Jumaat, 11 November 2011

CUCU KUSAYANG

Mat pagi semua http://www.emocutez.com.. Hari ni dah hari KHAMIS .. Yeayyyyyy esok JUMAAT .. Bahgia hidupku hihihi. Tapi aku tetap rasakan masa tu berlalu dengan LAMBAT hihi .. Korang rasa? sob sob sob ..

Dua tiga menjak nie aku asyik posthttp://www.emocutez.com ENTRI yang MENGERUNKAN dan MEYEDIHKAN .. Haa hari nie aku nak bawak korang CUCI mata .. bukan tengok AWEKS ar .. korang tengok je aku ye  .. Aku kan AWEKS gak ngeh ngeh ngeh .. Pangggg!! pangg!!


Entri ni khas buat BANG NAGA .. Aku takut bang naga MURKA .. Silap haribulan HAGUS TERBAKAR rambut aku kena API ngeh3!. Gurau je ar bang .. jgn mara ar .. KENTUT kang. La la la la ..


Hrmm sebab bang naga RINDU nak tengok CUCU aku yang GENDUT KEDEMPOL tu .. Tanpa membuang ANGIN .. Jom ikut aku Zasss

*
*
*
 JUNIOR main bawah kerusi

 Suke sangat JILAT barang hihi

 Comotnya CUCU aku nie .. ngeh ngeh ngeh

BESAR tak? Baru 1 bulan 7 hari hihi

*
*
Korang rasakan ..http://www.emocutez.com CUCU aku si JUNIOR ni ada bakat tak masuk iklan WHISKAS atau FRISKIES? Hek hek .. perasaan .. tapi COMEL ape cucu aku sekor ni .. MATA BULAT .. mcm pakai spect jer. LARI2 nampak GENDUT je. Suke GIGIT orang dan PART yang aku suke sekali .. kadang2 tu ade BAU .. Kentut la tu .. yang ni ambik BAKA aku huah huah huah!!!

Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com ..Tata ..Titi .. Brumm Brumm



Korang Rasa?

25 comments:

syahirooAhmad berkata... Reply To This Comment

WO wo WO.. siyes comel! wahh nak sekor.. ada tak? kalau tak de tolong photostatkan kucing nih sehelai.. lalala..

kucing kentut? bia betul? tak penah dgr lak bunyi kucing kentut.. dush2 kunk

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Sya: Hahahaha nakal sya ni .. piwettttttt kalau dapat potostat lame dah umi buat hahahahahaha ..lawak sya ni.


Iye sya ..sya tak tau? umi berdua je kat umah ..sape lagi yang kentut kalau tak miaw2 kecik yang main dekat umi hahaha

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

lebar bola kuning dgn muka dia dah sama dah.... haaa3x...comel3x...

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kaz&sis sue: Hihi memang comel ..mata die besar hihi :). Thank u bang kaz .. sis sue

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

Gebu gebu nya cucu ko umie.geram nye geram nye.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahaha gebu sangat gebu ..belom tengok yumiko ..gendut lagi hahahahahahahahaha

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

rahsianya...makan nasik banyak banyak. hahahahahhaha..

YOUsoF berkata... Reply To This Comment

Ini benar² comel! ;)


Untunglah neneknya ada cucu secomel ini.

Kucing kentut - comel.
Manusia kentut - Pengsan. hehehe

naga berkata... Reply To This Comment

Ya Allah Umi, cutenya, tiga hari sik makan pun tahan mek mainnya ajak. Cutenya...bulunya gebu kali jak, udahlah gendut, aduh kitak tuk Umi sik maok bagi mek, Umi, geramlah mek tuk. mata bulat macam anime. Tenyet idungnya Umi, geram nangganya, lak mek curiknya, malam tuk mek akan dtg bersama awan, masuk melalui lubang jamban dan puh kiri puh kanan puh depan puh belakang Umi tido dan mek bawa lari. Anayway jaganya baik2 Umi, sayang mek untuk cucu kitak juak.
Aduhhhh..kan best mun kita berjiran kan? Dpt mek numpang mainnya slalu. Geramlak mek nangganya Umi. Mek nak cium perut gendutnya...

Jadikah tak duak bawa cucu cucu tak untuk vaksinasi esok? Mun pergi ati2 Umi. Ingat. Jangan senggaut. Asal sampey ajak.Ada orang yang sayang ngan kitak duak disitok.
Makasih juak kitak buat n3 khas untuk mek. Kitak ndang best Umi...moga Tuhan berik seluruh kebahagiaan buat kitak duak.
Ingat...jaga diri n jaga kesihatan serta anak cucu kitak ya. Salam ngan Abah.

Daddylicious berkata... Reply To This Comment

kiutnya...geram2

naga berkata... Reply To This Comment

Sabtu bin Saturday,

Jenguk Umi, harapnya sihat dan ceria hari tuk.

budak penjara berkata... Reply To This Comment

alalala comelnya dia..bulu dia lebat cm bulu arnab aku je..hehe

khairul berkata... Reply To This Comment

cepat2 kawen Umi :)

hanabunga berkata... Reply To This Comment

comelnyaaa cucu umiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!eee geram nengoknyaaaaaa.cam nak pegang tapi hana geli dgn kucing heee

Jue berkata... Reply To This Comment

weh knak comel gilak junior tok
arghh!!rs mok picit2 jak..comel ada juak!!ku mok more pix!!!hahaha

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

umi....apa khabar??hope awak sihat2 jer...lama asya hilang..so sorry...baru balik dari beraya n bercuti.huhu~

pss... seyes comel..untung mama meow ni...dari anak sampai ke cucu..hope cicit lebih comel ah..kan?? :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahahahaha umi pun suke makan hahahahahaha ..supaya tambah gi cute hahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yousof: Hahaha lawak yousof ni ..oooooo usik umi yer ..prut prut kang :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang naga: Hahahaha lawak kitak tok bang naga .. mun kita gomol nya mesti gelik ati tangga nya angkat tangan mau nampar hihi.


Hihi kmk hri sabtu tek anta nya enjek tapi doc madah tunggu 2 hari gik sebab belum genap nya 6 minggu ..


Hahaha mun kita jiran ..kmk pun mau colik abigail ..abigail cute ada juak ..bulu 3 kegemaranku lalalalalalalalaa


Pstttttttttt bang naga ..trm kasih sebab selalu singgah :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Budak penjara: Hahahahaha rabbit pun cute gak ..umi sukemain idong die hahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Nak kawin la ni bang hihi



Hana: Tak pe hana .. hana suke pun dah cukup ..kalau nak try pegang mesti best hihi ..



Jue: Hahahaha lak kmk engkah pic lagi hoh ... hahaha cute nya ..umah

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Asya: Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lama asya menghilang .tak pe asya ..lama jugak asya cuti raya ..bestnya!!!!!!!


Thank u dear :) ..diorang ni semua comel2 ..samseng pulak tu hahaha

eva berkata... Reply To This Comment

aieeeeeeee knk nya cute gilak sayanggg???? aieeeee.. geram mek kohh.. adoh2.. seyess geramm.. aieee best da jak.. hahaha..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eva: Hahaha pusak kitak pun cute gak eva .. cute owh ..mintak kiss3!!!!! umah ..comel ..mun ktk dekat tek mau bagik ktk pegang hihi

Yui Light berkata... Reply To This Comment

Kiut nya.....knk kiut gylak tok...grrrr...mok cubit!!!!! agagjaesnjawknkwj!