Selasa, 18 September 2012

AKTIVITI CUTI UMUM

Mat petang semua!!http://www.emocutez.com Lama sungguh Umi meyepi kan? Umi SABTU AHAD ni tadi sibuk siasat KES HFMD .. Alhamdulilah .. Kes nampaknya makin menurun sejak akhir2 nie .. Tapi KES lain pulak yang MUNCUL .. Tak pe2 ..

http://www.emocutez.comUmi tengah PRACTICE supaya BABY jadi POLIS .. Kalau tak pun jadi DOKTOR .. Pandainya Umi pasang ANGAN-ANGAN yer .. Tapi apa salahnya ye kan? Hahaha. Yang paling BESTNYA semalam ..Time Umi ambik SAMPEL ..

*
*
*

Menantu Pesakit:
Banyaknya sampel yang Puan ambik.

Umi :
Iye Encik .. 
Aktiviti nie dilakukan bagi mengetahui punca jangkitan penyakit.

Menantu Pesakit:
Mcm CSI pulak saya tengok Puan nie.

Umi:
(Kembang kempis Idung)
Dah menjadi tangungjawab kami Encik .. Sambil tersenyum
 (Ayat Skema)


Ecehwahhh!!! ..http://www.emocutez.com Tapi lupe nak tanya .. Umi nie Mcm dlm citer CSI MIAMI ke? atau CSI NEW YORK? .. Haha .. Pangg!! Pantang dipuji ishk2 .. Tak pe2, RAJIN2 KERJA .. Mana tau PM bagi BONUS 2 bulan GAJI hahaha. Ishk2 ..Tak ikhlas sungguh Umi nie KERJA hihi.


http://www.emocutez.comNak tahu SAMPEL apa Umi ambik? Karang ada yang tak MAKAN MALAM karang hihi. Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata .. Titi .. Brumm Brumm ..




Korang Rasa?

9 comments:

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

CSI Malaysia la.. hehehehehehehe.. sampel apa tu ye? kalau takut tak makan malam tu gerenti sampel tu agak menjijikkan.. huhuhu.. Umi keja apa ye kalau boleh saya tau la. kalau tak boleh tak per tak paksa pun.. tak pe takper.. huhuhuhu

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena: Hahahahaha .. a a mcm csi je umi tadi .. sana sini periksa barang sambil ambik sampel.

umi kerja inspektor kesihatan .. umi ambik sampel najis bagi orang yang berdekatan dengan kes ..takut terjangkit pulak. Diorang ada tinggal dan makan bersama jadi tak mustahil berjangkit. Pas tu umi ambik sampel permukaan ..nak tahu mana punca bateria tu masuk dlm badan ..

seronok jugak kerja mcm ni hihi

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

umie.... tak yah sebut pun dah tahu... bau sampai kesini.....ha3....
selamat bekerja umie.....
kalau mak nya inspector.... anak jadi sarjan kesihatan ler.....
polis campur doctor

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

Csi Sarawak lah..hehehe... Umi.. sample tu mungkin xpyh citer..karang ada jugak yang tinggal tulang.. naguslah umi nie.. dah pasang cita2 untuk anak.. heheh..jgn pasang cita2 untuk cucu sudah..hehehe

eva berkata... Reply To This Comment

ada penyakit baru? penyakit apa umie.. bgs juak kes HFMD makin kurang.. huhu..

heeheh umi comel jd CSI.. kenak x pegi skolah kmk org ehheheh

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Remy hazzaHahahaha amboihhhhhhh .. hebat sungguh penekaan abang remy ni ..leh ni ..selain jadi chef ..bang jadi detektif conan hahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Domu-konUishhhhhh jauhnya umi ni pasang angan2 sampai ke cucu pulak hahahahaha ..amin2 .. harap umur ni sampai jugak ke situ ..hihihi ..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@evaHahaha ktk tok yunk .. jauh bena kmk tok mauk siasat kes sampe ke kuching nun ..cnun melobo HI yunk hahaha.

penyakit yang kmk baru siasat tok penyakit demam typhoid ... disebabkan oleh pembawakan air dan makanan dear

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

hahahaha...jd CSI duak duak kitak dh :D mek suka dia suma citer CSI koh. Eh...sample pa di ambik ktk ya?

pssttt...ni tauk bena PM berik bonus 2 bulan gaji ya lak..hahaha