Selasa, 13 Mac 2012

MISTERI KINI TERJAWAB

Mat pagi semua ..http://www.emocutez.com CHAT tak? Ui uiiii SEJUKNYA Opis Umi ni .. Mcm dalam BILIT MAYAT pu  ade gak .. Pangg!!! Mcm tau-tau je ..pernah masuk ke? Hihi ..Gurau je (^_^) ...


Haaa malam semalamhttp://www.emocutez.com .. Umi tengok TV .. TV 1 sebab Umi tak de ASTRO hihi .. Ummm bila dengar BERITA Pasal Nurul Nadirah (5 Tahun) Rasa sebak pulak ... Sebab kematiannya NGERI .. Hrmm betapa KEJAM dan SADISnya Individu yang tergamak buat Budak Kecil mcm ni..

*
*
*

 Kanak-kanak yang COMEL 
Yang tidak bersalah ..

Ibu MANGSA ..
Harap Ibu mangsa TABAH .. Huuu ..



Ketua Polis Daerah Seri Alamhttp://www.emocutez.com berkata berdasarkan Ujian DNA dibuat  terhadap rangka MAYAT RENTUNG tu ..didapati sama dengan DNA ibunya ROSELYN ALAN. Haa tempat kejadian terletak Kira2 5 kilometer dari Rumah mangsa ..


Kes ni disiasat mengikuthttp://www.emocutez.com Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana didapati MEMBUNUH .. Motif sebenar masih dalam siasatan ..


Umihttp://www.emocutez.com berharap agar KEJADIAN seperti nie tidak berulang lagi .. kecian dengan Orang2 yang tak bersalah .. Apalah DOSA mereka hingga diperlakukan sedemikian? Umi pun tak faham laa ..Kecian dengan Ahli Keluarga mereka .. Begitu juga HAIWAN yang dibuat mcm ni .. Sudah2 lagi tu ..


Didalam kesempatan nie ..Umi nak http://www.emocutez.com Ucapkan TAKZIAH kepada keluarga MANGSA .. Semoga keluarga Nadirah TABAH dan SABAR dalam menempuhi dugaan .. Moga ARWAH ditempatkan dikalangan Orang yang Beriman ...AMIN2


Sehingga bertemu lagi kawan2 ..http://www.emocutez.com Katakan TIDAK pada PENGANIAYAAN .. Slogan Baru Umi .. XXXX!!!








Korang Rasa?

18 comments:

Azlan Strider berkata... Reply To This Comment

kejam laa manusia yang bakar dia tu...hopefully dia terima hukuman yang setimpal..rasa geram aku kat dia tak abis lg..isk..isk..ape2 takziah kepada keluar Nurul Nadirah..

Regards,
-Strider-

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Azlan Strider: Selamat datang :) .. tu la kan .. kecian kat nurul .. sampai hati die bakar budak kecik tu ..

Umi rasa mesti die nak hapuskan bukti .. sebab umi rasa mungkin nurul diperkosa hrmm ..maaf ..huuu

Jue berkata... Reply To This Comment

ish kempang hor org ya molah camya!!!!! marek ku nanga di tv3
nama maknya roselyn alan
kdak nama org swk hor

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

orang yang bunuh tu tak layak nak dipanggil binatang pun. binatang tak membunuh sesama spesis nya.

tergamak betul. nauzubillah..

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

kejam giler aie. nang pengecutlah org ya bunuh miak kecik n bakar mayat nya. semoga org ya dpt pembalasan yg setimpalnya di dunia dan di akhirat

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@JueAuk yunk ..jahat da juak nya bakar miak mcm ya .. apa laa dosa miak ya dibakar .. tok pembunuh tok mesti nya sellau tangga cita pembunuhan main bakar2 tok ..kononya mau ilangkan bukti

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Hanie DewBetul2 tu ..umi sokong sangat2 hanie .. kempang ati molah miak kedak ya eh .. jaghat tol ..suspek pembunuh sekali ganj bapaknya la ..hairan juak kmk ..hrmmm

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Zie MadiniAmin2 .. yah mak buyong dah datang dah .. ya la dear ..kempang ati .. mental kali orang2 tok ..apa ndak dibuatnya kat miak ya sampe mau bakar segala ..misteri belum terungkai ..hrmmm

c'axoera ヅ berkata... Reply To This Comment

adessssssssssssssss

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

C'axoera: Cian kan budak comei tu ..:(

remyhazza berkata... Reply To This Comment

sedih biler dengar berita nie.....
betapa kejam nya manusia yg berhati binatang......
kasihan nurul yg menjadi mangsa....
alFatihah !

AmirFX berkata... Reply To This Comment

Nang kejam la orang ya.. Mudahan kita semua dijauhkan dari sifat cemya.. Al-fatihah untuk arwah..

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

al-fatihah untuk arwah.. napelah.. manusia ni takde hati n peraaan..

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

sorry lama tak datang sebab kat kg tak de internet.....haaa3x

pembunuh tu patut di lempar je dalam ungun api....

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

motif dia nenek nadirah tu pernah hina suspek. so sebab dendam la. betul la org kata telajak kata mmg tak leh undur. hati orang kita tak tau dia simpan dendam. ada org pemaaf ada org yg simpan dendam sampai berbalas.

CaYe Cik iLa berkata... Reply To This Comment

takziah... pasnih kne jge adik2 lbey ckit....

cinta siswi berkata... Reply To This Comment

kijammmmmmm!! sedih222.. :"(

#be more careful nah dearr.. org skrg nie xleh percaya sgt! :D

dhiera berkata... Reply To This Comment

al-fatihah buat adik nadirah~ sedih jugak masa tahu pasal ni. tak patut betul. orang tu sangat kejam!