Jumaat, 23 Disember 2011

YAHOO!! BALIK KAMPUNG

Halooo  semuahttp://www.emocutez.com ..Gah buat pe tu? Maaf ye sebab lambat POST ENTRI .. Hihihi .. korang nak tau tak ..aku kat mane sekarang ni? Dalam BUS tau .. Menuju ke KAMPUNG HALAMAN ku .. Ni tgah ONLINE dalam BUS .. Best tak?


Practise kalau DARURAT hahaha ...

Mane En. Abah? En. Abah ada ..http://www.emocutez.com Tu haa kat depan BUS .. Terpaksa berpisah KEJAP sebab barang banyak sangat .. Jadi mengalah sekejap dengan CUCU-CUCU aku .. KERETA En. Abah penuh dengan BARANG .. Diorang sekali dengan BAU Nyam nyammm .. yang BULAT2  CAIR2 tu.

Haaa .. Nak kena beli BUS ni .. http://www.emocutez.com leh jugak angkut semua CUCU2 .. sekali bakal CICIT aku hahaha .. leh diorang MAIN BOLA dalam bus .. Kalau korang nak TOMPANG .. Beli tiket kat aku dulu yer haha kita sama2 main BOLA.



Hah MERENG dan kepala aku ..http://www.emocutez.com Mcm GERMPA BUMI dalam BUS ni haha .. Malam karang aku BW yer .. Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Zam zam ala kazam ..


Korang Rasa?

23 comments:

khairul berkata... Reply To This Comment

jgn muntah dlm bas udah la Umi hehe

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

selamat bercuti umi..balik bw ole2 ye..xnak lah yg bolat2 cair tu..hahaha..

selamat smpai ke destinasi, tata titi tata...

Kakzakie berkata... Reply To This Comment

Oh... balik kg ye Umi. Seronok mestinya bercuti. Ole-ole mesti kena banyak sebab ramai yg menanti nie...:)

Rtp Farra Arisha berkata... Reply To This Comment

happy holiday to you anyway! :)

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

Wahahaha..umi balik kuching? Kuching kat ne umi?

YOUsoF berkata... Reply To This Comment

Riang la hati tu nak balik kampung bersama cucu-cucu comel semua tu.. Selamat bercuti ye Umi ;D


Tak boleh membaca dalam bus/ kereta bergerak, pening macam nak muntah.. hehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul:Hahaha tak de nya muntah bang .. rasa nak cirit ade la ni hahahahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eyana: Olo lo cyg umi ni .. nak ole2? hahaha sebelum hantar nanti mesti dah basi hahaha ..

pstt nanti ada jika tak de aral melintang ..nanti umi kirim ole2 ye :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Kak zakie: Hahahahaha banyak ni yang mintak ole2 ..kena lari ni hahahaha ..kedekut hahahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Farra: Thank u dear ..umah!!!! Happy holiday to u too ..umahhh


Asya: Asyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lorr tu gambar hiasan je cyg ..umi ni direct ke lundu .. 2 kali bus :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yousof: Memang riang2 ria mcm biskut raya ..yang tak best tu .. biskut dari cucu2 umi ..sungguh mengeyangkan hahahaha

Trm kasih yousof :) .. happy holiday bersama en.abah n family :)

Badrina Ibtisam berkata... Reply To This Comment

Bestnya!! Saya nak balik kmpung esok. Hehe :)

~Nana BamBam~ berkata... Reply To This Comment

umi nak gi mana?? uwaaaaaaaaaaa....

jangan tinggalkan hakuuuuu..!!

nak itot jugakk..uwaaaaaa......




*gurau2 hehehehehe :P


selamat bercuti ye dear chayangku :)

Apik Pehe berkata... Reply To This Comment

hati2 yer..huhu

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

wahhh...yippie yippie yeaa ada ole2..hihi..

budak penjara berkata... Reply To This Comment

gmbr ko ke tu umi??len je wajah..haha

dhiera berkata... Reply To This Comment

kesian ye umi~ dah sampai kampung belum?

naga berkata... Reply To This Comment

Waaa bestnya balik kampung, Cian Umi terpaksa mengalah naik bas, cian agik Abah melayan anak cucu sorang2 dlm keta. Yang pasti cian agik anak cucu kitak terpaksa menempuh perjalanan yang jauh.
Mun pusak mek dimbak kedakya lalu ngelabah mukanya. Mcm2 yang ditanyaknya sepanjang jalan. Kadang2 lejuk juak nyahutnya.
Apapun selamat bercuti Umi. Lain kali tambahlah gerabak dibelakang keta kitak. kahkahkah..senang bawa anak cucu balik kampung.
Nak tanyak sikit leh? tiket bas kitak ya ada gambar kitak kah?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang naga: Hahaha amboi bang .. mun kmk pun bus ..tiket bus ya ada kmk engkah gambar kmk ..carik gambar nok glemor cikit yah hahahaha


Bena kata kitak bang .. bersahut sahutan cdak di belakang ya .. mungkin cdak nyanyi lagu sudirman kali ..balik kampung hahaha


Momoru ya ada bising .. kemeh berak la ..cdak cucu kmk senyap jak .. tdo memanjang .. ne ndak gendut hahaha :)

aimie amalina berkata... Reply To This Comment

dok kuching swak ye
hehehehe :))

selamat pulang :)

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

hai, terase mcm nk cuti kat sarawaklah...ceh tetibe je!


lalala...

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Aimie: Hihi iye dear ..kat sarawak ..tu la dapat jumpa zie :)


Uchi: Hahaha nak datang sarwak? wahhh best tu .. :)

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

suem ko hangkut nak balik kampung. tsk tsk. ko kene beli kete alphard la pasni. memang cat lover la ko.

boel la ko jd catwoman. hihihihhiiihi