Isnin, 2 April 2012

TEASER DIY

Mat pagi semua!!http://www.emocutez.com Apa khabar? Nak Umi nyanyi lagu APA KHABAR ORANG KAMPUNG tak? Hahaha .. Ba ba chak! Pagi2 dah SOOT .. Hrmmm MAAF ya IBU2 BAPAK2 sekalian .. GUE ngak bisa dong UPDATE kemarin  .. Kerna Gue Terlupa Bayar In sama itu BEROKBAND.


Hihi .. apa mcm? Ada bakat tak jadihttp://www.emocutez.com PELAKUN indonesia? Boleh masuk PILIH KASIH tak? Pangg!! Umi acah aje ar .. Jgn marah .. Pagi2 tak leh STRESS .. Haha


Haaa ..http://www.emocutez.com Hujung Minggu nie tadi .. Umi mulakan aktiviti DIY Umi .. Dah nak dekat dah hari nie .. Jadi banyak yang kena Umi siapkan. Kakak Umi cakap .. kenapa laa nak susahkan diri .. Umi bukannya nak CUT COST .. Cuma nak satu kelainan dalam MAJLIS .. yeayyy ..


Bukan selalu nak buat DIY kan?http://www.emocutez.com ..  Jadi apa ditunggu lagi .. Jom ikut Umi zass

*
*

 Sememangnya PINK and UNGGU 
Menjadi Keutamaannya (^_^)

 BIRU TUA dan HITAM buat En.Abah
Tema MODEN KONTEMPORARI

Bungga yang belum CIAP

Bungga TISU dalam PEMBIKINAN


http://www.emocutez.comHaa tunjuk sikit je ar .. Nanti dah ciap Umi kasi tunjuk yang selebihnya .. Umi belajar buat Bungga ni dari U-TUBE dan kawan2 B2B yang lain .. Kalau kawan2 nak tanya mcm mana buat .. Pi tau Umi ye ... nanti umi buat TOTORIAL (^_^).


Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com ..Tata ..Titi ..Brumm Brumm
Korang Rasa?

33 comments:

Liselle MonCherie berkata... Reply To This Comment

DIY mmg puas hati sbb buat sendiri!
Heee kelainan Umi mesti cantik punye :D
Hehehe Umi kne cepat siapkn nie x sabar nk tgok hasilnya! :D Yeahh <3

aku HaniAsyira berkata... Reply To This Comment

aiyoo... boleh lah buat untuk sy!!=)

♕ niaa ♔ berkata... Reply To This Comment

wah cantik nya...nk tny umi gna bp lapis kertas ek???sbb bunga jadi gebu2 la

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Liselle MonCherieHihi ..trm kasih cayang ... mcm2 tau2 je cantik dear ni hihi .. betul tu, kalau buat sendiri mesti seronok :)

Hihi ..nanti umi tunjukan hasilnya pada dear nanti ye

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@aku HaniAsyiraHahahaha .. nakalnya ..meh umi cubit ..:)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@♕ niaa ♔Hihi trm kasih cayang .. umi guna kertas tisu .. umi buat 8 lapisan .. hah nanti umi buat tutorial a .. memandangkan dear nak tahu :)

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

kalau semua macam ni.... abang tak leh bukak kedai jual gubahan la nampaknya....haaa3x

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Kazman / SueHahahahaha lawak la bang kaz ni .. pandai sudah die buat lawak hahaha .. hahaha betul jugak apa yang abang cakap tu ..ada yang bungkus bisness hahaha .. gurau je :)

khairul berkata... Reply To This Comment

pandai Umi..belajar dr u tube tu !

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@khairulHihi trm kasih bang :) ... u tube banyak membantu :)

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

yah...kratif eh tgn nyaaaa. rajin ktk!

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

slmt tghri sis umiiiiiiiiiiiiiiiiii.......

tu dia tu dia dah mai dah pelakon "dayang solo" iyee..

