Selasa, 5 Julai 2011



Hai semua...ummm lama jugak tak update blog ni, mana tak nya asyik fikir mcm mana nak edit blog ..tapi tak jugak menjadi hihi ... uuu hari tu kalau kawan2 perasan ada gambar kat header kan? tapi oleh kerana gambar tu besar sangat, nampak lobang idong ..  jadi lebih baik di remove kan aje .. nampak tak cantik jer ... huhu. Cari2 header kat EDIT HTML ... Tak jumpa, agaknya aku dah terdeletekan kot ...wawawawawawawwawa ..tu la main sebarang je ..bubuh sana sini and  tak backup ..padan muke hang Uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.


Berbalik kepada tittle aku yang kat atas tu ye ... "Mengantok". Ni ape cite ni? Cite2 ....


Sekarang ni memang rasa mengantok .. kalau sorong bantal ni, jadi ni .. kalau nak tido boleh, tapi takut kang der ler peta kat meja aku ni kang. Dah la tak de kain buruk kat opis ni nak lap ... and tambah lagi  mamat2 kat opis ni suka terjah .. mcm kat lam TV3 TU ... kang ternampak peta dunia aku kan malu ... 1 Opis tahu ... hihi pengotor nampak? Muke je cute hahahahahahahahahahahahahhaha .. tak de la ..aku just assume jer kalau de peta dunia katogeri meleleh ..elek eleh .... cey sambung2 ...


Kononnya tepat jam 12 siap2 nak MEREMPIT balik umah tapi sayangnya ..sebak den ... tidurku ngak nyenyak dong .. Masuk je bilik, tgok jam .. hihi sempat lagi ni 1 jam tdo hihi .. sempat mimpi ni ... tutup je pintu ..


Miawwwwwwwwwwwwww Miawwwwwwwwwwww alo lo lo manje nye anak aku sorang ni ..nak join tido ye. Punye la de sofa yang empuk kat luar tu ..tapi katil aku jugak le menjadi pilihan ... alih2 aku bawak je la anak2 aku masuk.


Dah nak lelap ni ... seperti biasa ..anak sulungku "MOMORU" tido di atas dada ..yeee die memang miang sikit ..tak kisah, kucing je hahahahahahahahaha. Dan sorang lagi anak bongsuku "SIMBA" di tepi kepala.


Jadi sebelum mereka tido .. aktiviti biasa ialah mengurut ibunya .. anak taat dengan ibu tunggal ... sorang urut perut ..sorang picit kepala ..memang special kucing aku ni ..suke mengurut, bleh bukak kedai ni .. Hrmmm mungkin spesis mereke ni mcm tu kot.


Haaa jeng2 ... MOMORU tampar manje kat muka aku .. Adoiiiiiiiii ... Tak pe tak sakit ..  tapi sakit hati gak le .. tampar ... lagi tampar ..lagi tampar ..nampak mata aku bergerak ..tampar .. nampak bibir bergerak .. tampar .. Aiseh men ...


Sorang lagi SIMBA. Mula2 sedap je urut kepala ... nyaman je .. rasa mcm spa rambut jer. Pas tu tarik .. Buang angin di kepala ... lagi tarik ..tarik ..tarik lagi last2 aku menjerit ... SIMBA MOMORU!!!!!! Mama nak tido ni! LINTANG PUKANG LARI KENA MARAH .. TAU TAKUT HAAAAA .. Lorrrrrrrr marah sayang je tu, tak pukul ..i mama yang baik gitu ...  begitu lah aktiviti sepanjang perjalanan aku tido ...tak tahan2 ... Jam pun dah dekat 1 setengah ... Haaaaaaaaaaaaaaa masa untuk bersiap.




*
*
*
*
*


Ni le die rupe rambut aku yang selalu kene tarik ...dah tak jadi curle daaaaaaaaaaaaaaa .. huhuhuhu ... nasib muka tak lebam ..asyik kene tampar kan? Haahahahahahahhahahhahahahha.








Haaaaaaaaaaaa ni pulak anak sulung aku ... MOMORU ..Muke ganas tapi baikkkkkkkkkkkkk punye. Tak nakal macam SIMBA.






Tengok -tengok ...kan betul kate aku .... SIMBA ni memang nakal. Ade ke patot die buat MOMORU mcm ni ...Mcm nak g post MOMORU jer ...




*
*
*
*
*


Kene MARAH sikit masuk lam TONG SAMPAH ...Hairan tol aku ..Ni la kerja kakak aku, suke sangat letak die lam BALDI time kecik2 dulu.












Memang nakal anak2 aku ni belum lagi anak2 aku dari spesis lain lagi ..lain pula kisahnya hahahahahaha ..Ummm sebelum aku mengakhiri blog aku pada kali ni ..aku nak ucapkan terima kasih kepada kak aty yang sudi menjadi kawanku yang pertama ... Yayyyyyyyyyyyy .... tepuk2 sayang Umah2.. Umahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.




Sebelum aku masuk dunia blog ni, blog kak aty iaitu "AKU BUKAN BIDADARI" tu aku selalu baca ..suke sangat entri pasal sebelum kak aty kawin ..banyak information dapat kat situ hihi ..disebabkan kak aty la aku telah pergi ke NILAI 3....Nak tau kenapa? TO BE CONTINUE .......Tatatatatata semua ...Hihi ....




































2 comments:

Abang Long berkata... Reply To This Comment

Salam meow meow kat sini.. cepat2 le kawen tuh, so, leh la ada anak betul2 punyer..hehe

Latest entry Kekasih Gelap

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi amboi Abang long .. insyaalah jika tak da aral melintang ..akan tiba di jinjang pelamin ..terima kasih bang long sbb jadi member baru :)