Selasa, 10 Januari 2012

ALLAN TAN & DOREEN LOO

Mat pagi semua .. http://www.emocutez.com Dah sarapan? Umi kejap lagi hihi .. sebelum umi memulakan AL-KISAH .. Korang mesti ingat tentang Kisah DOREEN LOO dan ALLAN TAN? Diorang ni di WANTED .. agak2 nya kenape yer?

Ci citer ci citer ..

*
*
Seorang gadis http://www.emocutez.com yang tak mau namanya diketahui telah menjumpai PENDRIVE yang tercicir di SURIA KLCC. Dia bertindak membuka isi kandungan pendrive tu and terjumpa VIDEO. Yer VIDEO yang sangat SENSASI dan HANGAT DIPASARAN!!!


Video tu mengisahkan Seoranghttp://www.emocutez.com lelaki bernama ALLAN TAN mendera Anjing mereka yang bernama SUSHI. Video tu telah dirakam oleh Kekasih ALLAN yang bernama DOREEN LOO. ALLAN bertindak mendirikan SUSHI sambil MENUMBUK PERUT SUSHI dan MENENDANG SUSHI berkali2. Apa kau nak BUKTIKAN ALLAN? KUAT sanggat la tu???



MENTAL agaknya ..

*
*
Oleh kerana VIDEO ni banyak tersiar,http://www.emocutez.com Pihak Aktivis Penentang Kekejaman Haiwan telah melaporkan kepada Pihak SPCA serta menubuhkan FACEBOOK FANPAGE sehingga PENDERA ni mendapat HUKUMAN SETIMPAL.


Pelbagai maklumathttp://www.emocutez.com diberikan sehingga alamat kediaman mereka di MELAKA turut didedahkan.


Kalau Umi kan .. http://www.emocutez.comUmi buat balik apa yang dia buat kat SUSHI. Apalah dosa SUSHI hingga dibuat mcm ni? Walaupun VIDEO ni hanya beberapa MINIT. AURA MARAH tu membuak2 .. Buruk Bena perangai. Ni mesti selalu ESCAPE Pendidikan Moral kat sekolah ni ..

Selepas kejadian PENDERAAN PETKNODEhttp://www.emocutez.com .. Akta baru telah dikeluarkan berkenaan Penjagaan haiwan akan mendapat denda RM 100,000 dan penjara 6 Bulan jika disabit kesalahan ..kalau umi .. Umi rasa tak setimpal dengan apa yang mereka buat hrmm .. Korang rasa?


Sehingga bertemu lagi kawan2 ..http://www.emocutez.com Zam zam ala kazamm ..


Korang Rasa?

24 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

kita tumbuk perot depa sampai muntah

AmirFX berkata... Reply To This Comment

Mat pagi Ummmmmmiii... Tampar balit si Allan ya.. Ajarnya kedaknya ajar asuk ya juak...

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

slmt pagi umi..arini sarapan awl sllu jam 11 baru sarapan..emm terawl plak singgah blog umi...hihihi..

mmg nerd pun skrg ni umi..cume bedanye spek je dah lain..hahaha

btw,psl video ni,mungkin ini satu kes terpencil dlm byk2 hal penderaan yg kite blm ketahui lagi kan umi ..

remyhazza berkata... Reply To This Comment

cian kat sushi......

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Yeayyyyyyyyyyyyy kita tumbuk dia ..jahat tol la haiya ..


AmirFX: Bena kata buk aji ..ya la ho ..kita tampar n pukul nya balit ..jaik eh olah nya ya ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Uchi: Hihi trm kasih uchi .. mat pagi :). OOO uchi pakai spek ye ..budak yang pakai spek ni mesti pandai2 tau ..

Apa yang uchi cakap tu memang benar ..mesti ada banyak lagi yang bt mcm ni ..tpi tak terungkai hrmm



Remy: Tu la pasal remy, ciankan ..dah la comel ..sampai hati ..rasa sedih pulak hrmm

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

ni semua kerja orang sakit otak ni umi....

