Jumaat, 14 Disember 2012

HARIMAU MALAYA VS GAJAH


Mat pagi semua ..http://www.emocutez.com Pejam celik dah HARI JUMAAT kan? Cepatnya masa berlalu hihi. Haaa mcm mana hari nie? Pasti ada segelintir MASYARAKAT kita rasa SEDIH lepas tengok PERLAWANAN BOLA semalam ..


http://www.emocutez.com Umi and En.Abah pun rasa SEDIH ..Tapi nak mcm mana kan? Mungkin HARIMAU MALAYA belum ada REZEKI lagi .. Tapi kita harus MEMUJI Pasukan bola kita .. kerana BERUSAHA bersungguh2 untuk MENANG ..


Pasti akan REZEKI lagi didalamhttp://www.emocutez.com PERLAWANAN akan DATANG .. Siapa tahu GAJAH akan tumpas jugak ditangan HARIMAU MALAYA .. kan kan kan? Lepas ni pasti Pasukan HARIMAU MALAYA akan lebih TANGKAS.


http://www.emocutez.com Yang buat Umi pelik kan .. PENGADIL yang dari KOREA tu agak BERAT SEBELAH laa .. Korang pulak rasa Macam mana?


Hrmmm ..http://www.emocutez.com Renung-renungkan dan Selamat Beramal  .. Salam Hari Jumaat semua!!
Korang Rasa?

11 comments:

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

nampak sangat ketidakadilannya.....
nak buat camner umie..takde rezeki..... tapi kita kalah bermaruah.... walaupun tinggal 10...tetap berjuang.....

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang Remy : Umi sokong apa yang bang remy kata tu .. kita memang bermaruah sebab kita punya pemain sikit .. dan asyik dipersalahkan ..hrmm

Nursaila Norman berkata... Reply To This Comment

ketara nmpk berat sblh..agak2 la korea dgn thai bkn negara islam,cemburu lah tu dgn msia..cis. xpe,kita kalah bkn sbb slh kita..boleh la menang dgn padang buruk,reff mcm tuttt,msia ada 10 pemain je..boleh laaa 2-0.. boleh laaa..haha.saila serius emosi dr mlm td. huhuhu!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Nursaila: Agak emo jugak bila tengok pengadil mcm tu dear ... mcm2 pendapat orang mengenai pengadil tu .. sama ada disogok atau sebaliknya ..

tak pe dear ..lepas ni pasti akan ada lagi perlawanan ..kita doakan yang terbaik buat mereka ..hrmm

Fiza Rahman berkata... Reply To This Comment

Memang geram dgn pengadil tu. Nampak sgt berat sebelah. Kecewa gak HM kalah mlm smalam. Tak der rejeki.

D Yatie berkata... Reply To This Comment

hahahaha. nasib kamek bukan peminat bola. mun x kamek salah seorang yang mengalami geram! hahaha.

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

misz domu xtgok..gara2 takde tv kat umah sewa nie..tapi ramai ckp berat sebelh.. tapi apa boleh buat..bukan rezeki msia..

khairul hassan berkata... Reply To This Comment

x pa cuba lagi next year

Zurae berkata... Reply To This Comment

x berpeluang nak nengok bola malam tu..
Tapi dengar cite kawan2 komen pasal pengadil tu... memang sangat menyakitkan ati!! Teruk betul!! huhu

eva berkata... Reply To This Comment

kmk xda tgk match mlm ya.. tp yalah mek dgr byk org bisin tegal referee si adil ya.. tedah org korea haha.. ** kmk peminat korea :p tp artis jak.. bukan referee ya hahaha

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

memang kecewa sangat..tapi apa boleh buat kan.. tetap sokong malaysia... heheheheheh... nasib baik la sekarang ni tak berapa minat tgk bola