Sabtu, 9 Julai 2011


Hai semua ...ummm hari ni aku rasa boring cikit, sebab tak tau nak buat ape .. Nak edit blog, asyik tak jadi jer hihi. Sunyinya rasa ..mana tak nya, aku hari ni kerja .... kena overtime sebab opis kitaorang ni tak leh tutup sabtu ahad. Kenapa macam tu? Hihi sebab ini OPIS Maaa kene OPEN, takut ada kes mau disiasat ma ... Aku agak2 kan korang pun tak faham apa yang aku cakap.


Hrmmm oleh yang demikian dan aku tak der kerja nak buat .. baik aku habak cikit gan korang. Ummmmm sebenarnya jika ada KES PENYAKIT BERJANGKIT yang berlaku di HOSPITAL .. KLINIK KERAJAAN atau SWASTA ... Kami dari Pejabat Kesihatan akan buat siasatan. Ummm ye hanya Penyakit Berjangkit jer tau. Kalau korang demam selsema .. demam panas ke, apa kejadahnya Pejabat Kami nak buat siasatan ... kang tebal plak repot aku .. http://www.emocutez.com




Ummm sekarang ni cukup macam Penyakit Berjangkit ... Dunia makin moden ..Virus pun moden hahahaha .. Pilih jenis apa yang mau .. dah adat kot ..SEIRING DENGAN KEMAJUAN ... Pandai jer aku ni hihihihi. Nasib baik la aku kerja kat Bahagian yang tak HEBAT penyakitnya .. ciput2 jer ...tu pun kalau Outbreak .. sakit jugak aku rasa. Tak menang tangan jadinya .. mana tak nya aku hanya perlu 2 tangan jer .. Lol ...Kalau dah rileks tu rileks benor le....




Tak pe ..bile aku dah mahir cikit and cukup ilmu didada baru aku nak explore kat tempat lain pulak ..cey bunyi bercakap macam nak explore HUTAN la pulak ... Tapi sekarang ni ilmu aku ni tak cukup2 jugak didada ..sampai bile2 pun ilmu takkan habis dituntut, walaupun aku pergi ke NEGARA CHINA atau DUDUK kat sana sekali pun http://www.emocutez.com..takkan penuh ilmu didada ..Betapa luasnya ilmu tuuuuuuuuuuuuuu ..




Sedih pulak rase ... ada hati konon nak gi NEGARA CHINA .. Hihi PTPTN lom langsai gi Hihihi ...Time aku belajar dulu, aku ni agak SENGAL jugak la .. mana tak nya, aku berenti belajar sebab nak ambik tawaran SPA .. Aku tinggal macam tu jer PTPTN aku ..tak tulis pun surat membatalkan pinjaman PTPTN .. Aku tak tanya orang ..Orang pun tak tanya aku ... Hahahaha .... Budak baru belajar katakan.  Nasib baik pinjaman aku tak sampai berbelas ribu .. aku guna sikit jer ... Tingal punye tingal aku pun da luper .. Sebab surat pinjaman tak sampai kat aku and aku pulak still belajar kat tempat lain and belum habis belajar lagi ... Ni la SORANG BUDAK YANG TAK BERTANGUNGJAWAB .. Akhirnya aku MEYESAL ..




Tamat jer pengajian aku yang ditawarkan oleh SPA, gatal jugak nak check status BLACKLIST PTPTN. Sebab time tu heboh dok orang cakap BLACKLIST ....Check2 aku dah blacklist ..sebab tak maklumkan ptptn aku nak tamatkan pinjaman ..Itulah sebabnya aku tak dapat pergi ke NEGERI CHINA http://www.emocutez.com .. Cey, loyar buruk.


Tapi sekarang alhamdulilah aku tengah selesaikan pinjaman aku ..tak lama habis la ... Banyak sangat nak gune duit .. kerete, moto, sewa rumah ..perbelanjaan PEMPERS anak-anak aku (Yang comel tu) walaupun duit bukan segala-galanya tapi ianya penting untuk meneruskan kehidupan.http://www.emocutez.comJadi Moralnya ..kita mesti bertangungjawab lepas apa yang telah kita lakukan .. betul tak????




Aaaaaaaaaaaaaaa cite pasal BERTANGUNGJAWAB ni, hari ni PERHIMPUNAN bersih kan? Ui ui bersih ape kebende nya tu kalau bawak segala macam senjata mcm asid ... bom ..parang .. bukan aku cakap ar aku dapat tau dari BERITA TV1 malam semalam. Tu bukan PERHIMPUNAN BERSIH tu tapi RUSUHAN. Nasib baik kat tempat aku tak der perhimpunan mcm ni, diorang tak minat kot? Diaorang cini minat POCO-POCO .. Tak tau la tempat lain ..harap2 tak de ape2. Takut orang awam yang tak bersalah kene tempias. Diorang ni teringin kot nak kene GAS PEMEDIH MATA ..Mana tak nya, nak try rasa mcm mana tgok lam TV tu. Testing best tak? Tak payah nak tunggu GAS PEMEDIH MATA, tu ha cili kat dapur tu banyak ..tenyeh jer kat mata. Kalau tak da mintak kat jiran sebelah ye huahhhh.http://www.emocutez.com




Haaa bingung aku, korang pun bingung jugak kan? Kita mesti lah nak hidup AMAN dan DAMAI .. Tak mau la hidup kacau bilau. Cukuplah dengan masalah peribadi kite yang lain ... Tapi tak dapat nak cakap ape la .. Dah mainan POLITIK ... Tak mau komen lebih2, nanti kene blacklist kang BLOG aku .. Walaupun just bagi pendapat ... cukuplah kene blacklist ptptn ar ..Hihihihi http://www.emocutez.com




Okeh lah geng ..penat dah den berceloteh ..sat g menunjukkan kan jam 5 ..Time aku balik yeayyyyyyyyyyyyyyy .... mcm biasa aku akan tutup laptop awal2 coz nak packing ..nak kemas apa yang patut ..cey mcm nak kemas meja dapur pulak ... Aku nak ucapkan terima kasih kerana sudi membaca celoteh aku yang entah apa2 ni hahahaha. Jmp lagi Entri yang akan datang ... Adiossssssss ...Majulah sukan untuk NEGARA ..Brummmm Brummmm .. Kesejahteraan Kita Bersama ... http://www.emocutez.com

0 comments: