Sabtu, 22 Disember 2012

CEPAT LETIH .. LESU


Mat pagi semua!!http://www.emocutez.com Gah buat apa tu? Mesti ada diantara rakan2 sedang BERISTIREHAT bersama keluarga dan BERIADAH .. Umi mcm biasa, pagi2 dah BERIADAH di OPIS hihi ..





http://www.emocutez.com Haaa tak tau kenapa .. sejak dua menjak nie .. Umi tersangat laa LETIH. Sedangkan KERJA Umi ciput je Umi buat .. Sangat2 laa HAIRAN. Nak kata Baby Umi BERAT sangat tak juga .. SERIUS Umi rasa sangat pelik.


Duduk .. Baring .. belum lagi JALAN ..http://www.emocutez.com Terasa mcm tengah buat acara lari 400 meter atau tengah LARI MERENTAS  DESA .. Kui kui.


http://www.emocutez.com Haaa ... kepada kawan2 yang pernah MENGANDUNG atau pernah rasa PENAT tersangat .. share kat Umi ar .. macam mana nak Kurangkan LETIH. Nasib baik jari jemari Umi nie tak LETIH kan? hek3.


Sehingga bertemu lagi kawan2 ..http://www.emocutez.com Tata ..Titi .. Brumm Brumm ..
Korang Rasa?

7 comments:

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

sabar umie.... tinggal sebulan jer lagi....he3
lepas nie penat jaga baby pulak......

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

sama la kita Dear.. masa mengandungkan Haiqal dulu saya aktif sangat.. tak la letih2 macam ni.. tak sah kalau tak buat keja..
tapi sekarng ni sekejap2 jer boleh buat keja.. lepas tu mula la letih.. semput nafas

khairul hassan berkata... Reply To This Comment

tu dia..sampai terlena atas makanan..haha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Remy hazzaHaha betul tu bang remy .. lepas ni penat jaga baby pulak haha ..tak pe ..dah lumrah mcm tu hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Riena HaiqalMungkin kite ni ada kekurangan zat kot ..tu cepat sangat letih ..mcm siput je umi rasa sekarang ni huhu

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@khairul hassanHaha ..betul tu bang khairul ..mcm mane la kucing ni leh tertidur mcm tu haha

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

hehehehe.. ni umi kena rehat sikit..maybe dah sarat kndungan..smkin letih la..