Khamis, 13 September 2012

KEAJAIBAN KUASA TUHAN

Mat pagi semua!!http://www.emocutez.com Lama kan Umi tak citer gan kawan2 tentang cerita yang PELIK tapi BENAR kan?Sumber nie Umi dapat dari INFORMASI MELAYU KINI hihi.


http://www.emocutez.comHari nie Umi nak citer tentang KEAJAIBAN .. Seorang bayi yang belum cukup usianya .. ketika dikeluarkan oleh Doktor dari Rahim Ibunya .. Bayi tersebut MEMEGANG tangan Doktor tersebut. Seolah2 MEMOHON KEKUATAN untuk keluar dari RAHIM ibunya.

 http://www.emocutez.comJom kita Zass

*
*
Gambar ini diambil oleh ..
JURUGAMBAR akhbar USA TODAY

Comelnya tangan BAYI ni .. 

Cerita ni sebenarnya bukan cerita BARUhttp://www.emocutez.com ..Tapi kejadian nie berlaku pada tahun 1999. Pada masa tu BAYI yang diberi nama SAMUEL tu baru berusia 21 minggu(5bulan). PUNCA dan KENAPA Bayi tersebut dikeluarkan dari RAHIM IBUNYA .. Tidak dinyatakan ..

http://www.emocutez.comDoktor pada masa tu masih dalam pertimbangan untuk mengeluarkan BAYI tersebut. Jika dikeluarkan secara CUAI akan memberi RISIKO dan menyebabkan KELAHIRAN PRAMATANG.

Umi yakin Bayihttp://www.emocutez.com tersebut mesti dah REMAJA sekarang .. KUASA ALLAH S.W.T tiada siapa dapat dipertikaikan .. Amin2 .. Sehingga bertemu lagi akwan2 ..Tata ..Titi ..Brumm Brumm


Korang Rasa?

10 comments:

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

betul tu.. masa 1st time tgk berita mengenai kelahiran ni memang saya nangis sangat.. bayi tu seolah2 memohon kuatkan semangat dia utk terus hidup.. memang saya berdoa sangat agar bayi ni selamat.. dengar kata memang dia selamat kan.. dia lahir dan membesar dengan sihat..

Cik Saila berkata... Reply To This Comment

tersentuhnya saya tgk pic tu..comel sgt tgn tu.. :(

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena Haiqal: Dear ada tengok video kelahiran baby ni ke? rasa mcm nak tgok je umi ..memang sedih tgok baby ni .. harap baby ni dah besar tiada masalah kesihatan ..amin2

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Cik Saila: Memang comel ..keciknya tangan baby sewaktu usia 5 bulan kan? cutenya ..

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

SubhanaAllah... smpi xtau apa nak ditulis... moga samuel menghargai hidup ini.. :)

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

Allah maha berkuasa... dgn izin-Nya... semuanya akan selamat....

Che Rosliza Che mat berkata... Reply To This Comment

Allah Maha berkuasa...Dia mampu segala-galanya...

khairul berkata... Reply To This Comment

nampak ngeri kan Umi..

Yousof berkata... Reply To This Comment

Allah Maha Besar..


Kalau ada cerita pasal Samuel sekarang ni mesti ramai yang nak tau kan..

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

SUBHANALLAH! kejawak li jak upa tgn nya megang tgn doctor ya.