Isnin, 7 Oktober 2013

BERITA TERKINI

Mat petang semua!! SEJUKNYA hari nie ..  hujung2 tahun nie .. musim TENGKUJUH .. Ditambah lagi dengan keadaan AIRCON diopis Umi yang tersangat sejuk .. Terasa mcm dlm citer WINTER SONATA le pulaq hihi ..


Kawan2 ada tak tgok berita semalam? Umi terkesima bila dapat tahu 2 orang mati dalam BONET KERETA .. dijumpai selepas 4 hari .. dipercayai MANGSA CULIK. Ditambah lagi berita pagi semalam .. remaja LELAKI diculik tetapi dapat diselamatkan ..


Bertalu-talu berita PENCULIKKAN berlaku baru-baru nie. Hrmm .. apa nak jadi DUNIA kita zaman sekarang .. Makin MENAKUTKAN .. Kecian dengan MANGSA dan AHLI KELUARGANYA ..


Diharap dengan adanya BERITA macam nie ..bersama2lah kita meningkatkan KESELAMATAN DIRI apabila berada diluar sana .. Ehemm mcm PESANAN PENAJA pulak.


Bersama-samalah kita berdoa agar kejadian seperti ini dapat dibanteras .. Amin. Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata .. Titi .. Brumm Brumm ..
Korang Rasa?

9 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

jenayah ada di mana-mana.. berhati-hati walau di manapun berada..

Lieya Von Jay berkata... Reply To This Comment

yaka umi . kiter xtahu pon sebab tak baca surat kabar . dahsyat la zaman skrg ^_^

nanakimie berkata... Reply To This Comment

yang kat genting tu ye kak..huhu..moga kita semua dilindungiNya...amin...

ros_reeza berkata... Reply To This Comment

ye, memang terkejut. Ros pun ada baca jugak .. memang menakutkan..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Lieya Von JayA a sis .. dasyat zaman sekarang ni .. penculikan dan pembunuhan mcm makin naik je huhu

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@nanakimieAmin2 ..moga kitasemua dilindunginya ..amin2

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@ros_reezaKan sis .. takut bila nak keluar sambil lewa huhu

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@ros_reezaKan sis .. takut bila nak keluar sambil lewa huhu

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

seram baca...minta djauhkan dari kita semua