Isnin, 31 Disember 2012

PENUTUP TIRAI 2012

Alhamdulilah ...http://www.emocutez.com Tak lama lagi kita kan masuk TAHUN BARU 2013 .. cepatkan MASA berlalu? Bermulalah episod HIDUP yang baru .. dengan AZAM serta MISI yang baru .. Tahun 2012 merupakan tahun yang memberi seribu KEMANISAN dalam hidup Umi ..


Kenapa?http://www.emocutez.com


http://www.emocutez.com Akhirnya Umi disatukan dengan INSAN yang Umi sayangi .. BERTUNANG (25.02.2012) .. BERKAHWIN (04-05.05.2012) .. PREGGY (25.05.2012) .. banyak nombor 5 kan? Jangan2 anak pun 5 hihi .. @#$%!


http://www.emocutez.com Tahun2 yang berlalu bermakna juga .. tapi TAHUN 2012 ni ada sedikit kelebihan .. Begitu juga Umi mengharapkan TAHUN yang akan datang menjadi lebih baik dari sebelumnya ..


Dalam kesempatan ini ..http://www.emocutez.com Umi nak Ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada rakan2 yang mengenali diri UMI dan ABAH .. Moga tahun depan memberi kita semua seribu KEBERKATAN .. BERKAT .. RAHMAT dari-NYA ..Amin2.

Terima kasih kepada http://www.emocutez.com rakan2 yang sentiasa SUDI singgah di BLOG Umi ni .. Tanpa korang .. siapalah BLOG Umi dan Abah ni ... Terima kasih semua  (^_^). Sehingga bertemu lagi kawan2 ..Tata ..Titi .. Brumm Brumm

4 comments:

kathy berkata... Reply To This Comment

hepi new year ktk ^^

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

anak lima pun ok apa umi..hehehe.. selamat tahun baru dear..

Unknown berkata... Reply To This Comment

hepy new year Umi !

Unknown berkata... Reply To This Comment

Byk kenangan manis utk tahun 2012 buat umie...dan abg remy harap 2013 akan lebih lagi.... dah ada baby nanti...lagi meriah hidup umie dan en abah..... Abg remy doakan kebahagiaan berpanjangan dan rezeki yg melimpah buat umie sekeluarga..... dan juga baby cute nanti...... tinggal beberapa minggu jer lagi......