Rabu, 25 April 2012

DI PAGI HARI

Mat pagi semua ...http://www.emocutez.com Hari ni kan ..TIME Umi Lalu kat OPIS PENTADBIRAN .. Umi terpegun mendengar satu lagu yang berkumandang di RADIO .. Terus HILANG INGATAN urusan yang nak dibuat hihi ...


http://www.emocutez.comSempat gi tanya JUDUL LAGU (^_^)

*
*
*
Umi :
Mat pagi bang ..
Nak pinjam GAM boleh?
(Cey .. mcm bunyi nak mengayat je kan?)
(Padahal nak dengar lagu kah3)

Office Boy:
Boleh ..

Umi :
(Sambil Gam Sampul surat)
Hrmm .. sedap lagu ..
Tenang JIWA dengar .. Terasa di OVERSEA la pulaq
&*#@!!


Office Boy :
Hahaha ..
(Tetiba gelak)

Umi :
(Aisehmen .. ko ketawakan aku yer ..)
(Karang aku GAM ko karang .. Haha(Gurau je (+_+) )
Hihi .. Bang .. nak tajuk lagu ..
(Muka seposen)

Office Boy:
Nah ni dia .. DVD
Sambil tersenyum tak de GIGI .. Haha


Tenang je dengar MUSIC mcm ni .. (^_^)


Dah layan?http://www.emocutez.com Tenang tak jiwa? Sehingga bertemu lagi kawan2 ..Tata ..Titi ..Brumm Brumm ..



Korang Rasa?

24 comments:

Liselle MonCherie berkata... Reply To This Comment

HOHO ni fave band bpak sy ni,yg nyanyi lagu hotel california hewhew hehe retro taste music umi ni ea :3 hehehehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Liselle: Haha ..morning cayang .. sedap jugak layan lagu mcm ni dear .. baru umi tau yang nyanyi hotel california ni dorang haha ..lol ..

Tapi serius sedap lagu diorang ..slow je ..best2 :)

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

selamat pagi cikgu (gaya upin ipin).. hikhikhik... wah tenang jer dengar lagu tu... alih2 meleleh jer air liur ni rupanya dah tertidur pula dengar lagu ni... :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena: Hahaha lawak2 la komen dear ni ..ada jugak bakat sengal die hahaha .. amboihhhhh ... jom laaa umi ajak dear gi tido same2 ..jgn lupe bawak bantal busuk sekali .. pasti 1 opis tercium bau harum hahaha

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

hehe..best2, umi..mane kad kmk? lak sesat jln kmk mok g cia..haha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eyana: Yunk .. kad kitak agik terkakai2 dianta urang yunk hahaha ..lak mesti nya sampe minggu tok ..chak!

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

ini lagu retro kan..hehehe.. kelakar umi nie.. cara nak tau tajuk lagu tu.. pandai gunakan taktik.. hehehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Mizs Domu: Nak belajar mengayat tak dear ..nanti umi ajarkan hahahaha ..tak de la saje nak buat lawak kat situ hahaha ..

aa dear ..sedap je umi dengar lagu ni ..terhibur je rasa ..

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

oh gourp femes dgn "hotel califonia"..


sis umi...sugeng sonten? eh aritu kata cuti?mcm mne ni?

xpelah takecare...opss..

sis umi,teda kete ku bawa ko jln2..umah pun teda ada pun bapa punya...lalalala..

larii...hahaha

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

urrmm..urrmm...tetiba ngantok dgr.mmg menenangkan sungguh. hihihihi.

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

haaa3x... siap sempat mintak tajuk lagu yee... macam2x la umi ni.... tenang sungguh bila dengar... sayup je mataa lepas makan tengahari ni... haaa2x

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Uchi kay-f @hmadHahaha betul tu uchi ..umi pun suke dengar lagu hotel tu ..sedap kan :)

Haha ada lagi lagu tu ..sedap2 ..tak pernah jemu dengar hihi

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Hanie DewHahaha ..ape gi ..jum cari bantal .. sambil rileks ..kita bergosip ..pangg!!! hihi ajar orang jahat

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Kazman / SueHahaha ..sempat bang ..kita layan dulu lagu ..
ai ai ramainya dengar lagu ni rasa nak tido hahahahaha

Honey Sakura @ eiMyLiciOus berkata... Reply To This Comment

nama umi kena sebut laaaa he heee

http://cheritera3march.blogspot.com/2012/04/review-c3m-9-goodies-beg-streamers.html

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Honey: Hihi ...trm kasih dear ..wahhh terhibur umi baca entri :)..trm kasih cayang ..best baca entri dear

c'axoera ヅ berkata... Reply To This Comment

hahaha dia melayang kan tah kemana dgr lagu ni...heheheh

Honey Sakura @ eiMyLiciOus berkata... Reply To This Comment

Rinduuuuuuuuu umi sgt3!!!!!!


Pssstttt kat borang poslaju ade no phone umi kan kan kan....yg atas tu keee yg bwh tu ke??? he heee sbb nk move ke msg msg la nanti umi cuti kawen mana der blogging :(

khairul berkata... Reply To This Comment

abg tujukan lagu ni buat Umi ...ewah ! hehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@c'axoera ヅHahaha umi melayang kat london dear .. sedap je dengar lagu ni ..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lamanya tak jumpa dear ..umi tak jenguk dear uhuk3

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Honey Sakura @ eiMyLiciOusHahahaha ..nakalnya dear ..apa salahnya dear .. kat atas tu nombor umi :) ... ui ui mesti ade berbloging .umi kan bloger tegar hahahahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@khairulEcehwahhhhhhhhhhhhh ..amboihhhhhhhhhhhh amboihhhhhhhhhhhhhhhh ... nak kena kentut ni hahaha

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

mek x pat dgr. xda speaker...uwaaa! so x taw la tenang ka x..hehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Zie: Hahaha nakal na kitak tok yunk ... kitak kat cia dengar lagu tenang pun jadi tenang ...ne ndak banyak da kerja kat cia ... uuu cian kitak yunk :(