Khamis, 25 Ogos 2011

LAGI BERITA KEMALANGAN


Mat malam semua ..hari nie sampai 2 entri aku buat .. Mat ni tak dapat lelap jer .. Mungkin penat sangat kot hrmmm hihi. 


Haaa umi nak citer sikit tentang prihal KEMALANGAN JALAN RAYA .. Ditempat yang tidak jauh dari kedua2 kejadian KEMALANGAN sebelum ni berlaku .. hrmmm. Sebenarnya kemalangan ni melibatkan seorang WARGA EMAS. 


Kejadian nie berlaku pada 23/08/2011 iaitu semalam .. jam 05:30 pagi .. Pakit, Sri Aman. Dipercayai WARGA EMAS (75 tahun) ni gemar keluar rumah tak kira waktu, TERUTAMA sekali pada waktu SUBUH .. Warga emas nie dipercayai DILANGGAR LARI sebelum DIGILIS oleh beberapa kenderaan lain .. Faktor KABUS TEBAL pada awal pagi menyebabkan KENDERAAN yang lalu, mengangap BENDA yang digilis ialah BANGKAI ANJING.  Kenderaan yang lalu tidak menyedari Mayat Mangsa. Sedih umi dengar cerita macam ni ummm.


Mayat Mangsa ditemui oleh ORANG RAMAI sekitar jam 05:30 pagi sebelum LAPORAN POLIS dibuat. Orang ramai diminta untuk TAMPIL memberi MAKLUMAT.


Umi hanya memaparkan sedikit saja GAMBAR .. Sebagai Ikhtibar kita BERSAMA .. 

*
*
*






Tempoh kemalangan nie .. tak jauh dari tempoh 2 KEMALANGAN JALAN RAYA yang lalu .. Marilah kita sama2 berdoa agar KEJADIAN NGERI seperti ini akan BERKURANGAN dari Masa Ke Semasa .. Amin.


Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Mat malam semua .. Tata ..Titi .. Brumm brummm ..




Korang Rasa?

4 comments:

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

umiiii!! dasyat nya... astagfirullahalazim...
da mmg ajal dia kan... semoga menjadi peringatan kepada kita semua..
nasib umi da selamat sampai ke destinasi dengan en.abah...alhamdulilah~

khairul berkata... Reply To This Comment

Ngerinya Umi...

Kita mampu pakai tak nie ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/lamborghini-madura.html

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Memang ngeri .. terukkan kemalangan nie ..terima kasih asya sebab doakan umi sampai dengan selamat n..tepuk2 syg ..umah2!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Memang ngeri bang khairul..kat tempat umi ni, dah 4 kali dengar citer kemalangan yang pelik2 ..kecian mereka ..

Betul kata asya, memang dah ajal beliau hari tu ..kemalangan hanya penyebab kematian beliau hrmmm ..