Rabu, 9 Oktober 2013

TERIMBAU KEMBALI

Mat pagi semua .. Hari ni merupakan hari yang INDAH sekali .. Adik Ipar Umi BAKAL melahirkan BABY SULUNGNYA .. Terimbau kembali detik2 melahirkan DELYSHA (^_^) .. Moga proses BERSALIN Adik Ipar Umi dipermudahkan .. Amin..


Umi melahirkan DELYSHA bukan secara NORMAL .. Tapi secara INDUCED dan BEDAH .. Ramai yang cakap .. kalau bersalin secara BEDAH tak sakit .. Bagi yang dah merasa .. Pasti akan tahu apa yang Umi sedang rasa SEKARANG .. 


Dalam tempoh 8 bulan lebih nie .. LUKA tempat BEDAH tu masih terasa sampai ke hari ni .. Buat kerja BERAT sikit .. mulalah terasa NGILU dan BERDENYUT-DENYUT .. Tapi tak de siapa tahu melainkan ALLAH S.W.T dan jika kita mengadu ..


Jadi kepada sesiapa yang menidakkan kesakitan orang bersalin BEDAH .. Fikir-fikirkan PERASAAN orang tersebut .. kerana ANDA tidak berada didalam situasi tersebut .. 


BERSALIN adalah lumrah alam .. dan mana-mana jenis proses BERSALIN adalah SAMA sahaja .. pasti ada kesakitan .. dan tak ada istilah TAK SAKIT .. Renung-renungkan ..dan selamat beramal (^_^)


Walaupun kesakitan masih dialami ..
TAWA dan SENYUMANMU  sayang
Penawar hati MAMA ..




Korang Rasa?

8 comments:

Lieya Von Jay berkata... Reply To This Comment

betol tu umi. rasa bedah lagi sakit kot.. wlaupon tak pernah ada pengalaman .

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

kita takde pengalaman ni lagi, tak tahu nak komen.. hehe.. semoga adik ipar dipermudahkan untuk bersalin..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Lieya Von JayTrm kasih dear .. harap nanti turn dear akan melalui proses lumrah alam .. jgn ikut tingkap mcm ui hihi ..amin2

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)Amin2 ..mudahan begitulah hendaknya dear (^_^)

ros_reeza berkata... Reply To This Comment

tak ada pengalaman lagi.. still berusaha :)

nanakimie berkata... Reply To This Comment

semoga dipermudahkan urusan adik ipar kak bersalin...ooo..kira dua2 pun sakit ye kak,huhu....takpa janji mummy & baby selamat & sihat..alhamdulillah:)

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

Umi..chaakkkk... maaf lama xjenguk.. selamat hari raya aidil adha..

mana2 bersalin pun sakit.. xd yang xsakit..bedah ke..normal ke.. sakit tetap sakit...

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

tak ada pengalaman lagi hihi belum kawin :D apapun kawan sy kata memang sakit saat melahirkan..