Jumaat, 25 Oktober 2013

MAINAN DELYSHA

Mat pagi semua .. CHAK! Alhamdulilah hari nie kita berkesempatan bertemu lagi ..  Hari nie Umi nak cerita pasal .. MAINAN ..


MAINAN nie bertujuan untuk membantu meningkatkan perkembangan SI MANJA .. Bukan mengantikan PERANAN kita dalam mendidik anak-anak .. sambil anak2 BERMAIN kita juga perlu MENGAWASINYA dan bermain BERSAMA (^_^) ..


Pilih lah mainan yang bersesuaian bagi menjamin KESELAMATAN anak2 .. Tapi .. kadang kala kita mesti terlepas panjang .. sebabnya MAINAN nie semuanya CANTIK TERTARIK Kaulah DA BOMM (^_^) hihi.


Jadi untuk UMI pulak .. mainan yang sesuai untuk Usia DELYSHA ialah .. Blok Kayu yang LEMBUT .. Mainan yang BERGERAK dan BUKU .. Dengan syarat haruslah diawasi (^_^)... mengikut panduan diberi hihi.


Delysha Explore mainan baru ..
Aktiviti KETOK .. MENGETOK dijalankan
Ingatkan Bentuk Teddy Bear .. rupanya bentuk lain (~_~)


Delysha .. The THOR hihi
Perkhidmatan utk MENGETOK .. 
Boleh hubungi ditalian 014-44444444 tekan2 tak dapat hihi


Selalunya MAINAN budak2 nie memang MAHAL .. Kalau tak sampai RM 50 ke atas tak sah .. Jadi semalam .. Umi secara tak sengaja .. pergi ke kedai EKONOMI cikit .. kat sana terjumpa MAINAN berharga RM 2 ke atas .. 


Mainan MURAH pun bagus juga .. janji pandai pilih yang mana selamat di MAIN hihi .. pas ni bertambah2 laa mainan DELYSHA karang (^_^)  la la la.. Aipp .. ni mcm MAK die yang TERLEBIH suke hihi.


Sehingga bertemu lagi kawan2 ..Tata ..Titi ..Brumm Brumm

Korang Rasa?

11 comments:

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

wahhh..mainan baru :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Cik Itah@RRP A a dear ..umi ni ..tak de kerja lain .. suke nak manjakan delysha hihi

Lieya Von Jay berkata... Reply To This Comment

comel nya delysha... dengan mainan nya

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

dah pandai mengetuk ya delysha.. banyak mainan dia.. rasanya kalau kita yang ada anak mesti kita yang main mainan anak kita tu.. hihi..

Kakzakie berkata... Reply To This Comment

Hammer ni bila ketuk kan ada bunyi tu yg Delysha suka:)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Lieya Von JayHihi trm kasih dear .. hati gembira bila tgok anak tersenyum hihi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)Haha betul tu dear ..nti kalau dear dh de anak ..mst mcm2 mainan yg nak dibeli hihi..chak!

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@KakzakieHihi betul tu sis ..tpi hamer ni ..besar sangat ..cian tgok die pegang hihi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@KakzakieHihi betul tu sis ..tpi hamer ni ..besar sangat ..cian tgok die pegang hihi

~ NANA ~ berkata... Reply To This Comment

mama ayish ni macam2 belikan mainan tp periuk sudip jugak yg dia nak main,,,huhu

nanakimie berkata... Reply To This Comment

dulu2 masa study rajin jugak beli mainan untuk anak buah...pasti ada mainan untuk diorang kalau cuti semester.mana taknya,asal balik je diorang sibuk bukak beg tengok makcik dia ni beli apa...hihi...beli yang murah2 je...janji diorang happy:)