Selasa, 10 Disember 2013

YOSHIHIKO SATOH

Mat pagi semua!! Alhamdulilah .. Hari ni kita diberi peluang untuk bersua semula .. Amin. Lama jugak umi tak bukak blog .. line internet terlalu slow .. mungkin tak diberi MAKAN kot hihi ..gurau je @#$!


Sedang asyik umi meng GOOGLE kan (Ayat baru) ..tiba2 terjumpa satu gambar pelik ..lepas tu berduyun2 laa gambar pelik umi jumpa .. meh ikut umi zass

*
*
*
Mcm mana nak main ni ye?
Pikiaq sat hihi

 Waaa .. mcm ni kot caranya ..


Unik2 (^_^)
Mesti pening nak main ni hihi

*
*
Yang ni pulak?
Anak sape laa yang cipta ni yer???
yang ni Umi tak tau sape CIPTA hihi


Haa pelikkan? tapi UNIK .. Yoshihiko Satoh ni merupakan peminat MUSIK dan mencipta Alat Musik mcm gitar mengikut KREATIVITI dia tersendiri .. dan yang menariknya .. ALAT ciptaannya boleh digunakan.


Apa pandangan kawan2 pulak? Hihi .. Renung-renungkan (^_^)
Korang Rasa?

5 comments:

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

a'ah kan..agak pelik :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Cik Itah@RRPHihi a a dear ..memang pelik (^_^)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

uniknya.. agaknya dia cipta untuk hiasan kot.. nak main macam susah je..

uchi kay-f Ahmad berkata... Reply To This Comment

org jepun mmg kreatif kan sis umi........


cm ner sis umi,dhjumpe NANNY?...

oklah slm jumaat......

uchi kay-f Ahmad berkata... Reply To This Comment

slmt tghri sis umi sekeluarga..hrp chatx2 jugak disana.......


ape citer arini? ngee...