Rabu, 7 Disember 2011

SANG ARNAB .. SANG KUCING

Haloooo MALAYSIA !!! .. Hari yang sungguh CERIAhttp://www.emocutez.com .. Pagi2 mcm biasa, bukak BLOG sebagai PEMBAKAR SEMANGAT hihi .. Bloger Tegar aku ni.

Tanpa membuang MASA .. Jom ikut aku zasshttp://www.emocutez.com

*
*
*

Hrmm  Hebat2 ..



En. Miaw : Ko nape geng ... muncung semacam je?

En. Arnab : Banyak la kau .. aku tengah pikiak .. nape orang tu ye?

En. Miaw : Entah la .. Hrmm kau .. kau .. kau .. hrmm

En. Arnab : Kau ape? gagap ke?

En. Miaw : Kau KENTOT ke? bau secam je ni.

En. Arnab : ????!!##$@http://www.emocutez.com


*
*
*
Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com .. Tata .. Titi .. Pruttttt Pruttttttt
Korang Rasa?

23 comments:

Kazman & Sue berkata... Reply To This Comment

haaaa3x.... baru la aku tahu kalau orang nak kentut tandanya angkat cuping telinga dan mulut menjadi muncung.... bijakk3x

c'axoera berkata... Reply To This Comment

miow: kau nape geng?
anaaab: aku sembelit, xleh ckp manyak

heheheheh

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kazman: Hahahaha ada2 aje la abang kaz ni .. tapi bang, mcm mana nak angkat cuping telinga tu hahahahaha ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

c'axoera: Hahaha ada bakat buat skrip ni .. sat gi umi terjah blog c'axoera :)

cinnamon.com berkata... Reply To This Comment

masamnya muka pak rabbit tu,rindu gang dia kut..

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

Umi....lama sgt dah ni...xjenguk awak. Apa khabar? Ok? Anak cucu?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Cinnamon: Agaknya mcm tu la gayanya hihi


Asya: Semuanya chat termasuk la umi .lama dah tak dengar khabar asya .. mesti bz belajar and aktiviti ni :)

Redbloodsnow berkata... Reply To This Comment

hehehe. sengih² jak mek bc conversation nyau ngan waybit ya..hehehe :D

dhiera berkata... Reply To This Comment

kalau stress2, suka bukak blog umi sebab selalu ada lawak ampeh macam ni~ hekhek

~Nana BamBam~ berkata... Reply To This Comment

En miaow : kau napa beb ?

En arnab : ermmmm ( buat mucung mahal smbil hidung kembang kempis)....kauuu..kauuu..

En miaow : kau apa?

En arnab : kau gosok gigi ke tak ? mulut ko bau bacin!

En miaow : wt* !@#$%^&*!!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Zie: Hahaha saja jak mau ngaco sapa yang baca hihi :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Dhiera: Hahaha iye ke? wah kembang idong umi .. kalau buat cite lawak memang rasa terhibur ..tapi umi ni jarang de idea yang lawak :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Nana: Hahaha ada bakat ni cik adik kita buat skrip :)dapat lawan yusop aslam ni hihi

khairul berkata... Reply To This Comment

mamat tu mmg kudung ka umi ?

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Hrmm tak pasti bang ..umi dapat gambar dari google ..tak de penjelasan kat situ hihi

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

umie.umie.dia dilarang kentut dia buat cerita kucing tuduh arnab yang kentut.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahahahahahahaha ..jgn marah tau ..suke nak mengacau lalalalalalala

YOUsoF berkata... Reply To This Comment

Kentu itu kadang² seronok, yang tak seronoknya orang yang terpaksa menghidunya bersama tukang kentut yag hidu kentut sendiri dalam senyap.. kehkehkeh

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yousof: Hahahahaha ulasan yang sungguh mantap sekali ..syabas umi ucapkan hahahahaha

Hanie_Dew berkata... Reply To This Comment

katun tu aku tak buat la. aku modify je. source dari cheechingy.com

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

salah skrip tue..
sbnrnya en arnab kata mcm ni ~
" xla, perasaan ko je tue " hahaha..=)

eva berkata... Reply To This Comment

ahaha nak alah2 kentut jak
yobih pelik juakkk gamba atas ya bahhhh

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Hanie: Oooooo ingatkan hanie yang lukis ..cantik2 ..nanti umi nak gi usha la hahaha


Eyana: Yeayyyy eyana sudah kembali ..amboi nakalnya eyana :). Mcm kenal je ayat tu ahahahahahaha



Eva: Ne gayo nya eva ..dah kmk tok minah kentut hihi :)