Jumaat, 1 Julai 2011


Hai semua...sunyi je blog aku hari ni, ni la aku nak buat bising jap .. hari ni aku nak pi habak kat korang semua yang aku nak balik kampung bersama tuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt yang tersayang toink toink toink and bala2 tenteraku yang GANAS dan berbulu panjang .. aaaa berbulu panjang tu korang semua jangan pikir yang lain arrrrr ..


Ni aku kenalkan ... Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..si si Berbulu panjang


*
*
*
*
*
*
*


Opsss aku lupa plak gambar yang berbulu panjang tu kat laptop satu lagi ... Ai ai ai ..buat malu je .. tak pe a kawan2, nanti la aku letak gambor diorang ye. Ummmm smbung2 ..


Seronok jugak balik kampung ni .. selain melihat kampung halaman yang nak transform jadi bandar tu dapat jugak jumpa orang tuaku .. yang tak sedap nya ni ada radio tanpa henti kat rumah aku tu .. laaaaa korang paham2 je la ye maksud aku tu. Aku yang tua bangke tapi stay cute ni masih lagi kena bebel ...


Tapikan, kadang2 kalau radio tu senyap je ..sunyi jugak aku rasa. Kalau aku telepon kat radio tu ..ui ui uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kalah orang nak bercinte tau. Darling aku pun tak tepun aku berjam2 gitu ..Mana tak nya, kadang2 tu bukan sejam dua jam bergayut .. Kalah monyet .. ni haaa kalau leh dari pagi sampai ke malam pun boleh tau. Dasyat ... Radio yang aku maksudkan tu ialah MAK aku .. Sayang mak ... tepuk2 sayang .. UMAH2!!!! Dalam beberapa jam lagi aku akan bertemu nya .. YES.


Buat aku teringat pula ..." Pyna oooooooooooooo pyna, kenape tak ciap lagi ni? Janji nak g umah nenek" dan lagi satu yang aku takkk tahannnnnnnnnnn. " Pyna ooooooooo pyna, ye mst letak ooo sebab tu trademark mak aku. Aaaaa sambung2 " Pyna ooo pyna, hang jangan la membazir sangat ... ada duit kita simpan2 la..esok lusa .. tahun depan ke nak guna duit dapat jugak le korek duit tu. Ai mak, membazir ape nye ... beli payung dua ..satu pink untuk mak ..satu biru untuk bapak ..nanti gaduh plak rebut2 payung .. walaupun payung memang sedia ada banyak di rumah .. koleksi payung rosak katakan .. terutama sekali adik aku ...pantang tengok payung cantik cikit .. mesti die cakap ..Hihi mak ..nak payung tu g sekolah leh? Ummm pelik jugak aku pikir, payung pun nak rebut ke? Confius aku ..hihihihihi


Wawawa...tak sbar nak pulang kampung .. gile tak kerja aku ni? Nak balik kampung, dah isi borang cuti tapi still g kerja .. ada juga orang sengal dalam dunia ni hahahahaha ...


Ummm rasanya sampai disini saja entri aku hari ni .. lain kali aku sambung plak ye ..minggu depan aku nak cite plak tentang rumah aku yang lom siap di renovate tu ..dah masuk 4 bulan da.. tapi yang diroboh tu sikit je ..kontraktor tu mintak kene lempang ni ..hihi kalau berani lempang dah la badan kecik ... hahaahahahahahaha


Jmp lagi ye ...tatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toink toink
Korang Rasa?

0 comments: