..hihi. Chayo2!

Nury Yahya berkata... Reply To This Comment

Goodluck yea Ummi..

admin berkata... Reply To This Comment

wuaaa .. saya dah berhenti jadi designers. saya beli template dari alieff.com :D anyway thanks 4 join :DD

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Terima kasih Mrs Nury dan Abdul Farique sebab sudi singgah dan memberi komen hihi :). Terima kasih sekali lagi ...