Jumaat, 12 Oktober 2012

IBU DIROGOL BAGI MENYELAMATKAN ANAKNYA


Mat pagi semua!!http://www.emocutez.com Cepatnya masa berlalu .. Hari ni dah hari JUMAAT .. Pasti ramai yang tak sabar nak bercuti di Hujung Minggu (^_^) .. bestnyaaa ...


http://www.emocutez.com Hari nie Umi nak SHARE 1 Cerita .. Mungkin ramai yang dah tau .. mungkin ada yang Belum tahu .. Jom Ikut Umi zass

*
*
KUALA LUMPUR – Seorang ibu terpaksa mengharungi detik hitam apabila dirogol di depan anaknya demi menyelamatkan maruah anak perempuannya yang berusia 12 tahun, oleh seorang daripada 2 penjenayah  yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Melayu, Subang.
Dalam kejadian kira-kira jam 4.30 pagi kelmarin, ibu muda tersebut yang diikat tangan sebelum itu diberi pilihan oleh penjenayah terbabit bagi menentukan siapa yang akan menjadi mangsa sama ada dia atau anaknya.
Dalam keadaan terdesak, ibu berusia 34 tahun itu yang tiada pilihan melainkan membiarkan dirinya menjadi mangsa seorang daripada 2 penyamun berusia lewat 20-an terbabit.
“Sebelum itu, 2 suspek terbabit yang memakai topeng memecah masuk rumah mangsa yang ketika mereka berdua sedang tidur bersama anaknya dalam bilik utama manakala suaminya tiada di rumah kerana bekerja syif malam.

 “Dua penjenayah terbabit mengikat kedua beranak itu serta mengarahkan mereka mendiamkan diri sekiranya tidak ingin dicederakan,”.
Sumber itu berkata, suspek telah bertindak menggeledah rumah tersebut sebelum mengambil wang tunai serta barang kemas yang nilai keseluruhannya dianggarkan RM2,000.
“Sebaik selesai menggeledah rumah mangsa, seorang daripada suspek seolah-olah tidak berpuas hati dengan hasil rompakan mereka lalu memberitahu ingin merogol seorang daripada 2 beranak itu.
“Selepas rayuannya tidak diendahkan dan tidak mahu anaknya menjadi mangsa penjenayah tersebut, terpaksa merelakan dirinya dirogol seorang daripada suspek dan dengan seorang lagi suspek merakamnya menggunakan telefon bimbit,”.
Mangsa telah membuat laporan di Balai Polis Kampung Baru Subang.
Dalam pada itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 395 serta Seksyen 376 Kanun Keseksaan. – Info Terkiniforblogger.net

*
*
Apa nak jadi zaman sekarang nie ..http://www.emocutez.com Tergamaknya buat mcm ni .. Cerita pasal Ibu dirogol makin hari makin banyak Umi dengar .. Last sekali umi dengar .. Ibu yang mengandung 5 bulan dirogol dan dibunuh .. Sedihnya ..


http://www.emocutez.com Harap perkara ini dapat ditangani dan tidak berleluasa lagi .. Moga2 begitulah hendaknya .. Amin2. Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata .. Titi ..Brumm Brumm


Korang Rasa?

13 comments:

rahasia sukses berkata... Reply To This Comment

Happy bloging
By sukses dengan amal agama

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Rahasia sukses: Trm kasih ..moga rahasia pun happy dlm berblogging (^_^)

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

ehhh takut sangat dengan kes macam ni, aduhai dah bahaya sangat dah negara kita ni. tak tahu nak cakap apa..semoga kita semua dilindungi oleh Nya

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena: Tu la kan dear ..umi kadang2 seram baca berita yang makin sehari makin menakutkan ni ..mcm dah tak selamat je nak tinggal sorang2 .. huu ..minta2 perkara mcm ni dapat ditangani ..

amin2 ..moga kita semua dilindungi oleh yang maha esa ..amin2

CHU MAJORFLAVA berkata... Reply To This Comment

aie..pengempang nar juak..bencik ew.ya bukan pangey kdk binatang gik..ya dah pangey syaitan..binatang gik berakal nektok..sedih maca tedah ompuan ya.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Chu: Ya la yunk .. sedih kmk dengar cita tok juak ..dah la dirompak ..dirogol ..dirakam gikya .. jaik na perange kn ..mudahan perkara mcm tok kita dilindungi drp berlaku ..amin

harap orang ya dpt hukuman setimpalnya .. amin

♥ Nana BamBam ♥ berkata... Reply To This Comment

Astagfirullah hal'azimm

ya allah...makin menjadi jadi lah pangai manusia skg nie...

takut la nana dear...harap2 kita terselamat dr bencana tu..aminnnn...
sedih nye dengarr...humm

Kamsiah Yusoff berkata... Reply To This Comment

kenapa ramai yg tak takut dgn undang2?adakah hukumannya terllau ringan?adakah peluang lepas bebas terbentang luas?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@♥ Nana BamBam ♥umi sokong apa yang nana cakap .. umm harap2 begitulah dear .. moga benda mcm ni dapat ditangani ..amin

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Kamsiah YusoffTrm kasih krn singgah sis .. bila syaitan menguasai diri ..undang2 ..apapun yang ada,memang mereka tak takut .. huuuu

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

sedihnya bila abg remy baca nie... terasa betapa kejamnya manusia sekarang.... hidup tanpa arah dan panduan.....semoga ibu tersebut tabah menghadapi dugaan...kasih ibu bawa kesyurga...harap2 anak dia nanti jadi org yg berguna jdan berjasa pada pengorbanan ibunya.....

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

nauzubillah..sedih bila baca.. T_T

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

tedahnya. nasib bait juak anak nya sik di apa-apakan. ada juak tulah cdak duak ya kelak.