Rabu, 19 Disember 2012

WORDLESS WEDNESDAY
\

Oooo sweetnya ..

Haiwan pun meyayangi anaknya ..

Comelnya ..


Banyak Terjadi http://www.emocutez.com KES PENDERAAN sehingga menyebabkan KEMATIAN kanak-kanak .. Dimanakan Nilai KASIH SAYANG?


KASIH SAYANG itu penting dalam http://www.emocutez.com membina Keluarga yang BAHAGIA ..  GEMBIRA .. HARMONI .. SIHAT .. serta DIRAHMATI oleh-NYA. Renung-renungkan dan selamat beramal (^_^).
Korang Rasa?

10 comments:

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

alahai comelnya.. lebih2 lagi baby tu... sedangkan haiwan pun sayangkan anak2nya, inikan pulak manusia.. macam tak der otak pulak yang suka dera kanak2 tu..

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

comel nyer..... tertiba terbayang umie tgh peluk baby atas buaian tu.....
so cuweettt!

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

penderaan tu kan banyak faktornya kan.... mudah2xan kita tak tergolong dalam kelompok mendera anak2x..... apa jua alasan tetap tak leh terima....

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Riena HaiqalMemang comelkan haiwan2 tu semua .. cute2 ..

umi pun tak paham ..kenapalah tergamak diorang mendera budak2 tu ..kalau setakat menegur n mencubit sampai tak meyakitkan tu boleh lagi diterima ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Remy hazzaabang remy imagine ..umi pun nak imagine la hahaha .. bayangkan baby umi peluk miaw2 ..cutenya ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Kazman / SueBetul juga kata bang kaz .. banyak faktornya .. sampai meyakitkan n meyebabkan kematian ..memang tak dapat diterima alasan tu huuu

♥ Nana BamBam ♥ berkata... Reply To This Comment

indah nya hidup dengan berkasih sayang :)

khairul hassan berkata... Reply To This Comment

haiwan pon ada sifat kasih sygkan

TiranaAduka berkata... Reply To This Comment

salam
Nice post.keep it up

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

betul tu.. hidup tnpa kasih syg..lebih hina dari bintg..hehehe