Cik tikah berkata... Reply To This Comment

sian sushi :( jahat! jahat!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman&sis sue: Hrmm betul tu bang ..sakit otak ..mental rosak huuu


Cik Tikah: Diorang ni jahat kan ..memang cian kat sushi ..bagi kat umi jaga lagi bagus huhu

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

kmk cbrani mok ngga..huhu...
='(

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eyana: Kmk c habis tangga ..seram jak tangga .. tangga gambar jak hihi

dhiera berkata... Reply To This Comment

tak dapat tengok video. raseye tak sampai hati nak tengok.

kenapa la ada manusia kejam macam ni~

DOMU-KON berkata... Reply To This Comment

xmmpu tgok video nie..sob2.. kita sula je dia... jahaatttt...

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

ngeh2..dah lame pakai spek ni umi,sejak dari form 2lagi..pandai? oh terima kasih..pandai mengayat kot..hahaha...opss lari....^-*

btw,dialog tue mmg ohsem sis umi!

saya qoute dri filem "setem"..pnah tgk movie tu? nnti ade masa tgklah okeh!
kat utube ade jugak tapi dah kena delete..!!!hampeh betullah..;(

Redbloodsnow berkata... Reply To This Comment

VAVIK MENAAAA! pa aku gak numbuk n nampar nya giyaaaa. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kesian aie dia asuk ya. dahlah cute. asuk mahal ya aie.

pa reti molah binatang gya. kejap jak mek diat. pasya x kempang ati mek nk diat gik. kasih medak ukoi nyak deh...

yah...alu kaka iban dah kmk. hahahaha

si robot comel berkata... Reply To This Comment

kesian dia,sobs

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Dhiera: Hrmm umi pun tak faham ..kenapa ye mesti buat mcm ni kat binatang .. hairan betul monyet 2 ekor tu


Mizs Domu: Umi join mizs domu jom jom .. kita serang!!


Uchi: Hahaha nak kena budak ni yer .. mana nak lari haaaa ..muka jahat hahaha. hrmm haaa dah di delete kat u tube? hrmm suatu hari nanti pasti umi dapat tengok.


Zie:Ya la koh zie ..napa jaik gilak .. nya mauk kenak kali ..cpa, ada hari nyaknk lempang .. walaupun sushi ya haiwan ..nya pun ada hati perasaan juak .. teruk2 perangai

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Si robot comel: sangat2 kecian kan? huhu

eva berkata... Reply To This Comment

kmk bc dah nak nangis.. apa gik mun ngga bedio.. so kmk x sanggup ngga video.. jaek ati dgr.. ishh bencik abis org gya.. xtauk mek pa ada hati dlm badan nya kohhhhhhhhhhhhhhh

syahirooAhmad berkata... Reply To This Comment

bila manusia hilang sifat perikemanusian dlm diri..

~Nana BamBam~ berkata... Reply To This Comment

Astagafirullahhallazim...

apa la bodoh punya otak..dah anjing tuh kecik lagi..mana la nak pandai sangat pikir dengar cakap pon...ko tu manusia x pakai hotak ke apa ?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eva: Sedihkan video tok .. ya baru sigek kita tangga ..entah2 nya dah selalu buat kali mcm ya kat sushi


Sya: Betul tu ..dunia akhir zaman orang cakap ..


Nana: Betul tu nana ..tak de otak kali, tak tau la nape mesti buat sushi mcm tu.. geram umi. huh ..hareap dia dapat tindakkan setimpalnya ..harap sushi dapat lepaskan diri ..

CintaZulaikha berkata... Reply To This Comment

cuba org tumbuk perut diorang plak...sesuka ati ja..mentang2lah binatang, leh buat apa ja kan..

Adam Malaysian Idol berkata... Reply To This Comment

umi, kali sot pasangan kekasih ya ... x pat "ado malam" kali ... yalah nya gila gilak datang jehen dera binatang camya ...

dah jak muka jaik, perangey pun mencerminkan kejaikkan muka ... du mak oi ... mun urang ya didepan mata, mampus mek tetak makey parang koh ...

kelak da balasan nya 2 ya ... jaik na ...