Selasa, 19 Julai 2011

SEBAK RASA HATIKU

Kadang2 .. aku rasa sangat2 SEDIH .. entah mengapa .. walaupun aku seorang yang CERIA .. Tapi jauh dalam lubuk hatiku aku seorang yang SURAM ... ummm sebab aku dapat menyembunyikan ISI HATIKU. Tetapi .. hanya orang tertentu ja yang dapat HIDU perasaan aku yang BERCELARU ...


Keadaan dan orang disekeliling kadang2 membuatkan aku rasa SEBAK .. huuuu rasa nak MENGALIR ja Air mata. Semuanya pasal aku terlihat FACEBOOK seseorang ... hiii bukan aku tertengok gambar En. Abah dengan orang lain .. tapi ada la isu yang tersembunyi yang aku tak mau EXPOSE kan ...


Rasa kerdilnya diriku berada dihadapan nya ... secara halusnya hati aku berkecai ... aku tahulah siapa diri aku di hadapannya. Tapi jangan lah buat mcm tu kat aku .. Mengecilkan hati secara HALUS.  Aku hanya manusia biasa .. walaupun aku nampak SPORTING dan memahami .. tapi kadang2 hati aku mudah tersentuh.


Terasa diri aku ni, tak layak bersama KELOMPOKNYA ... dari dulu lagi aku memang tahu .. die memang tak suka dengan aku. Tapi oleh kerana seseorang dia menerima aku. Tak pe la .. mungkin bukan REZEKI aku .. asalkan aku BAHAGIA ... perkara tu bukan bereti apa2. Mungkin aku mudah berkecil hati. Tapi kalau acap kali aku tgok situasi yang sama dia buat ... aku rasa tak salah untuk aku berkecil hati . Aku sedar siapa aku. Aku Bukan INTAN .. BERLIAN ... mungkin dia rasa kehadiran aku mengugat dia didalam KELOMPOK itu.

Aku tahu .. korang semua mesti tak faham apa yang aku kata ... tak pe .. aku sekadar ingin MELUAH ... Kadang2 .. kita perlukan seseorang yang tidak dikenali unuk Meluah ... dari orang yang kita kenali. Kadang2 kalau kita meluah dengan orang yang dikenali .. Kita secara tidak lansung ... MEMBEBANKAN ... (Baru je tadi bagi Tips Menghilangkan Stress).


Terima kasih kerana sudi mendengar LUAHAN hatiku ini .. lega sikit aku rasa ... Hidupku penuh WARNA WARNI .. Tetapi ... kadang2 ianya surammmmmmm. Terima kasih kerana sudi singgah .. esdok kita jumpa lagi ya ... Tata ....
Korang Rasa?

0 comments: