Khamis, 28 Julai 2011

LEPAS VS TAHAN?



Hai semua ... hihi akhirnya baru aku dapat post entri ... Aku pun tak tahu la, apa penyakit laaa Laptop aku tu .. tak nak masuk2 kat Tempat posting ...  Rasa mcm tak kene jer bila tak MEMBEBAL dalam blog huhuhuhu .. Gian kot agaknya ... http://www.emocutez.com



Opsssssssssss ni cite kite2 je arrrr ... nasib baik la tak de orang kat OPIS, aku rasa ni dah masuk kali ke -14 dah aku melepas .. Nasib tak der BAU TELOK .... Ai aiiiiii bukan jenis PEPEJAL ar .. ni dalam kategori ASAP. Kalau korang tak paham, atau korang BUAT2 tak paham .. aku pun tak tau la ... Aku masudkan KENTUT la ... Hahahahahahaha. Kata ORANG2 TUE laaa .... bukan aku ar ... jangan ditahan .. nanti dapat PENYAKIT. Korang setuju tak? Ye laaaaaaaaaaaaa, kalau kite tahan punye tahan .. kang KEBA BOMMMMM BUNYI NYE, kan malu ... jadi kita patut lepaskan nya SLOW AND STEADY ar baru bunyi die STEADY .. (Aik mcm ada pegalaman jer?) Hahahaha ...http://www.emocutez.com



Okeh sambung2 ... Sebenarnya tanggapan KENTOT dimata Masyarakat kite ni merupakan perilaku yang kurang sopan, menjatuhkan imej dan juga memalukan. Tapi ... TAHUKAH ANDA? Kentot tu melambangkan Sistem Penghadaman kite cihat ... Yayyyyyyyyyyy aku ni dalam Katogeri cihat la ni ... Hahahahahahha ...http://www.emocutez.com ... Haaaaa ada tapi ... tapi lebih dari 14 kali tu ... pun tandanya tak bagus ... Ni kene dapatkan RAWATAN SUSULAN ni .. takut MELETUP kang Bangunan. Jangan aniaya orang ...



Bau KENTOT .. sama ada Busuk atau WANGI @ TAK DE BAU  (Hrmmm ada wangi gak ke? Dasyat!!!), bergantung dengan jenis makanan dan kuantiti makanan yang kite ambik ... Kentut yang berbau busuk sebab ada KOMPONEN yang berunsurkan SULFUR. Sulfur ni dihasilkan oleh Bakteria dalam KOLON.



Jumlah GAS yang dihasilkan bergantung kepada JUMLAH Bakteria dalam Kolon dan makanan yang tidak dihadam oleh SALURAN GASTRO USUS sebelum sampai ke KOLON. Dianggarkan sebanyak 30-150 gm sehari makanan berbentuk Karbohidrat tidak dihadamkan masuk ke KOLON. Hal ini bergantung dengan makanan DIET dan Fungsi Saluran Gastro Usus korang la ... Haaaaa ada Paham?



Makanan yang tak dicernakan masuk dari Saluran usus kecik ke Saluran Usus besar. Dan kat USUS BESAR .. BAKTERIA yang tak merbahaya tu memecahkan makanan dan menghasilkan GAS2 yang korang tak berapa suka dan suka tu. Hihihihihi ... PESERTA GAS2 KENTUT terdiri daripada .. GAS HIDROGEN, GAS NITROGEN, KARBON DIOKSIDA, GAS OKSIGEN dan sesetengah orang GAS METANA .. Uiiii dasyat!!!



Haaaaaa ... GAS bukan keluar dari kentut je tau, GAS boleh keluar melalui SENDAWA ... Ui uiiiiiiiiii .. Nak bercerite panjang kang nanti korang GANTOK ... BAIK aku persembahkan korang dengan GAMBAR AKSI kentot yang MENCEMASKAN hihihihihi ...


*
*
*


Fuhlamak  hebat lelaki ni .. aku tabik spring kat die la .. tak yah gune MANCIS lagi dah .. dan jgn dekat sangat gan die .. takut HAGUS plak korang hahaha ...GAMBO aku buat kecik .. kang malu pullak die ... Hahahaha ...




Haaaaa kucing kene Kentot ... Cian die ... Haiwan pun KENTUT gak tau .. Hebat gak BAU die .. Aku tau ler .. Sebab aku dah pernah kene SEKALI .. Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!! ...



Haaa ni pulak .. bagi sesiapa yang tak suke kene kentut ... Cepat2 lah korang cari Simbol Nie ye ... ( AWAS JANGAN KENTUT ) TEMPEK kat mana2 yang korang suke ye ... Jangan TEMPEK kat dahi orang plak ar .. Tapi korang Perlu Ingat .. Kentut Bukan Penyakit Merbahaya ... Wawawawawa ...



Huhuhuhu ... sampai setakat nie je ar CELOTEH aku ... esok2 kite LOYAR BURUK lagi arrrr ... Aku nak gi Blogwalking jap gi .. suke nak jalan2. Tata .. Titi .. Muahhhhhhhhhhhhhh!!!
http://www.emocutez.com

0 comments: