Khamis, 20 Disember 2012

SHOWER TIME!!!

http://www.emocutez.com Mat petang semua .. Lama sungguh Umi tak UPDATE tentang CUCU generasi ke-3 Umi kan? Hari ni ..Umi and En.Abah mengodek2 ke KEDAI ELEKTRIK untuk HAIRDRYER  dan Kain Tuala untuk diorang ..

Petang karang lepas je balik OPIS HOURhttp://www.emocutez.com .. En.Abah akan tolong Umi mandikan diorang .. Esok nak bawak ke VETERINA .. Sebab diorang nie nampak mcm kena MITE @ Kutu .. cian tengok diorang .. Kalau hantar kat KLINIK lagi bagus .. Tapi tempat tu tersangat la jauh .. Haa ...


http://www.emocutez.com Sapa yang akn menjadi MANGSA?

*
*
*
 Kabur gambar ..Gambar dalam HP hihi

Oh si GEBU nenek .. moga CHAT hendaknya lepas nie hrmm

 Warna BIRU .. Tak nampak kotor ..
Tapi kalau warna HITAM lagi bagus hahaha

Harus warna UNGGU 
Warna kegemaranku .. Yayyy .. (^_^)


Sehingga bertemu lagi kawan2 http://www.emocutez.com..Tata ..Titi ..Brumm Brummm
Korang Rasa?

11 comments:

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

makin segar la anak2x kucing tu... mesti bulu dia nanti kembang gebu jee...

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman n sis sue: Mudahan begitulah bang kaz .. sekarang ni anak2 kucing umi sakit .. en.abah sorang yang jaga .. kalau umi pat tolong kan bagus

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

dh besar rupanya cucu2 umie nie ye.... comel2 jer.....

Fiza Rahman berkata... Reply To This Comment

Comelnya. Smoga si gebu memek cepat sembuh.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Remy hazzaDiorang ni memang comel ..tapi bila dah start menagis ..giaw2 je dlm bilik ..bagi susu baru diam hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Fiza RahmanAmin2 moga2 begitulah dear ..umi sekarang ni bingung sangat2 .. kenapa diorang jadi teruk secepat tu haa

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

lepas ni akan harumla cucu2 dear ni... hehehe .. comel nya cucu dear....

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

wah..baik hatinya nenek..mesti cucu nenek teruja..hehehe.. baguslah dear nie.. tabik spring bergnda2 sal kecintaan umi kat kucing

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

eh hairdyrer tu tuk cucu nenek ke? hehehe..woahhhh...

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Uchi: Amboihhhhh ... hahaha

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

hehe...opss gurau je sis umi,peace yo !!!