Sabtu, 23 Julai 2011

MASIH WUJUDKAH FUN FAIR ....... ????


Mat petang semua ... Cihat tak? Dah makan? Bagus la kalau dah makan ... kalau yang lom makan tu, gi la makan ye. Kite mesti jaga KESIHATAN hihihi ... Dan aku pulak .. Belom makan lagi sebab Puase ... Wawawawawa LAPARNYA aku.



Fun Fair ... Fun Fair ... dah sebulan aku tgok TAPAK Fun Fair terpacak kat Area Market tu ... Tak jugak aku berkunjung ke sana Hihihihihihi ... Dan lepas je aku bukak PUASE gan En. Abah semalam .. die cakap, HOUSEMATE die ajak gi Fun Fair ... Aku pun 2 3 45 kucing berlari berfikir .. Aku ikut je kalau En. Abah nak pergi. Die kan DRIVER kesayangan aku Hihihihihi ...



Dalam kerete aku g la MENEMU RAMAH En. Abah. Memandangkan En. Abah separuh SARAWAK separuh SEMENANJUNG ... Aku usar la die ... "Abah ... kat semenanjung masih ade ke Fun Fair?" Hihihi ape punye soalan laaaaaaaaaaaaaaaaaa ... Aku saje je tanye , mana tau kot2 tak de lagi. Kat sane kan banyak CHOICE .. MODEN .. pendek kate mcm2 ade la.



Jadi En. Abah balas la balik pertanyaan aku .. "Mana tak nye tak de ... masih wujud la, cuma macam kat cni la .. jarang2 ade". Oooooooo baru aku tau.Sesampainya kat sane ... aku terus SNAP GAMBO ... nasib baik ORANG tak cakap aku SAKAI hahahaha. Hrmm  nampak macam legai jer .. sebab dah sebulan dah Fun Fair bertapak ...



 Haaaa ni le die PERMANDANGAN dari tempat letak kerete ... hihihihi





Haaa ni pulak En. Abah tengah msg HOUSEMATE die ... Hihi ... rupenye mereke tak jadi pergi ... Jadi kami semua membuat keputusan untuk LEPAK kat WAP jer ... Wap tu tempat orang minum sambil tengok kapal berlabuh hihihi ...





Aaaaa sempat lagi aku ni ... Maaf ye GOLAP ... Malas nak edit hihi.





Ni la kapal yang aku maksudkan ... Kapal angkut barang tuuu ... Malam2 memang ramai orang kat WAP ... Sambil2 minum2 (Air sirap ar) ... lepak2 ... sambil2 tu memancing ... Aku pun pernah memancing dengan En. Abah dan kawan2 nya hihihihi ...





Bestnyer  memancing ... Udang pun leh dapat kat cni ... Tengok air la ... kalu Air ANGKAT susah laaa...





Dalam jam 9 malam gitu .. AKU .. En. Abah dan kawan2nya pun pulang umah masing2 ...




Besar kan BURUNG tu? Kalau die berak ni .. HABIHHHH Laaaa ...Ummm Lambang burung ni, sebab kat tempat ni banyak BURUNG .. Taik burung pun banyak .. Hampir setiap mase tengok sekumpulan burung BERGAYUT kat Kabel elektrik ... Bukan monyet JE BERGAYUR arrrr ... hihihi ..



Kat tempat aku ni, tak silap aku ade 3 Burung GERGASI hihihi ... Yang kat atas tu la satu2 nya. Yang lain aku tak ambik, aku ambik tempat yang aku lalu jer ... Kalau keluar jer dari kawasan aku ni ... Korang akan dapat jumpe CICAK GERGASI ... IKAN TAPAH GERGASI ... Yang ikan GERGASI tu .. aku paham la kat situ banyak Ikan Tapah .. yang CICAK tu, aku kurang pasti la ... hahaha nanti la aku singgah tanye orang kat PEKAN tu arrrr hahahaha ... Kot2 ade TOKEK ... Wawawawawa ...



Kat SARAWAK ni memang suke gune SIMBOL2 ni ... Kat KUCHING, ade kuching gergasi, Kat tempat lain de NANAS la ... DURIAN la ... kat Kampung aku pulak .. BUNGA RAFFLESIA hihi ... Kalau tempat korang pulak? Macam mane? Mesti de gak kan? Wawawawa ...



Hrmmm nampaknya sampai cni je celoteh aku ye .. aku nak tgok TV pulak ... Tak silap aku de Siaran Lansung main Sepak Takraw Korea Vs Myanmar ... pandai jugak diarang ni main sepak raga hihihihi. Jumpa lagi dilain dan TEMPAT yang sama .. Terima kasih sebab sudi singgah .. Tata .. Titi ..
Brummm Brumm  ...    Jum Tumpang Aku ...

3 comments:

Sheila Adziz berkata... Reply To This Comment

salam kenal flower 20 datang sini...

em... syoknyer tgk org duk fishing tu... hah, ingat zaman muda dl...

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Wslm ... Hihi.. Pn. Sheila suke memancing ye? wahhh bestnya :D. Terima kasih kerana jadi follower ...

bella luna berkata... Reply To This Comment

hehe,bella pun ske gakz,.cam best je tgk org memancing,teringin gakz nak memancing,tp,.tak de org pun yg nak ajak bella memancing,uhukz2