Ahad, 7 Ogos 2011

AKU TERIMA HAKIKATNYA ..



Selepas beberapa rundingan dibuat .. Akhirnya aku Duduk dan Merenung kembali setiap butir PERKATAAN yang dituturkan oleh Bapaku ..


Aku sedia menerima hakikat bahawa IMPIAN yang kukejar selama beberapa tahun ini terpaksa DITUNDA .. Walaupun berbagai CABARAN dan HALANGAN telah aku tempuhi .. KEJAYAAN itu tidak menghampiriku ..


Mengapa? Kenapa? Kadang kala aku berfikir .. Kenapa aku  tidak boleh mengecapi IMPIAN yang kuingini? Seperti ORANG LAIN .. Keinginanku tidak bertentangan dengan AGAMA mahupun MORAL .. Mungkin ada hikmah disebalik keinginanku ini.


Bila? .. Dimana? .. Bagaimana? Aku pun tak pasti .. Semuanya terletak di TANGAN Bapaku .. Dia dan ALLAH S.W.T yang lebih mengetahui ..


Aku terima hakikatnya walaupun jauh sudut HATIKU .. PERIT ..


Haaaa mungkin kawan2 tak memahami apa yang aku maksudkan .. Mesti korang PENINGkan? Maafkan aku sebab buat kawan2 PENING dan TERTANYA TANYA masalah yang aku hadapi ..


Walaubagaimanapun .. Terima Kasih kerana kawan2 sudi membaca .. tidak kurang juga yang memberi KOMEN serta MENDOAKAN agar aku berjaya .. Terima kasih sekali lagi kawan2. Semoga kawan2 dirahmati, diberkati serta dimurahkan rezeki oleh ALLAH S.W.T .. lebih2 lagi dibulan yang MULIA ini .. AMIN.

5 comments:

bella luna berkata... Reply To This Comment

tertanya2 ape yg melanda umi skrg,pape pun bella harap umi akan terus sabar and tabah menghadpi segalanya k,setiap yg berlaku pasti ade hikmahnye,chill:)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Terima kasih bella sebab bagi semangat .. umi nak menegejar cita2 umi, tapi ada penghalang .. tapi tak pe la, mungkin umi tak der rezeki. Walau bagaimanapun ..terima kasih bell sbb bagi semanggat .. tepuk2 sayang ..umah2!

ZULHILMI TEMPOYAK berkata... Reply To This Comment

sama2. :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

:) terima kasih semua ..

kakngah berkata... Reply To This Comment

setiap apa yg terjadi tu mesti ada hikmahnya..
bersabar & redha..
itu yg terbaik.