Sabtu, 8 Disember 2012

MASUK HOSPITAL



Mat pagi semua!!http://www.emocutez.com Lamanya Umi tak UPDATE BLOG huhu .. Rasanya dah dekat seminggu lebih kan? Sebenarnya Umi masuk HOSPITAL ..  Yeayyy .. boleh pulak gitu yer? @#$%^ .. (Geleng kepala). Ishk .. ishk .. buat orang RISAU je Umi nie.


http://www.emocutez.com Pagi sabtu yang lepas .. 01/12/2012 .. Jam 08:00 pagi .. Umi rasa sakit perut .. Perut Umi pun kejap2 Bujur .. kejap2 membulat. Entah ape la Baby buat lam perut tu .. Senaman awal pagi kot hee ... Tapi makin lama makin RANCAK sakit perut nie..


Sakit perut sampai ke TENGAHARI ..http://www.emocutez.com Umi bagi tau la kat En.Abah .. lepas je bagi tau .. Tiba2 ada AIR .. Ishkk .. benda pe tu?Air Ketumban ke? Cepat2 Umi pergi ke HOSPITAL .. Dan terus dimasukkan ke WAD selama 3 hari ..


Bermula lah http://www.emocutez.com PENDERITAAN kena ENJEK sana sini hee .. Alhamdulilah .. semuanya SELAMAT. Lepas nie banyak TEMUJANJI gan Doktor. Umi dan En. Abah dah NERVOUS daa .. Dah nak Bersalin ke? Happy ade .. Risau ada .. mcm2 rasa ..

*
*

 Lepas masuk air ..

 Mesin yang Umi guna .. 
Check jantung baby .. Tekanan .. dan sebagainya

Umi tolong tengokkan Baby jiran sebelah katil (^_^)
Cute!!



http://www.emocutez.com Kalau betul Umi BERSALIN .. Pasti Baby Umi ni tak cukup bulan .. Baru 30 minggu .. berat pun baru 1.576 kg .. kecian tengok Baby nanti .. Lepas ni Umi akan lebih BERHATI-HATI dlm membuat KERJA. 

Kata Doktor ..http://www.emocutez.com salah satu penyebab Baby nak KELUAR ni .. sebab Umi PENAT dan AKTIF bergerak .. Sampai kena TEGUR asyik mundar mandir dlm WAD(Mcm pekerja kat situ pulak hihi) .. Untuk mengelak Umi bergerak selalu .. Doktor bagi umi MC seminggu. Yayyy!!


http://www.emocutez.com Dan hari Nie .. SABTU .. Umi start KERJA balik hee .. Bilik OPERASI belum tutup lagi .. Tak pe2 lepas nie Umi CUTI panjang (^_^). Pesanan Umi kepada kawan2 .. Jagalah KESIHATAN baik-baik .. kerana KESIHATAN itu adalah ANUGERAH yang tak terhingga dari-NYA.


Korang Rasa?

11 comments:

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

tu la.... kan dah masuk wad.... umie nie pun satu...jgn xtif sangat..... kan dah masuk spital... tgk pic baby tadi....terkejut kejab... ingat umie junior dah kuar..... he3...jaga diri elok2 umie.... tinggal sebulan setengah jer lagi....he3.....

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang remy: Hihi ... trm kasih bang atas nasihat yang diberikan hihihihihi ..

a a kan .. cube umi letak baby tu kat sebelah umi ..mesti ada orang terkejut lagi selain abang hihi

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

begitula keadaan saya masa mengandungkan Haiqal.. terlalu aktif sangat sampai dia lahir tak cukup bulan... huhuhuhu.. jadikan pengajaran ye dear.. jangan aktif sangat... sekarang ni saya sangat2 la berhati2 dan sangat2 pemalas.. patutla lama menyepi.. sian dear

aanie berkata... Reply To This Comment

aktif sgt pun xleh rupanya...tp kalau x aktif pun xleh gak kan...

take care ye....

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

patutlah umi xupdate sngt... Umi jaga kshtan betul2 tau.. jagan aktif sngt.. jgn lak lupa umi tu tgah ada baby..sbb umi aktif la..baby umi pun sama aktif.. isau lak ase..

p/s: akak misz domu pun lahir anak xckup bulan..7 bulan dh kuar...

D Yatie berkata... Reply To This Comment

aih~~~jgn aktif gilak...sedang2 jak...nang gago juak nak kuang kuit eh...coba renah2 sikit...ney ndak anak ya x renah juak lam perut.. :P

ieda berkata... Reply To This Comment

slam kenal dikk

semoga allah permudahkan perjalanan kandungan adik nanti .. insyaallah banyakkan berdoa ..

jgn xtive sgt tau .. kadang2 tak tahu kondisi bb dlm kandungan kan ;)

khairul hassan berkata... Reply To This Comment

risau betul abg..hati2 yer Ummi buat kerja tu

Honey Sakura @ eiMyLiciOus berkata... Reply To This Comment

Umi nieeee rest laaaaaaaaa
Babap kangggg...

Dah2 buat giveaway nie lagi bagus
Takde stress tauuuuu
Huhuuuu

UMI KENA TAGGED

http://cheritera3march.blogspot.com/2012/12/c3m-133-1st-giveaway-by-blogiyfahjo.html

dhiera berkata... Reply To This Comment

ya Allah, umi.. jangan lah aktif sgt. dok diam2. dah cuti seminggu tu tido je ok!

Miss Zue berkata... Reply To This Comment

salam umi

lama tak melawat..skali tgk da nak dapat baby..congrates!!! heheehe.