Sabtu, 3 Disember 2011

BORING GABAN

Mat pagi semua ...http://www.emocutez.com Gah buat pe tu? Bestnya REHAT2 dipagi SABTU .. Guling2 .. Landing2 .. Poco2 .. Poco2? Hihi. Aku pulak mcm biasa KERJA .. Ambik duit lebih pakai KAHWIN .. Panggggg!!! Kesitu pulak hahahaha.


Hrmmm 2 3 4 kucing berlari ..http://www.emocutez.com makin jarang aku POST ENTRI. Ye la pantang cikit TAK DE orang .. Masa TERLUANG .. Korea Time!! Ye, penyakit LAMA aku muncul kembali hihi.


Aku sebenarnya gah BORING ni .. tu la aku MELALUThttp://www.emocutez.com .. Untuk tidak membuang masa .. Jom ikut aku Zass 

*
*
*
 Nak KISS leh?

 Darling .. nape anak kite tak ikut muke i?

Hai ..

 Comel tak kitaorang? Hihi

 Nak syayang leh? Muah muah muah

 Tolong2 .. aku dicolik!!

Hai .. kentut kang

*
*

Best tak? Pandai jugak diorang ni POSINGhttp://www.emocutez.com .. Esok aku tunjuk gambar lain pulak ye .. Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata ..Titi .. Pruttttt Pruttttttttttt ..

14 comments:

Unknown berkata... Reply To This Comment

haiwan pon ada sifat2 persaudaraan kan...manusia ??

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Bang khairul: Hihi tepat sekali bnag .. diorang ni nampak manja ja .. agak2 nya bahasa ape la diorang ni guna kan? hihi

Dkna Abza berkata... Reply To This Comment

comeynya arnab tu...errrkkk..gerammmm

mujagirl92 berkata... Reply To This Comment

alamak,, bleh tak unable word verification,, btw,, walaupun ade bnda ni,, muja nak comment jugak,, pasangan kucing dengan arnab memang sangat sweet,, hehe

AmirFX berkata... Reply To This Comment

Kalau buat satay arnab pergghhhhh.. Layan ehhsss...

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Adylia: Hihi memang comel .. gemuk pulak tu .. cute :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Nur: Hihi sorry ..word verification tu memang menganggu cikit hihi :). Pasangan kucing gan arnab memang cute

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Amir: Hihi amboiiiiiii .. tapi muke arnab comel sangat ..tak sanggup nak makan hihi

Unknown berkata... Reply To This Comment

tu semua anak2 umi ka?rabbit pun ada?lah asal tak gtau awal2!hana pun minat rabbit hee :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hana: Hihi ni bukan anak umi .. gambar umi amabik kat google hana hihi .. umi ada rabbit gak ..namanya twinkle dan twilight hihi.


Wahhhhhhhhhhh hana pun minat rabbit gak? best2

eva berkata... Reply To This Comment

erghhhhhh.. geramm ngga gamba cdak tokkkkk.. hehe

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

rindok ati kat cnun x ujan. kat kch tok malaaaaa jak ujan aie. biuk nyawa mek nk drive dlm ujan...adeh :(

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

aigoo..gwiyeobda (so cute) ...

aku kalau dah start k-drama ak pandang kiri kanan depan belakang atas bawah. makan pun lupa, mandi apatah lagi. hahahaha

dhiera zainudin berkata... Reply To This Comment

comel la dorang ni~ nampak macam spesies plak bila warna yg sama di dekat kan~