Isnin, 23 Disember 2013

BISNESS PREORDER

Mat pagi semua!! Harap kawan2 semua CHAT2 belaka .. Umi sekeluarga CHAT aja dong .. tinggal seminggu lebih aje lagi kita bakal meninggalkan TAHUN 2013 .. Dah fikir apa AZAM tahun DEPAN tak? hihi ..


AZAM Umi tahun depan ialah mempertingkatkan prestasi diri. Jadi  .. Umi rasa Umi berminat nak menceburi bidang PREORDER ni .. mcm seronok pulak menambahkan WANG SAKU .. selalunya HOUSE WIFE yang selalu ceburi bisness ni ..


Sapa-sapa diantara kawan2 yang pernah buat bisness mcm ni ..bolehlah berkongsi IDEA dan PENGALAMAN bersama Umi ..bersama-samalah kita menambah ILMU bersama-sama .. (^_^) ..


Agak-agaknya kan ..kalau Umi buat BISNESS mampukah Umi untuk BERJAYA?? PERSOALAN yang bermain-main diminda Umi hihi .. 


Sehingga bertemu lagi kawan-kawan ..renung-renungkan dan selamat beramal ..chak!

Korang Rasa?

7 comments:

Cik Itah@RRP berkata... Reply To This Comment

pagi akak :)

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Cik Itah: Mat petang dear .. chak!

uchi kay-f Ahmad berkata... Reply To This Comment

slm & slmt pagi sis umi seluarga....

ehem mcm menarik aje entry sis umi ni..sbnrnye kan umi,klu sebut psl bisnes sume boli org boli buat bisnes..cume yg bedanye kerja KERAS dan usaha aje....ngee..

ni sis umi nk bisnes ape ekk?uchi suggestkan umi buat bisnes yg sis umi tahu dan minat apa yg anda tahu...ting !!!! dpt tak hints dia? hehehehe......

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@uchi kay-f AhmadThank u uchi ..kalau mcm tu ..bagus umi buat bisness berdasarkan diy ..mst best kan? waa blink2

Uchi memang bijak ..chak!

uchi kay-f Ahmad berkata... Reply To This Comment

DIY? apa tu sis umi?...

apapun good luck okey...

usaha tangga kejayaan kan..ngee <--- apesal guna ayat skema mcm ni...hahahaha...

oh terima kasih wahai sis umi yg ayu.... sbb kata uchi bijak !!!

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Uchi_kay: haha..tak pe uchi.. sekali sekala ayat skema ni tak pe ..asal difahami ha2.. umi tgah bersemangat ni nk bt diy ..tunggu barang sampai je ..diy bermaksud .. do it yourself haa gitu ..

Thank u uchi sebab bg hint dgn umi ..tak sabo dh ni nk diy utk bisness.. hrp semuanya berjln dgn lancar ..amin

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

semoga umi berjaya .. mesti boleh punya..