Rabu, 16 Oktober 2013

MUHAMMAD .. NAMA DIBERI


Mat malam semua .. Mcm mana persiapan HARI RAYA HAJI nie?Harap semuanya berjalan dengan lancar ... amin2. Semalam lupa nak WISH..sebabnya terlalu sibuk ke DAPUR hihi..


Hari nie Umi nak citer yang ADIK IPAR umi dah selamat bersalin hari JUMAAT yang lepas .. Alhamdulilah ..semuanya berjalan dengan lancar .. Tapi adik IPAR Umi masih kat WAD .. INSYAALLAH Esok adik ipar umi and baby akan KELUAR WAD (*_*) ..


Tanpa membuang masa .. Jum ikut Umi KENTUT .. eh silap .. tersasul la pulaq hihi ..

Comel tak saye .. chak!
Lahir pada 11.10.13 .. berat 3.61kg
Muhammad nama diberi (^-^)
hihi.. gambar diambik kat FB .. curi jap (*-*)


En.Abah .. Delysha .. Pak su and Muhammad



Comel kan? GEBU pulak tu .. Umi nie belum lagi dukong MUHAMMAD .. Timming Umi tak cun time melawat hihi .. Tak pe, nanti bile anak buah Umi dah balik rumah .. POSING berjam3 pun tak pe hihi ..


Haaaa DELYSHA dah terbangun TIDO dah nie .. baik Umi cepat2 pok amai2 .. karang keluar lagu ZIANA ZAIN .. tak pasal2 KONSERT tengah malam2 gini hihi ..

Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata .. Titi .. Brumm brummm ..
Korang Rasa?

8 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

salam aidiladha.. alhamdulillah, tahniah dah selamat bersalin.. comel baby, semoga membesar jadi anak yang soleh.. :D
p.s: bertambah lagi kawan delysha..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi .. a a dear..alhamdulilah ..semuanya.. berjalan dgn lancar. Hihi betul tu, tambah sorang geng bus sekolah delysha hihi

Lieya Von Jay berkata... Reply To This Comment

best nyer umi dpat anak sedara baru ^_^

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

comel....

p/s salam aidiladha :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Lieya Von JayHihi a a dear .. tambah geng bus sekolah delysha hihi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Cik Itah@RRPThank u dear ...memang comel hihi

nanakimie berkata... Reply To This Comment

11oct sama besday dengan mak nana,hihi..selamat lahir ke dunia baby Muhammad:)

fatihatie berkata... Reply To This Comment

Tahniah di atas kelahiran orang baru kpd adik ipar. Mesti adik ipar dah beli set bersalin awal-awal lagi kan.