Rabu, 9 November 2011

SUP BAYI ATAU SUP JANIN

Mat pagi semua http://www.emocutez.com .. Hari ni hari RABU .. Aku tak buat WORDLESS WEDNESDAY .. Sebab kalau dah CELOTEH panjang .. dah tak jadi wordless hek hek hek ..


Hari nihttp://www.emocutez.com ... aku nak citer pasal SUP .. Yer aku tau ramai yang suke makan SUP .. Lebih2 lagi lepas Hari raya Korban ni ... mesti ada yang buat SUP LEMBU ngeh ngeh ..Tapi kalau SUP yang kat BAWAH ni .. aku agak .. Orang yang tak der hati PERUT je makan .. hrmm


Jom ikut aku Zass http://www.emocutez.com ..

*
*
*

Kecian BABY ni .. haa

Dah mcm citer WRONG TURN ni hrmm

Ingat ni daging LEMBU ker?

Makan daging sendiri .. Haiya ..

Sedap ye bang? Pang! panggg! baru tau .. hrmm


*
*
Yer citer nie memang dah lama ..http://www.emocutez.com Tetiba jer terlintas di FIKIRAN .. Tak tau la ..mcm mana diorang leh terfikir buat SUP nie .. Ni dah mcm kes KARNIVAL ni .. Haiya .. Even digunakan untuk KECANTIKKAN atau UNSUR KESIHATAN .. Tak perlulah buat mcm ni .. Banyak lagi sumber lain.


Sumber dapatkan BAYI atau JANIN nie http://www.emocutez.com.. dari KEGUGURAN atau sengaja MENGUGURKAN .. Bayi yang MATI .. Mahupun bayi yang masih HIDUP .. Menurut sumber lagi .. rata2 JANTINA bayi atau janin yang diperlukan ialah PEREMPUAN. Harga bagi bayi yang MATI ialah beberapa ratus RMB .. manakala yang masih HIDUP RMB 2.000. Sangat tak bertamadun dan KEJAM!!!!.



Dah banyak dijumpaihttp://www.emocutez.com .. Di CHINA .. TAIWAN mahupun di THAILAND .. Apa nak jadi DUNIA sekarang .. Minta dilaknat ALLAH mereka ni  .. Dunia akhir zaman hrmm ..Sehingga bertemu lagi .. Tata ..Titi .. Brumm Brumm
Korang Rasa?

18 comments:

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

peerghhh... terlopong tengok entri ni...lama dah baca tetiba bila tgk kembali naik kembang tekak....

Nasib baik tak kuar daging korban dalam perut ni...haaa3x

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman&sis sue: Hihihi .. tu la pasal ..umi tadi gi keluar minum ..teriang iang difikiran bila terkenang lelaki ni guyah daging baby tu huhu ..


Hihi nakal bang kazman hihi

hanabunga berkata... Reply To This Comment

Eeeei gelinya.sanggup depa buat mcm tu noh???umiiiiii japgi nak makan mesti hana terigt entry umi ni.sob sob :'(

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

aku pun doakan mereka mereka ni dilakhnat Tuhan. eee..geli kowt..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hana: Tak tau diorang ni hana ..sedap kt diorang ni rasa ..hrmmm kejam2


Hihi nakal ar hana ni ..jgn teringat time nak makan ye

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hrmm umi sokong 1015 hihi ..jahat perangai diorang ni ..sape la punye idea makan bayi ni huhuhu

khairul berkata... Reply To This Comment

kembang tengok abg tgk Umi..awat la manusia dh jadi semakin gila mcm ni !

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Umi pun hairan ..mane la diorang dapat idea mcm ni ..bahaya dah ni bang ..gawat ..silap haribulan ..manusia dibunuh untuk dapatkan dagingnya uishhhhhh

naga berkata... Reply To This Comment

Tak tau nak cakap apa Umi.....Ya Allah. Harapnya satu hari Allah akan memperlihatkan pada mereka betapa sedapnya daging mereka sendiri, biar mereka makan anggota badan mereka sendiri sedikit demi sedikit.

Dunia dah tua Umi, yang batil dan jahil jadi kemegahan.

Bz cikit ajak Umi, ptg slalunya free, bini mek kerja ptg tuk so mek nak masak specel untuk anak2 mek. Bolehlah Umi ngan Abah dtg skali makan ptg. Apa khabar anak cucu kitak?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang naga: Benar kaat ktk bang naga .. sedap kot makan daging sendiri hihi ..karnival tol huhu.


Wahhh bestnya ..pandai gak bang naga masak ..hrmm masak pe tu? leh tapau sekali?

Cucu kmk chat dan nakal sekali ..hari sabtu tok gi anta cdak vaksin hihi .. comel jak .. gendut2 cdak

naga berkata... Reply To This Comment

Eeeee..geram mek nak megang cucu tak ya..lak uploadlah gambarnya masa di vaksin. Mek nak nangga mcmni mukanya kenak cucuk. Cium mek untuk cucu2 kitak ya.

Nak tau apa resepi mek ptg tuk, ayam percik madu, sambal tempoyak ngan ulam kangkung. Lak mek tapau ngan kitak makey SMS K.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang naga: ADUHHHHHHHHHHHHH nyaman nya!!! ktk tok buat kmk mau makan ayam percik la kak tok ..wawwwawawa sedapppppppppppppppppp.



Hihi lak kmk ambik gambo nya ar .. time kat vet ..cdak c suruh gamba diambik bang .. lak kmk ambik gambar curik2 owh hahahaha


sedap2 ya tempoyak ..aduh krok krok bunyi perut tok hihi


hantar sms bau a bang ..jgn anta bau kentut ar

Are-Gya berkata... Reply To This Comment

giler nak muntah!!! wekkkkkkkkkk
ya allah tak de bnda lain ke nk makan..da kurang ke makanan kt muka bumi ni? eeeeeeeeeeeeeeee

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Are-Gya: Sala pekenalan are .. hrmm tu la tak tau diorang ni ..banyak lagi makanan chat kt dunia nie ..hrmmm

bella luna berkata... Reply To This Comment

celakalah orang2 kafir dan mati dalam kekafirannya!! umi,setahu bella,amalan makan janin nie dah lama dipraktikkan dan dalam masyarakat melayu sendiri ada dilakukan bagi tujuan amalan2 ilmu hitam,. tapi sejauh mana kebenarannya bella tak pasti, wallahualam, moga kita dijauhkan drpd ni semua,.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bella: Waa betul ke bella? orang kite pun de gak makan? aduh teruk jugak ni ..hrmm dioarng ni tak geli makan makanan daging sendiri ..loya rasa tekak huu


betul kata bella ..mintak dijauhkan .. amin

Jue berkata... Reply To This Comment

yobih!!!alu laju ku skip entry tok sbb sik sanggup nanga..
**gik bnafas ngan laju

Cik Rose Cute berkata... Reply To This Comment

Untuk kesihatan tak caya akak...kat dalam Al-quran tidak menyatakan makan daging manusia untuk kesihatan...itu semua penipu....dunia dah mengakhiri zaman jahil balik.....huhuhu