DIY ? wah umi mmg ohsem..sume reti buat..bagusx2..

okehlah umi..takecare..daa.....

remyhazza berkata... Reply To This Comment

eh!!!! umi....cantik nyer.....
kalau dah kreatif..... buat ape pun menjadi...

CHU MAJORFLAVA berkata... Reply To This Comment

anok mek sorang jak kreatif ow...nya lihai gik!!=p

Nina Isofea berkata... Reply To This Comment

umi, cantek! Nina pon tgh diy bunga tisu drp sekecik2 hingga sebesar2 bunga..hehe, btw, nk tnya, umi guna kertas tisu yg jenis mana ek.sbb nina tgk yg warna hitam tu mcm berkilat je tekstur nya..boleh share tak..

Adam Malaysian Idol berkata... Reply To This Comment

yah ... serey .....

nang kacak koh ya umi ... jangan lupak bahagian kamek k ...

wakakakaka ....

toi eh ...

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Zie MadiniTrm kasih yunk .. kitak pun apa kurangnya ...rajin juak tau :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Uchi kay-f @hmadHahaha uchi ni ... pandai mengusik yer .. trm kasih ..kalau ada yang ajar .. mesti pandai tau :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@remyhazzaTrm kasih bang hihi ....boleh buat bisness tak umi? hihi ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Nina IsofeaHihi trm kasih dear :) wahhhh sama la kita dear .. mesti sakit ada luka2 cikit buat bungga ni dlm kuantiti yang banyak huhu

umi beli kertas ni memang dah digunting siap2 dear ..tak de jenama pun kat kertas ni .. betul .. mungkin sebab kena cahaya kot ..tu la dia bersinar ..umi pakai kertas tisu .. bukan creppy paper ..

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

sangat kreatif dan cantik umi..huhuhu..bila misz domu dapat jedi sekreatif itu..misz domu tak reti bab2 cmtu..

apa pun.. majlis umi ni..semua berjalan lncar okies..

apapun..misz domu jarang ke sini sebb takde tenet..t misz domu slalu hupdte and singgah k.. :)

lisa berkata... Reply To This Comment

pandainya sis buat sendiri !! :)

deno berkata... Reply To This Comment

cantiknye bunge umi buat.... sukelah! :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Adam Malaysian IdolHahaha soot kitak ya dam ..

Jaga kitak ..lak kenak bom kitak kat cia ..bait kitak lari hahahahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Domu-konTrm kasih sayang ..muahhh ... dear pun kalkau nak buat mesti kreatip gak tau :)

Amin2 ..trm kasih dear ..terharu umi dnegan doa dear ..baiknya cayang umi ni .. tak pe dear, line internet memang mcm tu ..umi kat sini pun sama gak uuu

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@lisaHai dear .. apa khabar? trm kasih dear .. seronok tau kalau buat sendiri

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@denosalam pekenalan :). Trm kasih ... umi memang suka buat sendiri :)

Honey Sakura @ eiMyLiciOus berkata... Reply To This Comment

nak sengeh boleh????

belah honey : pink pepel bunga tisu
boleh husband hantaran : biru

ada persamaan tak kita???

ekekekekekeke

Miss uCu berkata... Reply To This Comment

cantik n cute hasil tgn sendiri kan umi..klainan tu,kepuasan kpd dr sdiri...member miss pun pernah buat bunga ni time wedding dia

Cik Rose Cute berkata... Reply To This Comment

kreatif jugak umi nie...cantik...akak pun nak belajar jugaklah...

dhiera berkata... Reply To This Comment

dah dekat ye? bile tu umi? teringin nak tahu ni. almaklu la banyak miss entri umi ni~

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

aku ni suke jugak sikit nak buat DIY. tapi kalau asyik tak jadi, jadinya malas la.

beli kan senang hehehe..kecuali ada orang buatkan.

btw ko mmg rajin serajin rajinnya umie oit!

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

aku ni suke jugak sikit nak buat DIY. tapi kalau asyik tak jadi, jadinya malas la.

beli kan senang hehehe..kecuali ada orang buatkan.

btw ko mmg rajin serajin rajinnya umie oit!