Rabu, 19 September 2012

PANGGILAN HANGIT

http://www.emocutez.comMat pagi semua!! Dah SARAPAN ke belum? Kita harus bersarapan .. Baru OTAK kita CERGAS (^_^) .. Pada hari ISNIN yang lepas .. Lepas je Umi jadi CSI tak bertauliah .. yer .. Pas ambik SAMPEL tutttttt. Umi pun terus je balik ke OPIS and mintak CUTI setengah hari .. sebabnya?


Jeng3 .. Umi dapat panggilanhttp://www.emocutez.com HANGIT yang BAPAK and MAK Umi nak datang SINGGAH ke rumah ..  Sebelum diorang balik kampung. Ingatkan tak jadi. Diorang datang dari BINTULU selepas sambut HARI MALAYSIA (^_^)


http://www.emocutez.comDengan MASA yang SINGKAT .. Tak sempat ni nak MASAK LEMAK .. Karang lain pula yang Umi perah hahaha. Jadi mcm biasa .. Masak tikam-tikam la jawabnya .. Sila Imagine sendiri yer haha.

*
*
*
 Ayam Goreng Berempah 

 Sayur campur untuk kesihatan .. Kesihatan PERUT haha

 Susun jangan tak susun

Terima kasih abah .. Tolong Umi buat SALAD ..


Akhirnya ...http://www.emocutez.com selepas 30 minit siap sudah HIDANGAN dibuat .. BAPAK and MAK Umi ni nak AMBUSH Umi yer haha @#$%^!! Nasib baik de EN.ABAH .. Tolong potong BAWANG n BUAH hahaha. Kadang2 KELAM KABUT seronok juga (^_^).


http://www.emocutez.comSehingga Bertemu lagi kawan2 ..  Tata ..Titi ..Brumm Brumm ..





Korang Rasa?

13 comments:

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

haaa3x... kami dah rasa pengalaman macam tu.... huru hara kejap tapi seronok dan gembira bila mereka makan sampai habis.... haaa3x

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang kaz n Sis sue: A a bang ..bila lauk pauk dimakan n sambil berbual ..makan apa2 pun jadi sedap hahaha .. best kalau makan ramai2 kan?

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

hhahahahaha huru hara dan kelam kabut jadinya kalau mak bapak kita g terjah rumah kita.. hahahaha.. tapi masakan tu walaupun simple nampak macam sedap

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena Haiqal: Trm kasih dear ..memang huru hara bila datang mengejut ..ingat tak jadi singgah ..rupanya jadi hihi ..

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

eeee...nyaman ehhh. sayur campur ya nyuruh mek glupsss glupss. hehe

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Zie Madini: Hihi aippppppppppp ..aipppppp c lamak gik habis pantang ktk yunk hihi (^_^)

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

hebat la tu..kalau misz domu..delivery je karang..hehehe.. apa pun.. EN abah tu bgus la..sudi membantu..sestgha hubby cm xnak..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Domu: Hihi trm kasih dear .. terharu umi sob3 ..orang lain kena puji ..umi yang terharu hahaha

puan.mila berkata... Reply To This Comment

nmpak best..byk giler lauk, msk kencang pun boleh dpt byk nih..gud job! :)

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

cam tikam2 kat kedai jer..... he3...
seronok kalau kena ambush nie.... menggelabah kita kalau tak kena gaya......he3

bella luna berkata... Reply To This Comment

wahaha, sib baik umi reti masak,. lau tak reti masak, mau jadi cam lam cerita '.....',. (lupa tajuk cerita),. die basuh ikan pakai sabun, maunya koma mak mertua die, hehe

Crew Fathi berkata... Reply To This Comment

uiyoyoyo... sedapnyaa... ^_^

khairul berkata... Reply To This Comment

sedapnya ayam goreng berempah tu Umi