Selasa, 15 November 2011

LAGI GAMBAR

Mat pagi semua http://www.emocutez.com... Harap korang semua CERAH dan CERIA selalu ... PENAT GILER tahap GABAN aku .. Sekejap2 SENGET .. sekejap GOYANG. Yer bukan aku gi DISCO ye kawan2 .. aku pergi SITE .. kat tempat BALAK .. Siasat kes. La la la la ..


Haaa berbalik kepada cite semalam kan?http://www.emocutez.com Aku janji nak tunjuk GAMBOR CUCU aku lagi kan? Ni entri tuju KHAS buat CIK JUE COMEL kite .. Piwett!!  Haaa meh ikut aku Zass

*
*
*

 Gantok la MAMA

Test Vokal jap .. Ooo

 Gantok lagi ..

Hihi Junior pun nak bergambar gak


Haa mcm mana? Ada sesiapa nak TAJAhttp://www.emocutez.com cucu aku ni untuk IKLAN PAMPERS? Eh salah .. Iklan Whiskas? Panggg!!! Nak gi BW jap .. Dah lama dah tak sembur GAS BERACUN kat blog korang. Mesti korang rindu aku kan? Ngeh ngeh ngeh.


Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com ..Tata ..Titi Brumm Brumm ..
Korang Rasa?

30 comments:

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

suka tengok aksi2x baby kucing ni... tenang jiwa....

DOMU-KON berkata... Reply To This Comment

xkeje ke rini?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman &sis sue: Trm kasih bang ..geli hati tengok gelagat diorang ni main :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Domo: Krj hihi ..tapi blog pun didahulukan ..lalalala ..

khairul berkata... Reply To This Comment

mcm mana Umi mendisiplin kan mereka bila hal2 bab " buang air tu ?maksud abg mcm mana nk ajar depa drp buang merata2

RazFiRa berkata... Reply To This Comment

comelnye..boleh bagi saya satu?? hehehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Bile tengok diorang ruma lain macam tu ..cepat2 letak lam tempat pasir .. haa pas tu diorang pandai la hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Razfira: Salam pekenalan .. hihi ..tak mau ..tak mau bagi ..hihi

hanabunga berkata... Reply To This Comment

umi hana tetap heart juniourr!!!!eeee teringin nak pegang tapi tak berani.hee

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

Junior : omak ko. kiut nya hanie dew tu.malu aku kdia tgk dekat dekat.

Cik Rose Cute berkata... Reply To This Comment

Comelnya kucing tue....geram tengok hihihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hana: Hahaha memang comel diorang ni ..tak pe 1 hari nanti hana mesti berani pegang hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahahahahaha pandai dia bahasa kucing hahahahaha .. omak kalau mak kentut haniew diew mesti die makin cantik hihi ..lalalalalala

Eena Arrina berkata... Reply To This Comment

folow ena.ada hadiah utk new folower :p

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Sis Rose: Hihi trm kasih sis ..diorang ni memang comel dan nakal hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eena: Salam pekenalan ..nanti umi singgah blog eena ye :)

budak penjara berkata... Reply To This Comment

gantok ke ngantok weh??haha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Budak penjara: Hahaha silap sudah..tersasul ejaan campur sarawak haha

~Nana BamBam~ berkata... Reply To This Comment

ala t0mey2 cucu umi nih..ase nak cubit2 jeeee pipi 2 ek0r tuh..huhuh

syahirooAhmad berkata... Reply To This Comment

wuiiii... asal semua anak kucing hang berbulu lebat.. uwaaa nak sekor..

ritu member saya ade gak beli kucing jenis nih. then bila dah beranak, anak2nya tu dia nak jual. sekor seratos lebih.. perghh buat duit. buleh plaks gitu.. sian mereka. terpisah sewaktu kecil.

dhiera berkata... Reply To This Comment

umi, gambar cucu umi ni mengantok macam garang je~

naga berkata... Reply To This Comment

Umi tuk ndang sengaja nak buat mek jeles ngan cucu2 kitak ya. Kiut lalu jak. Mun lah dapat dipinjam seminggu dua. Pasti banyak peristiwa lucu dak cucu2 kitak ya. Mcm Abigail mek ya, agik nya mula belajar berak dolok ndang leput2 mek orang tetak, benar mukanya Umi, bila taiknya udah keluar lalu nya terlongkeng macam leput, mula nangga ndang ngelabak gilak mek orang, kmk ndang sangka nya berhal tapi bila nangga nya angkat agik mek orang ndang sik apat tahan tetak. Astarfirullah....

Sik ada org kacak atang Umi, pak mentua mek adalah mun kitak maok..kikiki, Bini mek sik banyak beradik, sorang diam di Semenanjung dan sorang agik ya bini mek. Ada laki sorang dolok dah ninggal kemalangan. Mek baru banyak beradik di Serian dan Kuching tok.
Mek balik Ckei lak pun 2 ari ajak. sik apat lamak.

Nindak rindok tak ada cucu besar ya. Layap jak mek nangganya. Nak mek di umah tuk Umi, lanjor mancainya, mek ndang ngucap ajak olehnya, Demi bosnya, ya nya lalu layap ndak belaki, mancai gilak, suka main lunsur dalam rumah, berekutnya laju2 lepasya lalu melunsur. Adik2nya lak lalu berterkam.

Umi, ati2 mun pegi site. Jaga dirik, jaga kesihatan.

♥ p a a n i ♥ berkata... Reply To This Comment

alololo cutenye! :)

pink vampire berkata... Reply To This Comment

nak sekor

ZYASH berkata... Reply To This Comment

Wah...sangat2 comel n comot la...zyash mmg minat kucen pun.. btw selamat berkenalan, dtg dari blog zie.

naga berkata... Reply To This Comment

Baru lepas subuh, sik tauk apa nak polah, jenguk kitak agik meleleh air liur. Sik ada apa nak padah cuma nak doakan kitak ngan Abah serta semua famili sihat n diberikan Allah keberkatan. Gia juak anak cucu kitak.Mek akan hilang jap, Jumpa agik ari Jumaat lak. Insyaallah. Take care

Cik tikah berkata... Reply To This Comment

comelnya kucing2 tuh!! :)

Yui Light berkata... Reply To This Comment

eeeeee comelllllll kiutttt!!!! >w<

eva berkata... Reply To This Comment

aiee knk anak kucing ktk kck2 ow.. anak pusak mek x haha

L@dyKichiMachiko berkata... Reply To This Comment

cutenyaaaaaaaaaaaaaa...........comell gilakkkkk!