Khamis, 14 Julai 2011

AKHIRNYA ..


Hihi ... akhirnya baru aku tau macam mana nak letak LINK hihi ... Apalah aku ni ..macam sengal jer hahaha .. biasa lah budak masih belajar... seronok benar belajar buat bende baru hihi. http://www.emocutez.com

Hrmmmm orang kat OPIS aku ni mcm DEMAM BOLA jer ... maklum lah tak lama lagi de PERLAWANAN Bola sesama kawasan ... mereke sibuk mencari Para Pemain ... Penjaga Gol dan sebagainya ... Tarik sana .. Tarik Sini .. Bara semakin hangat .. Opis aku pun dah macam PASAR IKAN .... Huahhh huahhhh ... Ikan BAWAL ... 6 ringit .. beli satu dapat 10 ... hahaha bagus beno kalau dapat sepuluh .. aku pun nak ... kwang2 http://www.emocutez.com

Ummmm bercerita pasal BOLA kan ... malam tadi Der PERLAWANAN .. Tak silap aku ARSENAL JELAJAH ASIA .. kira PERLAWANAN pershabatan tu ... Tapi aku check kat TV tak der plak .. Lam ASTRO  aku tak der ... sape la yang nak tengok TV kat umah aku tu ... letak ASTRO pun aku ni tak minat tgok Tv .. MINAT gan Movies jer ... Hihi .. Kalau nak pasang Astro pun boleh .. nanti Anak2 aku tgok cite Dokumentari Ye ...

Ai aiiiiiiiiiiiiiiiii ape la yang melelat kat situ .. ape la aku ni. Haiya ...

Sambung2 .. mesti RAKYAT MALAYSIA kecewa dengan keputusan yang ada kan ... 4-0, walaupun aku tak tengok tapi biler banyak PIRING ASTRO  kat Opis ni .. dengan tidak lansungnya aku pun mengetahui hihihihihi.

Banyak giler penonton yang aku dengar kat Stadium Nasional Bukit Jalil malam tadi .. seramai 65000 manusia ... memang banyak giler ... kalau seorang BERKENTOT gerenti tak de lari http://www.emocutez.com .. sebabnya mereke semangat mengikuti setiap pergerakkan PEMAIN .. Dua dua pemain POJAAN ... Tak tau nak sokong mane .. tapi yang Pastinya mesti Rakyat kita sokong PEMAIN kita lebihkan? Ye la ... Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan hihi .. MEMANDAI je aku ni ... Tapi betol la kan?

Selepas PERLAWANAN semalam .. Pemain kite akan diuji oleh Pemain dari LIVERPOOL hari sabtu ni .. Marilah kite bersama2 doakan Kejayaan pemain kita .. Pasukan kita ni pun bukan calang2 juga ... cuma belum ada rezeki lagi .. Betul tak KAWAN2???

Ummm aku ni bercerita macam la orang tak baca Berita kat internet .. Maklumat kan di Hujung Jari ..Cey ... uuu aku saje je nak bercerita .. nak bagi tau jugak .. aku gan suke LOYAR BURUK hahaha. http://www.emocutez.com


Ummm rasanya sampai disini jer celoteh aku hari ni .. aku nak bergayut gan MAK aku pulak .. semalam aku dah janji nak tepon die .. biasalah GIRL THING! http://www.emocutez.com ... aku guna telepon aku tau bukan OPIS tau .. nanya aku nanti ... INGAT OPIS ni bapak kau yang punye ... Jumpa lagi esok ... Tata Titi Brummm Brummm ...
Korang Rasa?

0 comments: